ببینید‌: کشف حجاب ویشکا آسایش با وضع ناجور در نمایشگاه هنری پاریس !!

0

ببینید‌: کشف حجاب ویشکا آسایش با وضع ناجور در نمایشگاه هنری پاریس !!

عکس کشف حجاب ویشکا آسایش با وضع ناجور در نمایشگاه هنری پاریس همراه با گلشیفته فراهانی خبرساز شد. ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون عکس بی حجاب از خود در نمایشگاه هنر مدرن و معاصر پاریس منتشر کرد.

ببینید‌: عکس بی حجاب ویشکا آسایش با وضع ناجور در نمایشگاه هنری پاریس !!

کشف حجاب

ویشکا آسایش که اینروزها در پاریس بسر می برد در کنار گلشیفته فراهانی و علیرضا شجاعیان نقاش و هنرمند تجسمی در افتتاحیه نمایشگاه هنر مدرن و معاصر در پاریس با وضع ناجور و بدون حجاب حضور داشته است.

در نمایشگاه هنر مدرن و معاصر در پاریس آثار هنرمندان خاورمیانه و شمال آفریقا به نمایش گذاشته می شود که یکی از مهمانان این نمایشگاه خانم آسایش و گلشیفته فراهانی بودند که به دعوت علیرضا شجاعیان نقاش و هنرمند تجسمی حضور پیدا کردند.

عکسی از کشف حجاب ویشکا آسایش در ۵۰ سالگی در پاریس حالا پس از انتشار خبرساز شده و واکنش های زیادی همراه داشته است. تصاویر بدون حجاب ویشکا آسایش در افتتاحیه نمایشگاه مدرن و معاصر پاریس همراه با گلشیفته فراهانی دیگر سلبریتی ضدایرانی را ببینید:

کشف حجاب ویشکا آسایش با وضع ناجور در نمایشگاه هنری پاریس !!

ویشکا آسایش (متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران) هنرپیشه و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی خواهرزاده مازیار پرتو (فیلمساز ایرانی)، و نوه شین پرتو (نویسنده و شاعر) است. او دارای مدرک طراحی صحنه از کشور انگلستان است. نخستین فعالیت هنری او بازی در سریال «امام علی» به کارگردانی داوود میرباقری می‌باشد. او موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع شد.

نظرات