مشاوره تخصصی با بهترین وکیل تهران در موسسه حقوقی عدالت آریایی

0

پرونده های حقوقی اغلب با سرمایه افراد درگیرند. از این رو بسیار خساس اند. با این وجود حساسیت پرونده ها و امور کیفری، از امور حقوقی نیز بیشتر است. در این مقاله به بررسی اهمیت مشاوره با بهترین وکیل در تهران که رد رامور حقوقی و کیفری تخصص دارد می پردازیم. اگر به دنبال بهترین فرد از نظر تلط بر قوانین و داشتن تجربه کافی هستید در این مقاله همراه ما باشید.

در موسسه عدالت آریایی با بیش از ده سال سابقه موثر در دعاوی حقوقی و کیفری، آماده ارائه تخصصی به مراجعین و موکلین محترم هستیم. اگر در رویارویی با امور حقوقی و کیفری هستید و سوالی دارید که به دنبال پاسخ آن می گردید، یا به دنبال فردی متخصص هستید تا وکالت خود را در پرونده های مربوطه به وی اهدا نمایید، به سایت حقوقی موسسه عدالت آریایی مراجعه نمایید.

بهترین وکیل در تهران

انتخاب بهترین وکیل تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی و کیفری باید در نظر گرفت. اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در تهران است. همانطور که میدانید شهر تهران بدلیل کثرت جمعیت در زمینه دعاوی حقوقی هم نسبت به بقیه شهر ها حجم بیشتری از پرونده های حقوقی را دارد. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که درگیر پرونده‌ های حقوقی نباشد. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید. داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید. در این بین موارد زیر را در نظر بدارید:

  1. سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن وکیل پایه یک دادگستری نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست.
  2. داشتن پروانه وکالت نکته مهمی است. وکلا و مشاوران حقوقی علاوه بر اخذ مدرک کارشناسی یا بالاتر مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.
  3. هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی که یک وکیل کرده است اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.
  4. تحقیق و تفحص کنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، حسن اخلاق و حق الوکاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تا بتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد، به دستان با کفایت وی بسپارید.

بهترین وکیل در تهران

وکیل متخصص در امور کیفری

بهترین وکیل کیفری در تهران می گوید: در توضیح مفهوم لغت کیفری در عالم حقوق نیز باید گفت، مباحث و موضوعات مطروحه در دادگاه ها، در یک دسته بندی کلی، به موضوعات حقوقی، نظیر مطالبه وجه، طلاق، حضانت، مطالبه خسارت، الزام به ایفای تعهد و انتقال سند رسمی و موضوعات کیفری، نظیر جرایم کلاهبرداری، سرقت، قتل، و… تقسیم می شوند. برای بررسی موضوعات حقوقی در دادگاه، خواهان یا وکیل او، باید اقدام به ثبت دادخواست کرده و برای بررسی موضوعات کیفری در محکمه، شاکی یا وکیل او باید، اقدام به ثبت شکواییه از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نمایند.

وکیل متخصص در امور حقوقی

وکیل حقوقی می تواند با تخصص در زمینه های مختلف این گرایش وسیع به نوعی فعالیت نماید که دیگر هرگز نیاز به ورود به گرایشات دیگر علم حقوق نداشته باشد .  بر همگان واضح است اگر یک وکیل مانند پزشکان به صورت تخصصی صرفاً در بخشی از علم حقوق مشغول به کار باشد قطعاً تجربه‌ای گرانبها و تخصصی چشمگیر کسب خواهد نمود . این امر و نه تنها حقوق موکل را تضمین می کند بلکه قاضی دادگاه را نیز در جهت تصمیم صحیح و اجرای عدالت یاری خواهد کرد ، مشخص است وکیل متخصص ، قاضی متخصص را می طلبد و قاضی متخصص آرائ دقیق و عادلانه تری صادر خواهد نمود. امور ملکی غالبا امور حقوقی اند. در نتیجه با توجه به آنچه تا به این جا گفتیم، مشاوره با بهترین وکیل ملکی در تهران در مواجهه با پرونده ها و موضوعات ملکی و حقوقی باید قبل از هر اقدامی در اولویت کارمان قرار بگیرد.

ویژگی های وکیل متخصص در امور حقوقی و کیفری

مونا ترابی وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای مرکز با بیش از ١٠ سال سابقه کار موفق در عرصه وکالت، از موفق ترین وکلای ایرانی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی ومدیریت موسسه حقوقی بین المللی عدالت آریایی با در اختیار داشتن مجموعه ایی قوی و متبحر در پروند های متعدد کیفری و ملکی… افتخار دارد با ارایه خدمات حقوقی و جزایی و تجاری به کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی در موارد ذیل اقدام نماید:

  1. وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید
  2. وکالت در کلیه دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا وارز، جرم مواد مخدر، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، قتل، جرائم رایانه ای، جرائم پزشکی
  3. وکالت در دیوان عالی کشور
  4. داوری در کلیه قراردادهای داخلی بین اشخاص و شرکت ها
  5. وکالت در کمیسیون های ماده صد شهرداری و کمیسیون های مالیاتی
  6. تنظیم قراردادهای مشارکت در ساخت و قراردادهای تجاری و بازرگانی و کلیه قراردادهای داخلی و بین المللی

مشاوره با وکیل متخصص در امور حقوقی و کیفری

برای مشاوره با وکیل متخصص در امور حقوقیو کیفری بهتر است بعد از تحقیق درست در باب سابقه کاری و مهارت وی در امور حقوقی و کیفری، به راه های ارتباطی دست یابید و برای رزرو وقت مشاوره تخصصی خود اقدام نمایید. در چنین شرایطی می توانید از حصول بهترین نتیجه برای مورد خود اطمینان حاصل نمایید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۹۷۹۷۵۰ – ۰۲۱۲۲۰۹۷۰۹۰

هزینه وکیل متخصص در امور حقوقی و کیفری

علاوه بر شماره وکیل یا همان راه ارتباطی با وکیل، هزینه وکیل حقوقی و کیفری، پرسش اغلب کسانی است که با موضوعات حقوقی و کیفری مواجه شده اند و قصد دارند تا در این خصوص، اقدام به اعطای وکالت به وکیل دادگستری نمایند. در توضیح هزینه وکلا حقوقی و کیفری، لازم به توضیح است که؛ در صورت توافق طرفین پرونده، بر مبلغی مشخص، محدودیتی وجود نداشته و وکیل و موکل می توانند، مبلغ مورد نظر خود را داشته باشند. اما در صورت عدم توافق، هزینه وکلا، در امور کیفری، حقوقی، خانواده و… مطابق آیین نامه تعرفه مصوب سالانه قوه قضاییه است.

نظرات