سامانه نورینو شورای دانش آموزی چیست +‌نحوه ورود و ثبت نام

1

سامانه نورینو شورای دانش آموزی چیست +‌نحوه ثبت نام و ورود

سامانه ی نورینو شورای دانش آموزی توسط اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به منظور پاسخگویی به سوالات دینی و مذهبی دانش آموزان و شرکت در مسابقات مذهبی و قرآن راه اندازی شده است.

برای ورود به سایت نورینو ابتدا وارد سایت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir شده با وارد کردن کد ملی دانش آموز وارد سایت میشوید و سپس گزینه نورینو را انتخاب کنید.

سامانه نورینو شورای دانش آموزی

آدرس سامانه نورینو شورای دانش آموزی

سامانه نورینو برای ثبت نام شورای دانش آموزی و دیگر خدمات اینترنتی کاربرد دارد. و برای ورود به این سامانه روی لینک my.medu.ir کلیک کنید.

پس از ورود به سایت، کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد کرده و از امکانات و خدمات نورینو استفاده نمایند.

دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی می توانند برای ثبت نام در هر یک از تشکل های دانش آموزی به سایت عضویت این رویداد که بخش نورینو در سایت مای مدیو می باشد، مراجعه نموده و اقدامات لازمه برای ثبت نام را انجام دهند.

راهنمای ورود به سامانه نورینو آموزش و پرورش

تمامی دانش آموزان، با ورود به سایت دانش آموزی نورینو که همان سامانه مای مدیو می باشد، از بخش نورینو اقدامات لازم برای ثبت نام و عضویت در تشکل های دانش آموزی را انجام دهند. پس از ثبت نام دانش آموزان و بررسی توسط مدیران مدارس، هر یک از دانش آموزان می توانند در یکی از تشکل ها و گروه ها مسئول شده و مسئولیت اجرای برخی از برنامه های تشکل خود را برعهده گرفته و هماهنگی های لازمه را با مسئولان مدارس داشته باشند.

راهنمای ورود به سامانه نورینو آموزش و پرورش

برای ثبت نام در تشکل های دانش آموزی ابتدا آدرس سایت مای مدیو my.medu.ir را در مرورگر خود وارد نمایید.

۱- ابتدا وارد سایت مای مدیو به آدرس my.medu.ir می‌شوید.

۲- نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید (نام کاربری: کد ملی دانش آموز – پسورد پیش فرض: شماره سریال شناسنامه)

۳- بعد از ورود به این سامانه، از منوی سمت راست، خدمات پرورشی دانش آموزان را انتخاب کنید و نورینو را انتخاب کنید.

۴- به صفحه نورینو به آدرس parvareshi.medu.ir انتقال پیدا کرده و می‌توانید از خدمات موجود در این قسمت نیز استفاده نمایید.

امکانات و خدمات

سامانه نورینو خدماتی چون شرکت مسابقات و جشنواره های دانش آموزی مانند مسابقات قرآن، عترت و نماز، مسابقات احکام مدارس، پرسش مهر و سایر موارد را شامل می شود که عبارتند از:

– ثبت نام در دوره و کلاس‌های قرآنی

– درج سوال و پرسش در زمینه خدمات پرورشی دانش آموزان

– ثبت نام در مسابقات فرهنگی و هنری و اردو

– ثبت نام در تشکل‌های دانش آموزی (سازمان دانش آموزان، اتحادیه انجمن اسلامی، بسیج دانش آموزی، هلال احمر، هیئت مذهبی، شورای دانش آموزی)

دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه مذکور و تکمیل فرم های ثبت نامی در موعد مقرر، اقدام به شرکت در آزمون ها نمایند.

سامانه نورینو شورای دانش آموزی چیست +‌نحوه ثبت نام و ورود

گفتنی است؛ شورای دانش آموزی مدارس یکی از تشکل های دانش آموزی که از سال های قبل در مدارس فعالیت های بسیاری داشته و دانش آموزان می توانستند با مراجعه به مدیریت مدارس خود، اقدام به عضویت نموده و در مسئولیت های محول شده و رویداد های مربوطه شرکت نمایند. اما به تازگی با توجه به راه اندازی سامانه نورینو، تمامی مراحل عضویت در تشکل های دانش آموزی از جمله ثبت نام در شورای مدارس از طریق سایت نورینو انجام می شود.

از جمله اهداف این تشکل می توان به پرورش روحیه همکاری و تعامل با دیگران در دانش آموزان، ایجاد حس مسئولیت پذیری برای آماده سازی دانش آموزان در مشارکت های اجتماعی، شناسایی نقاط قوت و ضعف مدرسه از دید دانش آموزان و بهبود عملکرد مدارس و دانش آموزان اشاره کرد. با توجه به علاقه مندی دانش آموزان برای شرکت در این تشکل، در ادامه نحوه عضویت در شورای دانش آموزی مدارس بیان شده است.

1 دیدگاه در “سامانه نورینو شورای دانش آموزی چیست +‌نحوه ورود و ثبت نام

  1. ازاده گفت:

    برای من هی ارور میده
    مشکلش چیه؟؟؟؟

نظرات