آیا جای برش های لیفت باقی می ماند؟ [آپدیت ۲۰۲۳]✔️

0

همانطور که می دانید روند پیری، یک فرایند طبیعی است. هرچه بیشتر از سلامت خود مراقبت کنیم، هر چه بیشتر پوستمان را از تأثیرات خارجی مصون نگهداریم، مسلما بیشتر می توانیم این روند را پیش بینی و به تاخیر بیاندازیم. به همین خاطر، توجه به این روند حائز اهمیت است. پوست بدن ما در دوران کودکی و جوانی کاملا زنده و سالم است. با این وجود، به دلیل افزایش سن، این کشش و حمایت کلاژن کاهش پیدا می کند و پوست ما نازک تر شده و به وضوح شاهد بروز چین و چروک ها در سطح پوست خواهیم بود. یکی از راه های مبارزه با این ناهمواری ها که توسط بهترین دکتر لیفت صورت در تهران انجام می شود، لیفت صورت است که در این مقاله سعی کردیم به بررسی کامل این موضوع بپردازیم. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید به سایت جراحتو (jaraheto.net) مراجعه کنید و یا از سایت هایی نظیر پزشکا، جراحا و تاپتنا کمک بگیرید.

آیا جای برش های لیفت باقی می ماند؟

لیفت صورت چیست و به چه منظوری انجام می شود؟

جراحی لیفت صورت، یک عمل جراحی درمانی-زیبایی است که به منظور بهبود ظاهر پوست صورت به کمک حذف پوست اضافی و افزایش مواد پایه موجود، انجام می پذیرد. با کشیدن پوست صورت می توان ناحیه میانی و گردن را درمان کرد. برای مشخص شدن انتظارتان از لیفت صورت، بهترین جراح پلاستیک در تهران طی جلسه اول مشاوره ، مطالبات شما را براساس انتظارات و ساختار چهره و مناسب بودن برای جراحی لیفتینگ بررسی می کند. بنابراین اگر به دنبال جوانسازی صورت خود هستید روش های متفاوتی وجود دارد یکی از این روش ها لیفت صورت است. همچنین در انواع مختلف ليفت صورت، پزشک تمام اجزای چهره مانند ماهیچه ، پوست و چربی را درمان می کند که در نتیجه نواحی مجزا به کمک تکنیک های متفاوت جوان می شوند.  بنابراین می توان گفت که انواع مختلف روش های لیفتینگ ، باعث جوانسازی کل ناحیه صورت و گردن می شود.

انواع روش های لیفت صورت

انجام روش لیفت صورت به دو روش جراحی(تهاجمی) و غیرجراحی(غیرتهاجمی) صورت می گیرد که در این قسمت از مقاله به شرح کامل این دو روش که در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شوند، خواهیم پرداخت. در روش های غیرجراحی، لیفت صورت به طور سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود. روش های غیرجراحی که در این قسمت ذکر می کنیم به هیچ وجه نتایج قابل مقایسه با جراحی لیفت صورت ندارند اما اگر در زمان مناسب انجام شوند باعث به تعویق افتادن نیاز صورت به جراحی زیبایی می شوند.

"انواع

لیفت صورت با روش های غیرتهاجمی (غیرجراحی):

  • لیفت صورت با نخ: لیفت با نخ یک جراحی ظریف است که پوست افتاده صورت را به آرامی می کشند تا پوست جوان‌تر به نظر برسد. در این روش درمانی دوره نقاهت نداریم و زیباجو پس از دو روز عادی می تواند کارهای روزمره خود را انجام داده و پس از ۲ هفته بافت های نرم بهبود پیدا کرده و در نتیجه هیچ علامتی از انجام این روش مشخص نیست. توجه داشته باشید در لیفت با نخ، جای بخیه به هیچ عنوان باقی نخواهد ماند.
  • لیفت صورت با تزریق بوتاکس: تزریق بوتاکس یکی دیگر از روش های غیرتهاجمی برای لیفت صورت است. بوتاکس به عنوان یک درمان سریع و بی‌خطر، یکی از درمان‌های محبوب زیبایی میان مردم است. این روش به مدت شش ماه چین و چروک ها را کاهش داده و در مواردی هم از بین می برد.
  • لیفت صورت با تزریق ژل: فرآیند لیفتینگ صورت با تزریق ژل، چین و چروک‌های صورت را پر می کند و آن را هموارتر و شاداب‌تر نشان می دهد. همچنین با تزریق ژل می‌توان به لب ها حجم داده و ظاهر صورت را بهبود داد.
  • لیفت صورت با تزریق چربی: طی این روش، بافت چربی به وسیله لیپوساکشن از یک نقطه در بدن فرد استخراج و پردازش شده و سپس جهت افزایش حجم مجدداً به صورت تزریق می شود. سلول های چربی با بافت ها ادغام شده و تاثیر آن برای سال ها می ماند. گرافت و تزریق چربی هم خانواده هم هستند که طی آن چربی را از بخشی از بدن برداشته و به عنوان پرکننده برای سایر نواحی بدن یا صورت استفاده می کنند که باعث ایجاد ظاهر جوان می شود. لیفت صورت باعث بالا بردن و سفت شدن بافت ها می شود.
  • لیفت صورت با هایفوتراپی: درمان هایفوتراپی، تکنیک جدیدی است که برای لیفت و سفت کردن پوست صورت به کار گرفته می‌شود. هایفو به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث انعقاد گرمایی سیستم اپونوروتیک عضلانی سطحی می‌شود که به مرور زمان باعث سفتی جوانسازی پوست می‌شود.
  • لیفت صورت با آراف: روش RF از سالیان قبل در صنعت پزشکی رایج بوده و روشی تقریباً بی عارضه و مؤثر به شمار می رود. در دنیای امروز دستگاه‌های RF فرکشنال با ادغام رادیو فرکوئنسی و میکرونیدلینگ پوست، تأثیرگذاری این روش را بسیار بالا برده اند.
  • لیفت صورت با کربوکسی تراپی: در این روش می توان ترک‌های پوستی، افتادگی و شل شدگی پوست را درمان کرد. کربوکسی تراپی برای از بین بردن جای جوش و آکنه و درمان جای زخم ، درمان تیرگی و کشیدن پوست دور چشم هم کاربرد دارد.
  • اندولیفت: در اندولیفت از لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر بهره می گیرند. طی این روش لیزر را به بافت‌های زیرین پوست منتشر می کنند، تا کلاژن‌ها را احیا کرده و چربی های پوست را تجزیه کند.

لیفت صورت با روش جراحی(تهاجمی):

طی این روش، برش هایی در جلو و پشت گوش ایجاد کرده که اندازه این برش ها طبق نظر جراح پلاستیک، بر پایه معاینه صورت بیمار مشخص می شود که در موارد محدودی هم نیاز به برش اضافه زیر چانه، برای دسترسی به عضله و بافت های نرم و چربی گردن است. ناگفته نماند با پیشرفت تکنیک های جراحی، امروزه همه تلاش پزشکان بر این است که وسعت محل نتایج را کاهش داده تا عوارض ناشی از برش جراحی از جمله تخریب محل رویش مو، اسکار و تغییرات رنگ پوست را به حداقل برسانند.

اهداف و نتایج لیفت صورت

در روش هایی که ذکر شد نمی توان به قطعیت گفت کدام روش، به دیگری ارجحیت دارد. در واقع با توجه به نیاز شما و تجویز پزشکتان، مناسب ترین روش انتخاب می شود که همه این روش ها با توجه به نیاز جوانسازی صورت شما انجام می شود. در این قسمت از مقاله به شرح اهداف لیفتینگ صورت پرداخته ایم:

  • آلودگی و چربی پوست را از بین میبرد.
  • زخم های پوستی اطراف فک ها را نابود می کند.
  • تیرگی پوست را درمان می کند و میزان چربی در ناحیه چانه و گردن را کاهش می دهد.
  • چین و چروک در کنار دهان، پیشانی، چشم ها و گردن را از بین می برد.
  • مقاومت و سفتی پوست را افزایش می دهد.

"اهداف

کلام آخر

لیفت صورت که یکی از تکنیک های جدید رفع افتادگی پوست و چین و چروک صورت است از مهمترین خدمات لیفت به شمار می رود. توصیه ما به شما این است که برای انجام خدمات زیبایی-درمانی با کمترین عوارض و بیشترین بازدهی در زمینه لیـفت صورت و گردن، حتما به متخصصین زیبایی مراجعه کنید. در این مقاله سعی بر این بود که شما عزیزان را با تمام نکات مهم در مورد انواع روش های لیفت و بایدها و نبایدهای آن آشنا کنیم. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید به سایت جراحتو (jaraheto.net) مراجعه کنید./۵۴۳۶۹۰

نظرات