پخش زنده والیبال ایران و کوبا انتخابی المپیک ۲۰۲۴ امشب ۱۶ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید

0

پخش زنده والیبال ایران و کوبا انتخابی المپیک ۲۰۲۴ امشب ۱۶ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید

پخش زنده و آنلاین والیبال ایران و کوبا مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ از ساعت ۲۰:۰۰۰ امشب یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ به صورت زنده در این صفحه پخش خواهد شد که شما می توانید در لینک های زیر به صورت مستقیم و اینترنتی از طریق گوشی موبایل و لپ تاب بدون سانسور تماشا کنند.

پخش زنده والیبال ایران و کوبا امشب یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ بدون سانسور ببینید

والیبال ایران و کوبا امروز انتخابی المپیک ۲۰۲۴ امروز یکشنبه، ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰ در برزیل برگزار شود و شما می توانید فرکانس و شبکه های پخش و آنلاین مسابقه مسابقه والیبال ایران و کوبا را در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید

گفتنی است، ابن مسابقه در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ امروز یکشنبه شانزدهم مهر ۱۴۰۲ به صورت زنده پخش خواهد شد.

پخش زنده اینترنتی والیبال ایران و کوبا انتخابی المپیک ۲۰۲۴

مسابقه والیبال ایران – کوبا از طریق شبکه ۳ و شبکه ورزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

https://telewebion.com/live/tv3 (کلیک کنید)

همچنین شبکه های آنتن و سپهر نیز پخش زنده بازی ها را پوشش می دهند

aparatsport نیز از دیگر شبکه های پخش زنده این دیدار هستند.

ساعت والیبال ایران و کوبا امروز چنده؟

این مسابقه قرار است امروز، یکشنبه، از ساعت ۲۰ در برزیل برگزار شود

تیم ملی والیبال ایران در حساسترین و سخت‌ترین مسابقه خود در گروه نخست انتخابی المپیک پاریس در حالی به مصاف کوبا می‌رود که هدایت ملی‌پوشان را در این دیدار علیرضا طلوع‌کیان برعهده دارد.
هدایت تیم ملی والیبال کوبا را خسوس کروز برعهده دارد و لیوان تابودا، کریستین توندیکا، خاویر کونسپسیون، روآمی آلونسو، خوزه ماسو، الکسیس ویلسون ولازکوئز، خسوس هررا، میگوئل دیوید گوتیرز، اوزنیل مرگارخو، میگوئل آنخل لوپز، مارلون یانت هررا، خوزه میگوئل گوتیرز، یوندر گارسیا و آلاین گورگوئت ۱۴ بازیکن این تیم در مسابقات برزیل هستند.

وضعیت تیم ها

دو تیم ایران و کوبا تاکنون در طول تاریخ ۱۰ بار به مصاف یکدیگر رفتند که پنج برد برای هر یک ثبت شده است و جدال امشب دو تیم ملاک برتری در تاریخ محسوب می‌شود، زیرا برنده به ششمین برد خود برابر حریف دست خواهد یافت.

اخرین مسابقه دو تیم ایران و کوبا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ بود که مردان ایران سه بر دو مغلوب حریف شدند و شاگردان علیرضا طلوع‌کیان برای انتقام به مصاف کوبا می‌روند.

تیم ملی والیبال کوبا سابقه حضور هفت دوره بازی‌های المپیک را در پرونده کاری خود دارد که بهترین عنوان کسب شده این تیم در سال ۱۹۷۶ مدال برنز و مقام سومی است.

این تیم در سال ۱۹۵۶ برای نخستین بار در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شرکت کرد و در ۱۴ دوره حضور موفق به کسب دو مقام نایب قهرمانی در سال‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۱۰ و همچنین دو مدال برنز و مقام سومی در سال‌های ۱۹۷۸ و ۱۹۹۸ شده است.

تیم ملی والیبال کوبا سابقه هشت دوره حضور در جام جهانی والیبال را دارد که پنج بار در این مسابقات بر روی سکو رفته است. سال ۱۹۸۹ قهرمان شد، سال‌های ۱۹۸۱، ۱۹۹۱ و ۱۹۹۹ نایب قهرمان و در سال ۱۹۹۷ به مقام سومی و مدال برنز دست یافت.

نظرات