بهترین ایده برای آنلاین شاپ با حاشیه سود بالا

2

امروزه تحول بزرگی که اینترنت در دنیای کسب و کار ایجاد کرده است بر هیچکس پوشیده نیست؛ همچنین تعداد زیادی از کسب و کارهای سنتی نیز در بستر اینترنت فعالیت می‌کند. در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با بهترین ایده برای آنلاین شاپ با حاشیه سود بالا صحبت کنیم. اگر شما نیز به فکر راه‌اندازی چنین کسب و کاری هستید و دوست دارید اطلاعات مفیدی را در این زمینه کسب کنید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ایده‌های مختلف برای آنلاین شاپ

همانطور که گفتیم با ورود شبکه‌های اجتماعی مختلف، این روزها خرید و فروش محصولات دچار تغییرات عمده‌ای شده‌اند. در واقع این شبکه‌ها باعث شده‌اند که مردم بیش از پیش از خریدهای اینترنتی استفاده کنند. خرید از این شبکه‌ها مزیت زیادی مانند دسترسی آسان و صرفه‌جویی در زمان را دارد. برای کسب درآمد خوب از چنین فضایی ابتدا لازم است با محصولات پرفروشی که در این حوزه وجود دارند، آشنا باشید. البته گاهی برخی از افراد به طرز خلاقانه‌ای راه جدیدی را برای کسب درآمد در این فضا به دست می‌آورند. شما نیز اگر در شبکه‌های مجازی با برخی از این موارد روبرو شده‌اید که ایده‌هایی ابتکاری جالبی بودند، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. انواع و اقسام محصولات کیف و کفش و لوازم خانگی و لوازم دکوری و لوازم آرایشی و مواد غذایی و… قابل فروش در فضای مجازی هستند. برخی از افراد نیز با ارائه خدمات از این فضاها، درآمدهای خوبی را کسب می‌کند. یکی از ایده‌های خوب که حاشیه سودی نسبتاً بالایی دارد  فروش لباس است که در ادامه بیشتر در رابطه با آن توضیح خواهیم داد.

 ایده برای آنلاین شاپ

فروش لباس _گزینه‌ای عالی برای آنلاین شاپ

طبق آمار لباس جزء پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی در کشور ما و سایر کشورهای جهان است و از آنجایی که اکثر افراد به خوش پوش بودن علاقه دارند؛ خرید لباس‌های مد روز بسیار مورد اهمیت واقع میشود. از طرفی استفاده مرتب و روزانه از لباس باعث زودتر کهنه شدن آن خواهد شد و این مسئله سبب شده تا لباس در زمره پرطرفدارترین محصولات برای فروش قرار بگیرد. همچنین به دلیل اینکه معمولاً خانم‌ها خریداران لباس برای سایر اعضای خانواده نیز هستند، پس بهتر است که استراتژی‌های تبلیغاتی به گونه‌ای باشد که بیشتر روی بانوان تمرکز کند. جالب است بدانید که درآمد حاصل از آنلاین شاپ‌های مربوط به لباس‌ها به حدی زیاد است که بسیاری از سلبریتی‌های مشهور جهان، فروشگاه‌های اینترنتی لباس راه‌اندازی کرده‌اند.

البته برای رونق گرفتن کارتان به هیچ وجه نیاز نیست که در ابتدای امر همه انواع لباس را بفروشید. می‌توانید در ابتدا روی یک یا دو گزینه تمرکز کرده، سپس با انجام فعالیت‌هایی مانند عکاسی حرفه‌ای و تعامل درست با مخاطبانتان، بتوانید تبلیغات خوبی برای آنلاین شاپ خود داشته باشید. سپس هنگامی که مشتریان پایدار خود را به دست آوردید، به مرور دسته بندی‌های خود را گسترش دهید به یک فروش روزانه و ثابت دست پیدا کرده و درآمد خوبی را کسب کنید

ایده برای آنلاین شاپ

در آنلاین شاپ‌ها کدام لباس‌ها فروش بیشتری دارند؟

همانطور که گفتیم انواع و اقسام لباس‌ها به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند اما طبق تجربه معمولاً لباس‌هایی که قیمت ارزان‌تری دارند، بیشتر به فروش رفته و سودآوری بالاتری را نیز به همراه دارند؛ به عنوان مثال فروش انواع و اقسام لباس‌ زیر زنانه و مردانه و لباس خواب یا انواع و اقسام جوراب‌ عمده فانتزی و معمولی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. ضمناً می‌توانید به صورت عمده چنین محصولاتی را خریداری کرده و به فروش برسانید و سود چشمگیرتری را به دست آورید.

نکاتی که هنگام راه اندازی آنلاین شاپ باید در نظر داشت:

۱_اولین نکته‌ای که در این زمینه باید در نظر داشته باشید این است که معمولاً در اوایل کار بهتر است به جای ورود به حوزه‌های پر رقابت، حوزه‌های کم رقابت را انتخاب نمایید؛ زیرا در اوایل کار ممکن است شما منابع مالی اندکی در اختیار داشته باشید، لذا در چنین شرایطی قرار گرفتن در جایگاهی که فضای رقابتی بیشتری دارد کار سختی است. پس هنگام انتخاب محصول و ارائه خدمت به این نکته دقت زیادی داشته باشید.

۲_فاکتور دومی که در این زمینه اهمیت زیادی دارد، علاقه شخصی می‌باشد. همانطور که می‌دانید راه انداختن یک آنلاین شاپ دردسرهای خاص خود را دارد و کار زیاد آسانی نیست؛ زیرا اگر چنین بود امروز همه مردم دنیا وارد این کار شده بودند. در این مسیر اتفاقاتی نظیر بی‌انگیزگی، خستگی و… قابل پیش‌بینی می‌باشد. حال در نظر بگیرید که اگر هنگام قرار گرفتن در چنین شرایطی به آنلاین شاپی که راه انداخته‌اید علاقه زیادی نداشته باشید، طبیعتاً با مشکلات بیشتری روبرو شده و دچار احساسات منفی خواهید شد. اما اگر با علاقه زیاد کار خود را انجام دهید، می‌توانید به راحتی سختی‌های آن را نیز تحمل کرده و با انگیزه بیشتر در رابطه با کسب و کار خود اطلاعات کسب نمایید. بدین ترتیب می‌توانید در زمینه کاری خود به فردی متخصص تبدیل شوید.

۳_به میزان سود و مقدار فروش محصول خود توجه داشته باشید. کاملاً روشن است که شما باید آنلاین شاپ خود را به گونه‌ای طراحی کنید که مطمئن شوید انجام آن برایتان یک درآمد مناسب را دارد؛ ضمن اینکه هزینه‌های بازاریابی شما را نیز بدهد. ضمناً پیدا کردن بازار هدف و در واقع افزایش آمار فروش نیز مسئله‌ای است که حتماً به آن توجه کنید. در برخی از موارد دیده شده است که یک محصول ضمن داشتن سود بالا، فروش بسیار کمی داشته است؛ به همین دلیل در انتهای ماه سود کمی نصیب شما خواهد شد.

۴_هنگام انتخاب آنلاین شاپ خود منابع مالی و زمانی‌تان را در نظر بگیرید؛ به عنوان مثال اگر محصولات مورد نظرتان از نظر فیزیکی بزرگ هستند، برای ارسال آنها نیازمند وسیله نقلیه هستید و یا امکان دارد برخی از خریداران بخواهند محصول را پیش از خرید بررسی کنند و ممکن است شما به محلی برای اجاره نیاز پیدا کنید؛ پس پیش از انتخاب آنلاین شاپ، این مسئله را در نظر داشته باشید.

۵_هنگام خرید محصولات به این مسئله دقت کنید که اگر به صورت عمده خرید کنید، می‌توانید محصولات را با قیمت مناسب‌تری در اختیار داشته باشید؛ به عنوان مثال اگر شما یک آنلاین شاپ برای فروش لباس راه اندازی کرده‌اید، می‌توانید محصولاتی مانند جوراب، زیرپوش، شورت و حتی سوتین زنانه عمده خریداری کرده تا بدین ترتیب حاشیه سود شما افزایش پیدا کند. سایت‌های مختلفی برای خرید لباس وجود دارند که در میان آنها فروشگاه ساق بلند یکی از گزینه‌های مناسب بوده که انواع و اقسام محصولات را داشته و شما می‌توانید به صورت عمده، از آن خریداری نمایید.

ایده برای آنلاین شاپ

جمع بندی

این مقاله ما سعی کردیم در رابطه با بهترین ایده برای آنلاین شاپ با حاشیه سود بالا و موارد مرتبط با آن مطالبی را به شما عزیزان ارائه دهیم. علاوه بر نکات ذکر شده در مقاله سعی کنید به محدودیت‌های قانونی و وابستگی محصولات به دلار و واردات نیز توجه داشته باشید. همچنین برند محصول و یا تقلبی و اصل بودن آن را نیز در نظر بگیرید. به طور کلی فراموش نکنید که در کنار انتخاب یک محصول یا خدمت مناسب برای راه‌اندازی یک آنلاین شاپ، حتماً به سایر موارد نظیر ظاهر سایت، رفتار مناسب کارشناسان فروش و… نیز توجه نمایید. اگر با یک بازاریابی حرفه‌ای و برندسازی خوب در این زمینه کار کنید، قطعاً می‌‌توانید سود خوبی را کسب نمایید./۵۷۹۷۷۹

2 دیدگاه در “بهترین ایده برای آنلاین شاپ با حاشیه سود بالا

  1. زینال موسوی گفت:

    اره خیالت راحت من خودم همیشه ازش خرید میکنم.
    البته چوش کیش هستم یزره طول میکشه تا برسه ولی چون قیمتاش خیلی مناسبه می ارزه

  2. حمید دولتی گفت:

    ممنون از متن کاربردیتون
    فقط این سایتی که معرفی کردید قابل اعتماد هست ؟ میشه ازش خرید کرد؟

نظرات