بیوگرافی پدر شهید روح الله عجمیان کیست و همسر و فرزندان +‌فیلم و شغل

0

پدر شهید روح الله عجمیان کیست بیوگرافی و شغل +‌فیلم و حواشی

میرزا ولی الله عجمیان پدر شهید عجمیان اهل کوهدشت لرستان می باشد و در ۱۲ آبان ۱۴۰۱ پسرش توسط اغتشاشگران به شهادت رسید. پدر شهید روح الله عجمیان در یک برنامه تلویزیونی انتقاداتی نسبت به روند رسیدگی فرزندش ارائه و برنامه را ترک کرد

این پدر شهید گفت: شهید در بسیج فعال بود، برای کشور و مردم خیلی ارزش قائل می‌شد، در حوادث همیشه نفر اول بود و حضور فعال داشت. روز شهادت هم به خاطر دفاع از ناموس و وطن به شهادت رسید.

پدر شهید روح الله عجمیان کیست و اهل کجاست

پدر شهید روح الله عجمیان اهل کوهدشت لرستان می باشد و در ۱۲ آبان ۱۴۰۱ پسرش توسط اغتشاشگران به شهادت رسید. قهر کردن پدر شهید عجمیان در برنامه زنده تلویزیونی در اعتراض به نقض حکم اعدام قاتلان پسرش روح الله عجمیان حواشی زیادی ایجاد کرد.

میرزا ولی الله عجمیان در بخش برنامه زنده شبکه ۳ تلویزیون گفت: «ولایتی قاتل بچه من است» و قهر کرد و رفت. ادامه بیوگرافی و فیلم ویدئوی قهر کردن پدر شهید روح الله عجمیان و ترک برنامه زنده تلویزیونی کامل را ببینید:

پدر شهید روح الله عجمیان کیست و همسر و فرزندان +‌فیلم قهر کردن و اهل کجاست

بیوگرافی پدر شهید روح الله عجمیان

پدر شهید عجمیان اهل کوهدشت لرستان می باشد و در ۱۲ آبان ۱۴۰۱ پسرش توسط اغتشاسگران به شهادت رسید. پدر شهید عجمیان در یک برنامه تلویزیونی انتقاداتی نسبت به روند رسیدگی فرزندش ارائه و برنامه را ترک کرد.

این پدر شهید گفت: شهید در بسیج فعال بود، برای کشور و مردم خیلی ارزش قائل می‌شد، در حوادث همیشه نفر اول بود و حضور فعال داشت. روز شهادت هم به خاطر دفاع از ناموس و وطن به شهادت رسید.

بیوگرافی پدر شهید روح الله عجمیان کیست +‌فیلم قهر کردن و اهل کجاست

فیلم قهر از برنامه زنده

پدر شهید روح الله عجمیان در برنامه زنده شبکه سه تلویزیون، بعد از گفتگوی چالشی با مجری تلویزیون برنامه زنده تلویزیونی را ترک کرد قهر کردن پدر شهید روح الله عجمیان در فضای مجازی داغ شده و به بحث و جدل روز تبدیل شده است.

در این برنامه درخواست پدر شهید عجمیان برای رسیدگی عادلانه و بدون دخالت افراد غیر مرتبط در پرونده شهید عجمیان یکی از چالش ها بود.

 

به گزارش تابناک، پدر شهید روح الله عجمیان در برنامه زنده شبکه سه، ضمن حمله به علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب، اعدام نشدن اشخاص بیشتری در عوض پسرش را به دلیل نقش ولایتی خواند و آزادی متهمان قتل آرمان علی وردی را نیز به گردن ولایتی انداخت و مدعی شد ۸۰ نفر متهم این پرونده بوده‌اند که فقط ۸ نفرشان هنوز بازداشت هستند و گفت اگر ولایتی سرش را بچرخاند این ۸ نفر هم آزاد می‌شوند؛ همچنین که قاتلان پسر من را آزاد کرد، می‌ترسم قاتلان او را هم آزاد کند. وقتی مجری سعی کرد برنامه را مدیریت کند، او گفت در چندین بار حضور در صداوسیما به او گفته‌اند درباره ولایتی چیزی نگو و شما از او می‌ترسید. او با لحنی عجیب گفت: «ولایتی قاتل بچه من است» و قهر کرد و رفت. این در حالی است که در ۱۷ دی ۱۴۰۱، دو تن به جرم قتل شهید عجمیان اعدام شدند

همچنین ببینید: برادر روح الله عجمیان کیست و در روز شهادت برادرش کجا بود؟

توضیحات خبرگزاری قوه قضائیه

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به اظهارات پدر شهید روح‌الله عجمیان

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی همواره طبق موازین شرعی و قانونی عمل می کند و اجازه هیچگونه مداخله‌ای را در رای پرونده ها به هیچ شخص یا افرادی نمی دهد.

پدر شهید روح الله عجمیان با حضور در یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی ضمن ابراز گلایه نسبت به دخالت بی جا برخی از مسئولان در پرونده‌های قضایی اعلام کرد: با وجود بررسی‌های عادلانه دستگاه قضا در پرونده قتل فرزندم، قاتلان پرونده با دخالت‌های مستقیم شخص آقای ولایتی مجازات نشده و آزاد شدند.

مسعود ستایشی سخنگوی دستگاه قضا در گفتگویی کوتاه با بیان اینکه از اظهارات پدر شهید عجمیان اطلاعاتی نداشته و برنامه را مشاهده نکرده است، گفت: دستگاه قضایی همواره طبق موازین شرعی و قانونی عمل می‌کند و اجازه هیچگونه مداخله ایی را در رای پرونده‌ها به شخص یا افراد خاصی نمی‌دهد.

گفتنی است ۱۲ آبان سال گذشته شهید عجمیان در اغتشاشات به شهادت رسید و دستگاه قضایی به پرونده عاملان شهادت وی رسیدگی و حکم صادر کرد.

براساس احکام صادرشده برای ۵ نفر به اتهام، افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مامورین نیروی مقاومت بسیج و فراجا و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت بسیجی حافظ امنیت، سید روح الله عجمیان گردید به اعدام و ۱۱ متهم دیگر نیز با توجه به نقش آن‌ها در اغتشاشات و میزان تاثیر اقدامات آن‌ها در شهادت سیدروح‌الله عجمیان به حبس‌های طویل المدت (تا ۲۵ سال) محکوم شدند.

پس از اعتراض متهمان در دیوان عالی کشور مورد بررسی مجدد قرار گرفت و رای دیوان عالی کشور پس از بررسی دقیق پرونده درخصوص فرجام‌خواهی۵ نفر از متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان صادر شد.

در این بررسی، فرجام‌خواهی محکومان محمد مهدی کرمی و سید محمد حسینی وارد و موجه تشخیص داده نشد و حکم صادره شده از دادگاه به استناد بند الف ماده ۴۶۹ قانون آئین دادرسی کیفری تایید و ابرام شد و این دو نفر محکوم به اعدام شدند.

دیوان عالی کشور در خصوص فرجام‌خواهی سه متهم دیگر به نام‌های حمید قره حسنلو، حسین محمدی و رضا آریا به استناد بند ۲ از شق ب ماده ۴۶۹ قانون مجازات اسلامی، ضمن پذیرش فرجام‌خواهی، پرونده را به منظور رسیدگی مجدد و تکمیل تحقیقات و صدور رای مقتضی به دادگاه صادر کننده حکم، اعاده کرد.

برهمین اساس و پس از طی تمام مراحل قانونی و تایید رای از سوی دیوان عالی کشور، حکم اعدام محکومان محمد مهدی کرمی و سید محمد حسینی ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ اجرا شد.

توضیحات مشاور ولایتی از ماجرای وساطت در پرونده شهید عجمیان

صالح اسکندری نوشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس، صالح اسکندری یکی از نزدیکان رسانه ای و مشاورین دفتر علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی طی یادداشتی برای خبرگزاری فارس، ضمن بیان اطلاعات جدیدی از ماجرای وساطت در پرونده شهید عجمیان به برخی انتقادات پاسخ داد. مشروح این یادداشت در ذیل از نظرتان می گذرد؛

در ماجرای شهید عجمیان و مصاحبه تلویزیونی اخیر پدر شهید چند نکته حائز اهمیت است؛

نظرات