فیلم / سکانس خواستگاری مجتبی شفیعی از لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه خبرساز شد !!

0

فیلم سکانس خواستگاری مجتبی شفیعی از لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه خبرساز شد !!

فیلم خواستگاری مجتبی شفیعی از لیلا اوتادی پس از پخش قسمت جدید مسابقه چیدمانه خبرساز شد و با واکنش های جالب و جذاب کاربران و حواشی زیادی مواجه شده است که که حتما در ویدیوی زیر ببینید:

فیلم / سکانس خواستگاری مجتبی شفیعی از لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه خبرساز شد !!

فیلم خواستگاری مجتبی شفیعی از لیلا اوتادی

خواستگاری مجتبی شفیعی از لیلا اوتادی در برنامه چیدانه از روز گذشته بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته و فراگیر شد که حتما در ویدیوی زیر ببینید:

در قسمت دوم خواستگاری شفیعی از خانم اوتادی در وسط برنامه با آهنگ لیلا باعث شد تا کاربران در کامنت ها بنویسند: این چه سمی بود دیدم!! مجتبی شفیعی خودشو آفریقایی کرد و رسما از لیلا اوتادی خواستگاری میکنه

بعد از این ماجرا لیلان اوتادی عصبانی شده و می گوید: میزنم تو سرت هاااااااااااا

الیته این ماجرا جنبه طنز دارد و واقعیت ندارد. زیرا در حال حاضر انی دو نفر در حال اجرای مسابقه چیدانه هستند و با همکاری می کنند.

حواشی

گفتنی است لیلا اوتادی در حال حاضر ۴۰ ساله است و مجرد می باشد. مجتبی شفیعی در بخشی از برنامه شروع به خواندن آهنگ لیلا کرد. این کار او با واکنش کاربران با عنوان خواستگاری از لیلا اوتادی منتشر شدمجتبی شفیعی متولد ۷ مهر ۱۳۶۷ در اصفهان، بازیگر و گوینده و تهیبه کننده است.این بازیگر کار خود را از سال ۱۳۸۹ شروع کرد و در تئاتر حضور پیدا کرد تا این که در فضای مجازی با گروه زودنیوز دیده شد و سریال آخرین روز زمستان نیز از آثار درون کارنامه هنری محسوب می‌ شود و سابقه فعالیت در آثاری همچون گلدن تایم، جین رو: فرقه گرگ ها و نگهبانان کهکشان را در کارنامه هنری خود دارد. زود نیوز گروه سه نفره ای که خیلی زود در شبکه های اجتماعی جای خود را باز کرد با کلیپ های طنز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیار زیبای آنها اینک رسانه ای و ملی می شوند.

رئالیتی شو چیدمانه به کارگردانی ایرج طایفه و نویسندگی رحیم بهبودی‌ فر ساخته شده است. تهییه‌ کننده این اثر سید جواد هاشمی و لیلا اوتادی گرداننده آن است.

ژانر این اثر رئالیتی شو، گیم شو و مسابقه است. اگر درباره تاریخ شروع رئالیتی شو چیدمانه کنجکاو هستید، باید بگوییم که این مجموعه از تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ شروع شد. تعداد قسمت های رئالیتی شو چیدمانه هنوز مشخص نشده و تنها قسمت اول آن انتشار پیدا کرده است. چیدمانه هر دوشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌ شود. چیدمانه در واقع اولین برنامه چیدمان و دکوراسیون ایرانی است که با حضور جمعی از سلبریتی‌ ها و هنرمندان برگزار می‌ شود. در هر قسمت با قرعه‌ کشی دو فرد برای مسابقه دادن انتخاب می‌ شوند. آن‌ها باید مرحله به مرحله چالش‌ هایی را اجرا کنند که موفقیت در چالش‌ ها برایشان امتیاز می‌آورد.

نظرات