بیوگرافی ارلینگ هالند بازیکن فوتبال کیست و همسر و سوابق +‌عکس جدید و افتخارات

0

بیوگرافی ارلینگ هالند بازیکن فوتبال کیست و همسر و سوابق +‌عکس جدید و افتخارات

ارلینگ هالند فوتبالیست و بازیکن منچستر سیتی متولد ۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۰۰ در لیدز انگلستان می باشد. نام کامل او ارلینگ برات هالَند بوده و اصالتا اهل نروژ است او در حال حاضر  ۲۳ سال سن دارد و در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلستان و تیم ملی فوتبال نروژ بازی می‌کند. پدرش آلف-اینگه هالند بازیکن سابق منچستر سیتی بوده و او نیز راه پدر را رفته و وارد فوتبال شده است. ادامه بیوگرافی ارلینگ هالند با عکس و حواشی جنجالی اخیر و سوابق و ناگفته های زندگی شخصی و ورزشی وی می پردازیم .

بیوگرافی ارلینگ هالند بازیکن فوتبال کیست و همسر و سوابق +‌عکس جدید و افتخارات

زندگینامه و بیوگرافی ارلینگ هالند

ارلینگ هالند فوتبالیست در ۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۰۰ در لیدز انگلستان بازیکن فوتبال اهل نروژ است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلستان و تیم ملی فوتبال نروژ بازی می‌کند. او یکی از بازیکنان فوتبال است که به علت سرعت، قدرت بدنی، موقعیت‌یابی، و مهارت در گل‌زنی در جهان شهرت دارد. هالند با ۳۶ گل، رکورددار بیشترین گل زده توسط یک بازیکن در یک فصل لیگ برتر است

زندگینامه و بیوگرافی ارلینگ هالند

خانواده

هالند در خانواده ای کاملا فوتبالی به دنیا آمده است. وی فرزند آلف-اینگه هالند، بازیکن سابق منچستر سیتی است. وی به همراه خانواده در سه سالگی به برینا نروژ مهاجرت کرد. آلف اینگه هالند پدر هالند سابقه بازی در تیم ملی نروژ ، ناتینگهام فارست، لیدز یونایتد و منچستر سیتی را در کارنامه اش دارد. یک خواهر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد او علاوه بر بر فوتبال در دیگر رشته ها از جمله دو میدانی، گلف و هندبال نیز فعالیت داشت.

سوابق

هالند فوتبال را زیر نظر پدرش آغاز کرد اما به صورت حرفه ای در سال ۲۰۱۶ با بازی در باشگاه برین فوتبال حرفه ای آغاز کرد. او یک سال بعد به مولده رفت که دو سال را در آنجا گذراند. در ژانویه سال ۲۰۱۹، باشگاه اتریشی ردبول زالتسبورگ با او قراردادی ۵ ساله امضا کرد. در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹–۲۰، او اولین نوجوانی بود که در پنج بازی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا و دومین نوجوان موفق به زدن ۱۰ گل در این رقابت‌ها شد

در دسامبر سال ۲۰۱۹ باشگاه بروسیا دورتموند با پرداخت مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو او را به خدمت گرفت. هالند پس از درخشیدن در دورتموند با قراردادی ۵ ساله در ۱۰ مه ۲۰۲۲ به باشگاه فوتبال منچستر سیتی پیوست. هالند در تیم های مولده و دبول سالزبورگ و بروسیا دورتموند و تیم ملی زیر ۱۵ سال تا زیر ۲۱ سال و تیم ملی نروژ بازی کرده است.

ارلینگ هالند کیست و اهل کجاست

تیم ملی

هالند یکی از بازیکنان تیم ملی نروژ است. او سابقه بازی در رده های مختلف سنی تیم ملی فوتبال نروژ را از نوجونان و جوانان تا زیر ۱۵ سال تا ۲۱ سال را در کارنامه خود ثبت کرده است. او اگرچه واجد شرایط بازی برای تیم ملی انگلیس بود، نروژ را انتخاب کرد. پس از جام جهانی فیفا زیر ۲۰ ساله‌ها در ۲۰۱۹، که در آن وی موفق به کسب کفش طلایی شد، هالند اولین بازی خود را برای تیم ملی نروژ در سپتامبر ۲۰۱۹ انجام داد. او برنده جایزه گلدن بوی (پسر طلایی) فوتبال در سال ۲۰۲۰ شد.

هالند با زیر ۱۹ساله‌های نروژ در ۲۷ مارس ۲۰۱۸ او مقابل اسکاتلند در پیروزی ۵ بر ۴ هت تریک کرد تا به نروژ کمک کند تا به مرحله حذفی برسد. در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۸، هالند در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال اروپا یوفا در تساوی ۱–۱ مقابل ایتالیا گلزنی کرد.

بیوگرافی و عکس های ارلینگ هالند بازیکن منچستر سیتی

پس از عملکرد چشمگیر در جام جهانی زیر ۲۰ساله‌ها فیفا ۲۰۱۹، در ۲۸ اوت ۲۰۱۹ هالند توسط سرمربی لارس لاگربک به تیم ملی دعوت شد و در ترکیب تیم ارشد نروژ به مصاف مالت و سوئد در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ در یوفا رفت و اولین بازی خود را در ۵ سپتامبر ۲۰۱۹ برابر مالت انجام داد.

در ۱۹ آگوست ۲۰۱۸ ارلینگ هالند مهاجم نروژی باشگاه مولده به باشگاه سالزبورگ در بوندسلیگای اتریش پیوست. از نظر کیفیت لیگ ها شاید شما بگویید که فرقی بین لیگ نروژ و بوندسلیگای اتریش وجود ندارد ولی باشگاه رد بولز سالزبورگ در سطحی بالاتر از این لیگ بازي می کند. استعدادیابی ها، به کارگیری آنها و پیشرفت بازیکن های جوان کاری است که باشگاه سالزبورگ در چند سال پیش انجام داده است و از این لحاظ بهترین زمینه برای پیشرفت بازیکنانی مانند ارلینگ هالند به شمار می رود. هر چند همانگونه که در باشگاه نروژی ماندگار نبود، بنظر نمی آید در این باشگاه اتریشی هم به یاد ماندنی شود و تا به اینجای فصل نظر مشتریان زيادي را بخود جلب نموده است

بیوگرافی و سوابق ارلینگ هالند

هالند بازیکن منچستر سیتی

هالند در ۱۰ مه ۲۰۲۲ به تیم منچستر سیتی پیوست. او اولین بازی رسمی خود را در ۳۰ ژوئیه مقابل لیورپول انجام داد و سیتی موفق به برد ۳–۱ مقابل لیورپول شد. در ۷ اوت، او دو گل در اولین بازی خود در لیگ برتر انگلستان در پیروزی ۲–۰ خارج از خانه مقابل وستهم یونایتد به ثمر رساند. در ۲۷ اوت، هالند اولین هت‌تریک خود در لیگ برتر را در پیروزی ۴–۲ مقابل کریستال پالاس به ثمر رساند، و دومین هت‌تریک خود را چهار روز بعد مقابل ناتینگهام فارست به ثمر رساند هالند با این دو هتریک، خود را به سریع‌ترین فرد در تاریخ لیگ برتر برای زدن دو هت‌تریک تبدیل کرد و رکورد قبلی را با ۱۴ مسابقه شکست؛ هالند به عنوان بهترین بازیکن ماه اوت لیگ برتر انتخاب شد.

عکس های جدید ارلینگ هالند

بیوگرافی و عکس های هالند بازیکن فوتبال کیست و همسر و سوابق +‌عکس جدید و افتخارات

افتخارات

ردبول زالتسبورگ

بوندس‌لیگا اتریش: ۱۹–۲۰۱۸، ۲۰–۲۰۱۹
جام حذفی اتریش: ۱۹–۲۰۱۸

دورتموند

جام حذفی آلمان: ۲۱–۲۰۲۰

منچستر سیتی

لیگ جزیره: ۲۳–۲۰۲۲
جام حذفی انگلستان: ۲۳–۲۰۲۲
لیگ قهرمانان اروپا: ۲۳–۲۰۲۲
سوپرجام اروپا: ۲۰۲۳

ملی
زیر ۱۷سال نروژ

جام سیرنکا: ۲۰۱۶

افتخارات فردی ارلینگ هالند

بهترین بازیکن مرد فیفا: ۲۰۲۳
ورزشکار سال نروژ: ۲۰۲۰
بهترین بازیکن موفق لیگ برتر نروژ: ۲۰۱۸
بهترین بازیکن فصل بوندس لیگا اتریش: ۱۹–۲۰۱۸
بهترین بازیکن سال نروژ: ۲۰۲۰
بهترین بازیکن فصل بوندس لیگا: ۲۱–۲۰۲۰
بهترین مهاجم لیگ قهرمانان اروپا: ۲۱–۲۰۲۰
بهترین بازیکن تازه‌وارد ماه بوندس لیگا: ژانویه ۲۰۲۰، فوریه ۲۰۲۰
جایزه پسر طلایی: ۲۰۲۰
بازیکن ماه بوندس لیگا: ژانویه ۲۰۲۰، نوامبر ۲۰۲۰، آوریل ۲۰۲۱، اگوست ۲۰۲۱
تیم منتخب بوندس لیگا: ۲۱–۲۰۲۰، ۲۲–۲۰۲۱
اقای گل لیگ برتر فوتبال انگلستان: ۲۳–۲۰۲۲ (۳۶) گل
بهترین بازیکن فصل لیگ برتر فوتبال انگلستان: ۲۳–۲۰۲۲
بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر فوتبال انگلستان: ۲۳–۲۰۲۲
تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا: ۲۰۱۹
تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا: ۲۱–۲۰۲۰
آقای گل لیگ ملت‌های اروپا: ۲۱–۲۰۲۰ (۶) گل
آقای گل لیگ ملت‌های اروپا: ۲۳–۲۰۲۲ (۶) گل
آقای گل لیگ قهرمانان اروپا: ۲۱–۲۰۲۰ (۱۰) گل
آقای گل لیگ قهرمانان اروپا: ۲۳–۲۰۲۲ (۱۲) گل
دومین گل‌زن برتر اروپا سال ۲۰۲۲ (۴۳ گل در ۴۶ بازی)

بیوگرافی ارلینگ هالند

همسر و خانواده ارلینگ هالندارلینگ هالند

نظرات