جدیدترین مدل های بلوز بافت زنانه مجلسی و اسپرت ۱۴۰۳ + راهنمای خرید بلوز بافت

0

بلوز بافت زنانه : لباس های بافت از آن دسته آیتم های زببا، رنگارنگ و شیک محسوب می شوند که استفاده از آنها استایلی شیک و زیبا به شما می بخشد.به همین منظور ما مدل های بافت زنانه ویژه ۱۴۰۳ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بلوز بافت زنانه

جدیدترین مدل های بلوز بافت زنانه مجلسی و اسپرت ۱۴۰۳ + راهنمای خرید بلوز بافت

رنگ ها در بسیاری مواقع روی ظاهر لباس تاثیر می گذارند. بلوز های بافت زنانه با رنگ تیره اغلب به عنوان یک لباسی که اندام را لاغر نشان می دهد شناخته می شوند اما ممکن است برای اشخاصی که اندام مستطیل شکل دارند مناسب نباشد. رنگ های روشن جلب توجه می کنند و طرح و خطوط روی لباس، در تناسب اندام یا چاق به نظر رسیدن می توانند تاثیر بگذارند. بنابراین علاوه بر مدل مناسب، رنگ بلوز بافت نیز می تواند در خوش اندام به نظر رسیدن شما تاثیر بسزایی داشته باشد. با همه این ها بانوان باید تا حد امکان یک بلوز بافت کلاسیک را انتخاب کنند که با اکثر لباس ها هماهنگ باشد.

بلوز بافت زنانه مجلسی

لندی یک بلوز بافت زنانه یا دخترانه تاثیر زیادی در ظاهر شما دارد. بلوز های بافتنی که بلندی آن‌ ها تا روی خط کمر می باشد مناسب اندام های گلابی شکل و ساعت شنی هستند. بلوز های بافتنی دخترانه بلندتر، مانند مدل‌ هایی که تا روی ران قرار می‌گیرند برای افرادی که اندام سیبی شکل دارند مناسب می باشند. بلوز های بافتنی کوتاه‌ تر نیز برای بسیاری از فرم‌ های اندام مناسب هستند.

بلوز بافت زنانه اسپرت

جنس الیاف به کار رفته در بلوز های بافت زنانه اهمیت دارد به دلیل اینکه هرچه این الیاف ضخیم‌ تر باشد، حجیم‌ تر به نظر خواهید رسید. این مدل بافتنی‌ ها برای خانم‌ های خیلی لاغر و کوتاه قد مناسب نمی باشد. بلوز های کش باف برای استفاده راحت تر هستند. لباس هایی که در زیر بافتنی می‌ پوشید نیز به اندازه مدل و رنگ بافتنی مهم است.

بلوز بافت

اکثر مردم نمی‌ دانند که بستن دکمه های بافتنی می‌ تواند روی ظاهر آنها تاثیر داشته باشد. معمولا لباس‌ های بافتنی دکمه‌ دار می باشند. مثلا اگر بلوز بافت زنانه دکمه‌ های زیادی نداشته باشد و برش کوتاهی داشته باشد، روی کمر تاکید می‌ کند و برعکس و اگر لباس بافتنی شما دکمه‌ های زیادی داشته باشد روی بالاتنه تاکید خواهد کرد.

جنس بلوز بافت

انواع بلوز بافتنی زنانه :

بافت سرهمی

یکی از انواع بافت هایی که مورد توجه بانوان و دختران قرار می گیرد بافت های سرهمی می باشد. این مدل بافت برای زیر مانتو یا به عنوان تونیک در فصول سرد مناسب می باشد. اگر تمایل به استایل چندلایه دارید این مدل بافت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بافت زیپ دار

از انواع بافت هایی که مورد استفاده بانوان است بافت زیپ دار می باشد. برخی مدل های بافت های زیپ دار معمولا داری جیب های جانبی هستند که به وسیله ی آنها دست هایتان گرم می ماند.

انواع بلوز بافتنی زنانه

راهنمای بلوز بافت زنانه

قیمت بلوز بافت زنانه

مدل های شیک بلوز بافت

نکات خرید بلوز بافت زنانه

همراه ما باشید

نظرات