جدیدترین کفش اسپرت پسرانه ۱۴۰۲ + مدل جدید کفش پسرانه و مردانه

0

در این پست می توانید کتونی پسرانه جدید و جدیدترین کفش اسپرت پسرانه ۱۴۰۲ و مدل جدید کفش پسرانه و مردانه و مدل کتانی مردانه اسپرت شیک و مدل کتونی پسرانه جدید برای تیپ های اسپرت و شیک امروزی را مشاهده کنید.

جدیدترین کفش اسپرت پسرانه 1402

جدیدترین کفش اسپرت پسرانه ۱۴۰۲

جدیدترین کفش اسپرت پسرانه 1402

به طور معمول، قیمت عامل تعیین کننده در مناسب بودن کفش اسپرت (ورزشی) نیست. زیرا یک کفش خوب ممکن است ارزان تر از یک کفش نامناسب باشد و مارک های معروف تضمین کننده یک کفش با کیفیت نیستند. باید بررسی کنید که آیا کفش دارای ویژگی های استاندارد هست یا خیر. در ادامه به بررسی برخی از موارد مهم که باید حین خرید و انتخاب کتونی مدنظر داشته باشید میپردازیم.

جدیدترین کفش اسپرت پسرانه 1402

به دوخت کفش دقت کنید

جدیدترین کفش اسپرت پسرانه 1402

یک کفش با کیفیت و ماندگار، به جای چسب کاری در قسمت لبه‌هایش به خوبی دوخته شده و همین عامل کیفیتی برای بسیاری از کفش‌ها است. به این ترتیب مطمئن هستید که در باران و گل و شرایط مختلف، به راحتی لبه‌های چسب از هم جدا نشده و چسبش باز نمی‌شود.

جدیدترین کفش اسپرت پسرانه 1402

برخی از اصول راهنما برای انتخاب کفش مناسب ورزش اين موارد هستند:

جدیدترین کفش اسپرت پسرانه 1402

۱٫ به علت آن که پاها در حين فعاليت ورم می‌کنند، هميشه کفش را در بعدازظهر يا پس از فعاليت امتحان کنيد.
۲٫ کفش‌ها را با همان جورابی امتحان کنيد که عادت داريد در ضمن تمرين بپوشيد.
۳٫ اطمينان حاصل کنيد که وقتی بندهای کفش را می‌بنديد، پنجه‌های پای‌تان به آسانی حرکت نمی‌کند و پاشنه پاهايتان هنگام راه رفتن نمی‌لغزد.
۴٫ چند قدمی در مغازه راه برويد يا بدويد تا مطمئن شويد که کفش‌ها راحت هستند. کفش ورزشی را نبايد به زور به پا کرد.
۵٫ وقتی می‌‌خواهيد کفش را امتحان کنيد، بندهای آن را محکم ببنديد مانند اينکه می‌خواهيد فعاليت ورزشی را آغاز کنيد.
۶٫ اگر به طور مرتب یک تمرین ورزشی را انجام میدهید، کفشی را بخرید که مخصوص رشته ورزشی تان است.

جدیدترین کفش اسپرت پسرانه 1402

انعطاف پذیری

شاید بتوان ادعا کرد که بعد از وزن، مهم ترین ویژگی در کفش پیاده روی و دویدن، انعطاف پذیری است. انعطاف پذیری در کفش های دویدن مهمتر از کفش های پیاده روی است. در واقع حرکاتی مانند خم شدن پنجه باعث فشار بیشتر در این ناحیه از کفش شما می شود. انعطاف پذیری و دوام بالا، کفشی با ماندگاری خوب را فراهم میکند. کفش های ورزشی پیاده روی و دویدن دارای نرمی و کشسانی بالایی هستند به طوری که می توان از آن ها در فعالیت های مختلف بدون احساس خشکی و سفتی استفاده کرد.

جدیدترین کفش اسپرت پسرانه 1402

جنس کفش، چرمی یا چوبی؟!

جدیدترین کفش اسپرت پسرانه 1402

جنس کفشتان نباید طوری خشک باشد که انگار پایتان در چوب است. کفش باید به گونه‌ای باشد که تهویه مناسب را داشته باشد تا از تعریق بی‌رویه پا جلوگیری کند. کفش‌های چرمی به خاطر ساختاری که دارند، معمولا گزینه بهتری هستند. به خصوص برای شما اقایان شیک پوش که احتمالا ساعات زیادی را با آن سپری می‌کنید.

نظرات