راهنمای خرید بهترین ویپ

0

بهترین راه برای خرید یک ویپ اورجینال چیست؟ این محصول قدمت زیادی ندارد و به همین دلیل ممکن است شما اطلاعات کافی برای خرید آن را نداشته باشید.

 خرید بهترین ویپ

در این مقاله ما به شما راه های تشخیص یک دستگاه اورجینال را معرفی خواهیم و در پایان مقاله نیز بهترین فروشگاه برای خرید آن را خواهیم گفت. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ویپ چیست؟

ویپ به نوعی سیگاری مدرن است که براساس الکترونیک کار می‌کند. در این سیستم جویس دستگاه توسط المنت ها بخار می‌شود و ما این بخار را استنشاق می‌کنیم. جویس همان مایع دستگاه است که در طعم های مختلف تولید می‌شود و در قسمتی از این مقاله نیز به آنها خواهیم پرداخت.

ویپ ها دارای انواع مختلفی هستند و همین انواع مختلف نیز ممکن است شما را به هنگام خرید دستگاه کمی گیج کند. پایه و اساس عملکرد تمامی این دستگاه ها یک منابع تغذیه باتری قابل شارژ، یک المنت برای تولید حرارت و یک پنبه یا به اصطلاح کویل برای تبخیر مایع یا جویس دستگاه است.

تاریخچه دستگاه ویپ به چه زمانی بازمی‌گردد؟

ویپ برای اولین بار در ایالات متحده و در سال ۱۹۶۳ ثبت اختراع شد. به همین دلیل هم این کشور سریع‌تر از دیگر کشور‌ها برای آن قوانین مشخصی در نظر گرفت و ویپ و سیگار‌های الکترونیکی را در دسته دخانیات قرار داد. البته این دسته‌بندی تا حد زیادی مورد انتقاد است.

چرا که عملکرد دستگاه‌هایی مثل ویپ همانند دیگر مواد دخانی نیست و کاملا متفاوت است. در سال‌های ابتدایی معرفی ویپ این وسیله در سطح کاملا ابتدایی خود قرار داشت اما همچنان همین سیستم امروزی را دنبال می‌کرد.

در سال ۲۰۰۳ یک مخترع چینی سیگار‌های الکترونیک و ویپ را دچار دگرگونی اساسی کرد و این محصولات را به محصولاتی بدیل ساخت که امروز می‌تواند مورد استفاده ما قرار بگیرد. در واقع تحقیقات و آزمایش های او بود که توانست محصولی مثل ویپ را به فراگیری برساند.

ویپ چه تفاوتی با پاد دارد؟

اگر به بازار مراجعه کنید ممکن است ۲ محصول متفاوت به اسم ویپ و پاد را ببینید که ویژگی‌های متفاوتی دارند. در این قسمت ما تفاوت آنها را به شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید خرید راحت‌تری داشته باشید. دستگاه‌های پاد قدرت کمتری دارند و می‌توانند به‌شکل روزانه مورد استفاده باشند.

آنها حجم بخار کمتری نسبت به ویپ ها تولید می‌کنند قیمت‌شان هم کمتر است. ویپ‌ها حجم و اندازه بیشتری دارند و مدل‌ها قلمی آن حتی از پاد‌ها سنگین‌تر است. بیشتر ویپ ها در اندازه جعبه‌ای تولید می‌شوند. اما پاد‌ها وضعیت متفاوتی دارند.

آنها معمولا قلمی و به شکل سیگار تولید می‌شود. اندازه و حجم کمی دارند و شما برای استفاده از آنها کافی است قسمت دهانی را بمکید. اما ویپ‌ها معمولا برای تولید بخار دکمه‌ای دارند که باید فشار داده و سپس بخار از داخل مکیده شود.

آیا ضرر ویپ از قلیان و سیگار کمتر است؟

برای این‌که بتوانید این موضوع را خوب تشخیص دهید نیاز است تا نحوه کار هر کدام را بدانید. سیگار و قلیان از طریق تنباکو دود گرم تولید می‌کنند و این دود نیز در حقیقت کربن دی‌اکسید است. کربن دی اکسید برای ما بسیار مضر است و نباید آنها را تنفس کنیم.

حالا فرض کنید که برای جذب نیکوتین مجبور می‌شویم مقدار قابل توجه دود گرم حاصل کربن دی‌اکسید را به ریه ها وارد و سپس خارج کنیم. اما ویپ بر این اساس کار نمی‌کند. ویپ تنها از مایعی که داخل آن ریخته اید بخار می‌سازد. مقایسه ضرر دود و بخار بسیار قابل توجه است.

ویپ ترکیبات سمی مختلف سیگار و قلیان مانند قطران و دیگر گاز‌های سمی را ندارد. در ویپ شما کربن مونواکسید، اکسید‌های گوگرد، اکسید‌های نیتروژن، گرد ‌و غبار و اوزون را نخواهید یافت. به این دلیل است که کارشناسان ذکر می‌کنند ضرر ویپ از سیگار و قلیان بسیار کمتر است؟

خرید بهترین ویپ

آیا ویپ گزینه خوبی برای ترک سیگار است؟

منابع معتبر جهانی مانند ان اچ اس (وزارت بهداشت بریتانیا) اعلام کرده‌اند که استفاده وسایلی نظیر ویپ برای کنارگذاشتن محصولات دخانی مانند سیگار و قلیان بسیار مناسب است. این محصولات چون ضرر کمتری دارند می‌توانند جایگزین موقت خوبی برای مواد دخانی باشند.

از طرفی این محصولات وابسته مواد دخانی مانند سیگار را نخواهند داشت. با این‌که شما می‌توانید از جویس های نیکوتین‌دار استفاده کنید اما جویس های بدون نیکوتین نیز در اختیار شماست که وابستگی به این دستگاه را به صفر می‌رساند.

ویپ ها گزینه مقرون به صرفه تری نسبت به سیگار هم هستند. شما ممکن است به‌طور همیشگی هزینه کمی برای سیگار خود بکنید و اما خرید یک ویپ هزینه‌ای یک باره برای شما خواهد بود.

جویس ها و کویل نیز برای مدت زمان زیادی شما را از هزینه اضافی بی نیاز خواهد کرد. این مزایا باعث می شود که ما بتوانیم ویپ را یک گزینه مناسب برای ترک سیگار و قلیان بدانیم.

چرا جویس های ویپ تنوع بسیار زیادی دارند؟

ویپ به دلیل این که یک محصول مدرن است در تولید آن سعی شده تا سلیقه‌های مختلف در نظر گرفته شود. این محصول به شکلی تولید شده تا شما بتوانید با هر سلیقه‌ای از آن استفاده کنید، بدون این‌که نیاز باشد به سراغ محصول دیگری بروید.

جویس ها در طعم های جذاب و مختلفی تولید می‌شوند و دنیای مخصوص به خود را دارند. شما می‌توانید برای این که حس سیگار از ویپ خود بگیرید جویس هایی را تهیه کنید که در طعم تنباکو‌های مختلف هستند و نیکوتین مورد نیاز بدن شما را نیز تامین می‌کنند.

بهترین فروشگاه برای خرید ویپ کدام است؟

فروشگاه های زیادی هستند که می‌توانند شما را در این زمینه یاری کنند اما یکی از بهترین‌های آنها اسموک سنتر است. فروشگاه اسموک سنتر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و امروز یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان ویپ، جویس، کویل و دیگر لوازم جانبی ویپ در ایران است.

این فروشگاه یکی از فروشگاه هایی است که می‌توانید در آن خرید ویپ اورجینال و سالم را تجربه کنید. تنوع محصولات اسموک سنتر بسیار بالاست و در آن برای هر سلیقه‌ای یک دستگاه خوب موجود است. شما می‌توانید از این فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری خرید کنید. برای مشاهده محصولات متنوع اسموک سنتر تنها کافی‌است سری به وبسایت این مجموعه بزنید یا اسموک سنتر را در گوگل جستجو کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله به شما راهنمای خرید یک ویپ اورجینال را گفتیم. این دستگاه می‌تواند یک جایگزین مناسب برای سیگار و قلیان باشد.

شما می‌توانید از طریق فروشگاه اسموک سنتر محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید./۲۰۹۵۱۶

نظرات