تولد ۲۵ سالگی گوگل ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ +‌عکس و متن تبریک تولد گوگل

0

تولد ۲۵ سالگی گوگل ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ +‌عکس و متن تبریک تولد گوگل

امروز ۲۷ سپتامبر برابر با ۵ مهر ۱۴۰۲، تولد ۲۵ سالگی گوگل است. تولدت مبارک گوگل جان ، گوگل امروز را به مناسبت روز تولد ۲۵ سالگی جشن گرفت. گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری دنیا است و به همین منظور این شرکت امروز لوگوی خود را به مناسبت ۲۵ سالگی خود تغییر داد و جشن مفصلی گرفت.

عکس و متن تبریک تولد ۲۵ سالگی گوگل ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ +‌عکس نوشته

درواقع تاریخ تولد گوگل ۷ سپتامبر است زیرا در آن تاریخ کار گوگل به‌طور رسمی شروع شد، اما این کمپانی در طی سال‌های مختلفُ تاریخ تولد خود را به ۲۷ سپتامبر تغییر داد. اکنون نیز ۲۷ سپتامبر تولد بیست و پنجمین سالگرد تاسیس گوگل است

گوگل غول تکنولوژی و یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های فناوری است. این کمپانی با ارائه‌ی موتور جستجوی پیشرفته، سرویس‌های کاربردی و هوش مصنوعی در سرویس‌های مختلف، نظر بسیاری از علاقه‌مندان به تکنولوژی را به خود جلب کرده و شکل جدیدی به دنیا داده است.

تولد ۲۵ سالگی گوگل ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ +‌عکس و متن تبریک تولد گوگل

تاریخچه

گوگل اولین بار در سال ۱۹۹۵ توسط Larry Page و Sergey Brin با ایده‌ی سازماندهی اطلاعات جهان مطرح شد. در سال ۱۹۹۷ دامنه‌ی وب گوگل (www.google.com) به ثبت رسید و از ۴ سپتامبر ۱۹۹۸، این سایت به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

بیش از ۲۵ سال پیش، ۲ دانشجوی دانشگاه استنفورد موتور جست‌وجوی اینترنتی برای سازماندهی صفحات وب و رتبه‌بندی آنها ایجاد کردند.

گوگل یکی از ارزشمندترین و اثرگذارترین شرکت‌های اینترنتی جهان است. محصولات گوگل شامل جی‌میل و جست‌وجو اکنون توسط میلیاردها نفر استفاده می‌شوند و لری پیج و سرگی بری که موسسان گوگل هستند، در میان ثروتمندترین افراد جهان قرار دارند.

هر ثانیه، ۹۹ هزار و روزانه ۸.۵ میلیارد جستجو در موتور جستجوی گوگل انجام می‌شود.

گوگل برای گرامیداشت تولدش، یک لوگوی موقتی جدید را به نمایش گذاشت که اعداد دو و پنج، جایگزین دو حرف «اُ انگلیسی) شده بودند.

گوگل در چهارم سپتامبر سال ۱۹۹۸ ایجاد شد اما این شرکت تولد خود را در ۲۷ سپتامبر جشن می‌گیرد.

نظرات