حذفیات کنکور ۹۸ | حذفیات منابع کنکور ۹۸

0

حذفیات کنکور ۹۸ | حذفیات منابع کنکور ۹۸

حذفیات کنکور ۹۸ : با توجه اینکه در کنـکور سراسری ۹۸ دو نوع از سوالات برای داوطلبان نظام جدید و قدیم مطرح می شود حذفـیات دروس عمومی و اختصاصی در این دو دسته متفاوت است .

حذفیات کنکور
هر ساله از سوی سازمان سنجش و هفته نامه ی این سازمان حذفیات کنـکور سراسری منتشر می شود که با توجه به اینکه در کنکور سراسری ۹۸ دو دسته از داوطلبان نظام قدیم و جدید شرکت می کنند حذفیات مربوط به هر گروه هم در دروس عمومی و هم در دروس اختصاصی در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی متفاوت خواهد بود .
اطلاع کامل از حذفیـات کنکور سراسری ۹۸ برای تمامی کنکوری ها دارای اهمیت می باشد زیرا از بخش های اعلام شده در کنکور سراسری ۹۸ سوالی مطرح نمیشود لذا با اطلاع از حذفـیات کنکور ۹۸ از صرف زمان برای مطالعه بخش هایی که مورد سوال واقع نمی شود جلوگیری خواهد شد .
با توجه به اینکه کـنکور نظام جدید در سال ۹۸ برای اولین بار برگزار می شود در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد حذفـیات کامل کنکور نظام جدید در دسترس نیس و حذفـیات اعلام شده بر اساس تذکر عنوان شده در پیشگفتار کتاب های درسی نظام جدید در این بخش اعلام می شود و پس از انتشار فهرست کامل حذفیات کـنکور ۹۸ توسط سازمان سنجش در این بخش اعلام خواهد شد .
در ادامه حذفیات کنـکور ۹۸ نظام قدیم و جدید در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی در پایه دهم و یازدهم و دوازدهم را بررسی می کنیم .

برای دیدن تصاویر در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید

الف- حذفیات دروس عمومی

   حذفیات کنکور

ب- حذفیات گروه علوم ریاضی

حذفیات کنکورج – حذفیات گروه علوم تجربی

 

حذفیات کنکور

د – حذفیات گروه علوم انسانی

حذفیات کنکور

نظرات