پخش زنده بازی نساجی و آلومینیوم اراک امروز سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید

0

پخش زنده بازی نساجی و آلومینیوم اراک امروز سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید

پخش زنده و اینترنتی بازی نساجی و آلومینیوم اراک امروز در لیگ برتر فوتبال را امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید که از ساعت ۱۸ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در حال برگزاری می باشد و شما می توانید در لینک های زیر به صورت مستقیم و زنده از طریق گوشی موبایل و لپ تاب بازی جذاب را تماشا کنید

پخش زنده بازی نساجی و آلومینیوم اراک امروز سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید

بازی نساجی و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ در قایمشهر برگزار شود و شما می توانید فرکانس و شبکه های پخش و آنلاین بازی نساجی با آلومینیوم اراک را در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید

گفتنی است، ابن مسابقه در چارچوب بازی های هفته ششم لیگ برتر فوتبال امشب سه‌شنبه بیست و پنجم مهر ۱۴۰۲ به صورت زنده پخش خواهد شد.

فوزی: اولین گل آلومینیم اراک به ثمر رسید نتیجه  ۱-۰

پخش زنده اینترنتی بازی نساجی و آلومینیوم اراک

از آنجایی دیدار نساجی و آلومینیوم اراک، در یک روز تعطیل برگزار نمیشود و امکان دارد به تلویزیون دسترسی نداشته باشید، حرف تازه لینک پخش اینترنتی را برای شما فوتبال دوستان مهیا کرده است.

این بازی از طریق شبکه ۳ و شبکه ورزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

https://telewebion.com/live/tv3 (کلیک کنید)

همچنین شبکه های آنتن و سپهر نیز پخش زنده بازی ها را پوشش می دهند

aparatsport نیز از دیگر شبکه های پخش زنده این دیدار هستند.

ساعت بازی نساجی مازندران و آلومینیوم اراک چنده؟

این بازی قرار است امشب، سه شنبه، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید وطنی قایمشهر برگزار شود. با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت این دیدار برعهده علی صفایی است و رحیم حاجیلو و مرتضی سلمان‌نژاد کمک‌های اول و دوم وی خواهند بود.

همچنین علی بای به‌عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده و حسن کامرانی‌فر نیز ناظر داوری بازی نساجی و آلومینیوم است.

ترکیب تیم ها

در حساس ترین بازی ها، امشب نساجی مانزدنران به مصاف آلومینیوم اراک می رود. تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز -سه شنبه- در ششمین هفته از بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال کشور باید برای کسب دومین پیروزی و ماندن در میانه جدول به مصاف آلومینیوم اراک برود؛ تیمی که سید مهدی رحمتی فصل قبل هدایتش را بر عهده داشت و خرداد امسال برای نشستن روی سکوی نساجی از آن جدا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امروز با انجام یک مسابقه در قائمشهر آغاز می‌شود و طبق برنامه تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان سبز و سفیدپوشان آلومینیوم اراک می‌شود. رقابتی میانه جدولی که برای هر ۲ تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. اما با توجه به موقعیت تیم میزبان در جدول، اهمیت آن برای نساجی به مراتب بیشتر خواهد بود.

نساجی مازندران که امسال یکی از نمایندگان فوتبال در لیگ قهرمانان آسیاست و نخستین تجربه رقابت‌های بین‌المللی‌اش را از سر می‌گذراند، امروز به مصاف تیمی می‌رود که اردیبهشت پارسال با کسب یک برد تاریخی مقابل آن بهترین نتیجه تاریخ باشگاه و فوتبال مازندران را رقم زد و جواز حضور در معتبرترین رقابت‌های فوتبال باشگاهی قاره کهن را کسب کرد.

نساجی با پنج امتیاز از پنج بازی در رتبه دهم جدول لیگ قرار گرفته و آلومینیوم اراک با ۹ امتیاز از ۶ مسابقه رتبه هفتم را در اختیار دارد. همین فاصله چهار امتیازی نیز حاشیه امن مناسبی را برای تیم مهمان ایجاد کرده است. اما نساجی به دلیل نزدیکی امتیاز تیم‌های نیمه پایینی جدول شرایط حساس‌تری دارد و باید برای ماندن در میانه جدول هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کند.

شرایط جدول نشان می‌دهد که از دست دادن امتیاز توسط نساجی در این مسابقه برای این تیم در پایان هفته ششم وضعیت نامناسبی در جدول ایجاد کند. تیم‌های هوادار و مس رفسنجان در رتبه‌های یازدهم و دوازدهم جدول هم امتیاز نساجی هستند و با کوچکترین لغزش نساجی می‌توانند از این تیم سبقت بگیرند.

نظرات