بهترین پایه متحرک برای وایت برد شیشه ای

0

امروزه نسل جدید تابلوهای وایت برد، تابلو های وایت برد شیشه ای یا گلس بردها هستند. این تابلوها برای استفاده بسیار مدرن، سبک و مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشند. تنها موردی که باید در مورد تابلوهای وایت برد شیشه ای به آن دقت کرد در مسئله حمل و نقل و نصب آنها است. چرا که به دلیل حساس بودن سطح تابلو های شیشه ای باید در نگهداری آن ها توجه ویژه ی مبذول داشت.

   وایت برد شیشه ای

کاربردهای وایت بردهای شیشه ای

تخته‌های وایت برد سنتی ممکن است بسیار کاربردی باشند، اما افراد در بسیاری از محل‌های کار به دنبال جایگزینی شیک هستند تا با زیبایی مدرن فضا و دکوراسیون داخلی خود بهترمطابقت داشته باشند. وایت بردهای شیشه ای به دلیل ظاهری شیک، مدرن و چندین مزیت دیگر، نسبت به تخته های وایت برد معمولی محبوبیت روزافزونی در دفاتر کار و ادارات پیدا کرده اند. عملکرد خوب همراه با طراحی پیشرفته، تخته‌های وایت برد شیشه ‌ای را برای طیف گسترده‌ای از کاربردها در دفاتر و ادارات پرکاربرد می کند. از جمله کاربردهای این تابلوها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وایت برد شیشه ای

  • فهرست وظیفه یا لیست کار

با داشتن فهرست کارهایی که قرار است انجام شود، حجم کاری همه را پیگیری کنید. قراردادن گلس برد در یک منطقه مرکزی که همه می توانند آن را ببینند و به صفحه آن دسترسی  داشته باشند، موجب افزایش بهره وری خواهد بود.

  • طوفان فکری

برای ایجاد طوفان فکری با استفاده از یک وایت برد شیشه ای ، پاسخ های خلاقانه را دریافت کنید. یک رنگ خلاقانه مانند آبی را برای تشویق ایده‌ها انتخاب کنید و حس هیجان‌ انگیزتری نسبت به تخته وایت برد ساده، به جلسه ایده‌ها بدهید.

  • فهرست / برنامه

با یک تابلوی گلس برد، زمان و برنامه های خود را مدیریت کنید. تخته‌های وایت برد شیشه‌ ای به شما امکان می‌دهند فهرست کارکنان، برنامه‌های در حال انجام، پلن های کاری یا شخصی و هر جدول زمانی دیگری را به راحتی در مقابل دیدتان داشته باشید.

  • تابلوی پیام

به عنوان یک روش نواورانه برای تقویت روحیه تیم، چرا به کارکنان اجازه ندهید تا هر آنچه را که می خواهند برای هیئت مدیره بنویسند؟ شوخی‌ها، ایده‌ها، دستاوردها و نقل قول‌ ها همگی می‌توانند یک تابلوی ارتباطی مشترک را تشکیل دهند که کل تیم احساس می‌کند که بخشی از آن است.

  نحوه نصب تابلوهای وایت برد شیشه ای

تابلوهای وایت برد شیشه ای در مدل های گوناگونی تولید می شوند. روش نصب آنها نیز به سادگی از طریق آویزان کردن تابلو یا نصب آنها از طریق زهوار تعبیه شده در اطراف تابلو میباشد. اما از آنجا که استفاده از تابلوهای وایت برد شیشه ای اغلب مختص دفاتر یا اداره های بسیار مدرن است، ممکن است به دلایل مختلف امکان نصب تابلو بر روی دیوار وجود نداشته باشد. در این حالت بهترین گزینه استفاده از پایه متحرک برای تابلوی وایت برد شیشه ای می باشد.

وایت برد شیشه ای

مزیت های استفاده از پایه متحرک تابلو

در برخی دفاتر کاری ممکن است با مشکل عدم وجود فضای مناسب جهت نصب تابلو بر روی دیوار یا عدم امکان سوراخ کردن دیواربه دلیل نوع دکوراسیون داخلی دفتر یا شرکت مواجه باشیم.استفاده از وایت برد پایه دار شیشه ای به کاربران امکان جابجا کردن تابلوی وایت برد به مکان های مختلف یک اداره را می دهد. همچنین می‌توان تابلو را به مخاطبان نزدیک یا از آنها دورکرد. جهت ایجاد تنوع در چیدمان وسایل می توان تابلوی شیشه ای متحرک  را در قسمت های مختلف دفتر یا اداره قرارداد. یا نسبت به انعکاس نور محیط تابلو را جابجا یا شیب آن را تغییر داد. اکنون که با مزیت های نصب وایت برد شیشه ای بر روی پایه متحرک آشنا شدیم، به معرفی بهترین پایه متحرک تابلوی شیشه ای می پردازیم.

بهترین پایه متحرک برای وایت برد شیشه ای

برای نصب راحت تابلو وایت برد شیشه ای بر روی پایه، نیاز به انتخاب بهترین مدل و برند پایه وایت برد را داریم که از استحکام و کیفیت کافی برای حفاظت از تابلو وایت برد شیشه ای برخوردار باشد. در شرکت شیدکو پایه های چند منظوره متحرک طراحی و تولید می شوند که بهترین انتخاب برای قرار دادن تابلو های وایت برد شیشه ای یا معمولی برای سهولت جابجایی و انتقال تابلو ها می باشد.

ویژگی های پایه چندمنظوره متحرک شیدکو

پایه وایت برد متحرکت تولید شده در شرکت شیدکو حاصل سالها تجربه و تخصص تیم تحقیق و توسعه این شرکت می باشد. این پایه ها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاص هستند. در ادامه ویژگی های پایه چند منظوره شرکت شیدکو بیان شده‌ اند:

  • طراحی جذاب و مدرن

سبک طراحی پایه تابلو وایت برد در شرکت شیدکو بسیار مدرن و الهام گرفته شده از طراحی های روز دنیا می باشد که باعث افزایش زیبایی محیط می شود.

  • دوام و کیفیت متریال بکار رفته در تولید پایه

پروفیل به کار رفته در تولید پایه چندمنظوره،  ضمن داشتن استحکام، پوشانده شده توسط رنگ الکترواستاتیک کوره ای می باشد که باعث افزایش دوام و جلوگیری از ایجاد خراش در حین جابجایی میشود.

وایت برد شیشه ای

  • قابلیت تنظیم شیب از طریق پیچ های بدنه

در دو طرف پایه چند منظوره شیدکو، پیچ‌هایی جهت تنظیم شیب تابلو بعد از قرار گرفتن بر روی پایه وجود دارد. امکان تنظیم شیب تابلو به افزایش دید مخاطبان کمک می کند. قابلیت تنظیم شیب در مکان هایی که انعکاس نور برای گلس برد باعث کاهش کیفیت دید مطالب نوشته شده بر روی تابلو می شود، بسیار کاربردی است.

  • قابلیت تنظیم ارتفاع

ارتفاع نصب شده بر روی پایه را نیز به راحتی میتوان نسبت به موارد مختلفی از جمله رده سنی مخاطبان یا تنظیم بهتر ارتفاع تابلو جهت مشاهده بهتر سطح، از طریق پیچ ها تنظیم کرد.

  • جابجایی آسان از طریق چرخ های با کیفیت

چرخ های نصب شده بر روی پایه متحرک شرکت شیدکو از پلاستیک فشرده بسیار بادوام تولید شده اند. این چرخ ها باعث حرکت روان و راحت پایه بر روی زمین می شوند. همچنین در هنگام جابجا کردن پایه هیچ رد و اثری بر روی زمین و هیچگونه سر و صدایی ایجاد نخواهد شد.

وایت برد شیشه ای

  • امکان قفل چرخ ها برای ثبات در مکان

یکی از قابلیت های بسیار ویژه پایه چند منظوره شیدکو امکان قفل شدن چرخ های تعبیه شده بر روی پایه می باشد. پس از نصب وایت برد شیشه ای بر روی پایه و انتقال آن به محل مورد نظر، می توانید به آسانی پایه های تابلو را در جای خود قفل کنید. این کار علاوه بر جلوگیری از لرزش تابلو در هنگام نوشتن، باعث حفاظت بیشتر از تابلو وایت برد شیشه ای نیز می شود.

  • قیمت مقرون به صرفه و رقابتی

قیمت پایه چند منظوره متحرک شیدکو، ضمن داشتن بالاترین کیفیت بسیار مقرون به صرفه می باشد. بنابراین با یک بار سرمایه گذاری کردن در جهت خرید پایه متحرک شرکت شیدکو میتوانید از این پایه چند منظوره برای وایـت برد شیشه ای یا وایـت برد معمولی تان استفاده کنید.

  • طول عمر زیاد

همانطور که گفته شد در ساخت تک تک اجزای پایه متحرک شیدکو نهایت دقت به عمل آمده است تا پایه ای با کیفیت و دوام ساخته شود و بتوان این تابلو را تا مدت زمان زیادی به کار برد.

سخن پایانی

پایه متحرک چند منظوره تولید شده در شرکت شیدکو از جمله تجهیزات بسیار کاربردی است که امکان حفاظت کامل از وایت برد شیشه ای را برای کاربران فراهم می کند.این پایه می تواند برای تابلوهای دیگر ازجمله وایت بردهای معمولی نیز به سادگی مورد استفاده قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و به انجام رساندن خرید این تابلوی پرکاربرد، با شماره های تماس شرکت شیدکو تماس بگیرید./۲۱۴۶۶۱

نظرات