فروش محصولات خانگی ایکیا در ایران

0

احتمالاً شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که وسواس زیادی در خرید لوازم خانگی دارید. طبیعی است، چون لوازم خانگی در هر قسمت از خانه، به‌صورت مدام مورد استفاده قرار می‌گیرند و بیشتر از این‌که دوام و ماندگاری آن‌ها در دراز مدت اهمیت داشته باشد، کیفیت انجام امور روزمره با استفاده از این لوازم مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین خاطر اکثر افراد سعی می‌کنند با در نظر گرفتن قیمت لوازم خانگی در کنار کیفیت آن، بهترین برندها را برای خرید انتخاب کنند. اگر درمورد فروشگاه‌های معتبر لوازم خانگی جست‌وجو کرده باشید، احتمالاً نام مسترکالا و محصولات ایکیا در ایران را شنیده‌اید. MRKalla بهترین انتخاب برای خرید محصولات ایکیا در ایران است و شما می‌توانید با اطمینان کامل، از محصولات بسیار متنوع این برند خریداری کنید.

محصولات ایکیا در ایران

قبل از بررسی مسترکالا به‌عنوان معتبرترین فروشگاه عرضه‌کنندهٔ محصولات ایکیا در ایران، بهتر است ابتدا لوازم محصولات خانگی برند ایکیا را معرفی کرده و دلیل محبوبیت آن را مورد بررسی قرار دهیم. محصولات خانگی ایکیا درواقع از یک برند سوئدی هستند که در کشور سوئد طراحی شده و مونتاژ آن‌ها در کشورهای مختلف انجام می‌شود. به این دلیل قیمت تمام‌شدهٔ محصولات خانگی برند ایکیا برای مشتریان آن در کشورهای مختلف کمتر می‌شود. جذاب‌ترین موضوع درمورد برند فوق، تنوع بسیار گستردهٔ محصولات خانگی آن است. این کمپانی بیش از ۱۲ هزار کالای مصرفی خانگی دارد که با نازل‌ترین قیمت تولید شده و به‌صورت مستقیم از دبی وارد کشور ایران می‌شوند. مسترکالا نیز به‌عنوان نمایندهٔ فروش محصولات ایکیا در ایران، انواع لوازم خانگی این کمپانی را به فروش می‌رساند.

 محصولات خانگی ایکیا

دسته‌بندی محصولات ایکیا

طبیعتاً با وجود تنوع گستردهٔ محصولات برند ایکیا، یک دسته‌بندی مشخص برای دسترسی آسان به محصولات این برند نیاز است. کمپانی فوق انواع لوازم خانگی شامل مبلمان، کمد، کابینت، تخت‌خواب، کالای خواب، لوازم سرویس بهداشتی، لوازم پخت‌وپز و میزآرایی، انواع ظروف چینی، سرامیکی، پلاستیکی، لوازم نوزاد و کودک، فرش و کفپوش، اکسسوری منزل، گل و گلدان، ملزومات سفر و پیک‌نیک، لوازم شست‌وشو و خشکشویی، منسوجات، لوازم روشنایی، ابزار دفاتر خانگی، ابزار بیرون از منزل، تجارت و محصولات بسیار دیگر را در دسته‌بندی‌های مشخص تولید و عرضه می‌کند.

نکتهٔ مهم اینجاست که فروشگاه آنلاین مسترکالا محصولات برند ایکیا را در دسته‌بندی‌های مشخص‌شده، در لیست موجودی خود به مشتریان معرفی می‌کند.‌ به‌عنوان مثال اگر شما به لوازم پخت‌وپز نیاز داشته باشید، باید آن را در دسته محصولات آشپزخانه جست‌وجو کرده و یا اگر به دنبال رانر و کوسن هستید، باید آن را در دسته محصولات فرش و پارچه جست‌وجو کنید. این دسته‌بندی به شما کمک می‌کند که با وجود طیف گسترده‌ای از محصولات برند ایکیا، به‌راحتی به کالای مصرفی خانگی خود دست پیدا کرده و یا از موجودی آن در سایت مطلع شوید.

محصولات خانگی ایکیا

ویژگی محصولات ایکیا در ایران

قطعاً محصولات ایکیا از ویژگی‌های خاصی برخوردارند که سبب شده‌است به این حجم از محبوبیت در بین کاربران ایرانی برسند. درواقع ویژگی این محصولات به‌عنوان راز موفقیت آن‌ها شناخته می‌شود. قبل از هر چیزی باید بدانید که کاربران در خرید لوازم خانگی چه انتظاراتی دارند. همهٔ ما در خرید کالاهای مصرفی خانگی، به دنبال قیمت مناسب، کیفیت عالی و کارایی و عملکرد بهینه هستیم .اگر ویژگی‌های محصولات خانگی برند ایکیا را بررسی کنید، این چند فاکتور را در آن‌ها می‌یابید:

سادگی لوازم خانگی ایکیا

هرچند در گذشته افراد بیشتر به دنبال مد و نوگرایی بودند، اما در عصر مدرن امروز، سادگی بیش از هر چیزی مورد توجه قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد به دلیل از مد افتادن برخی لوازم که حتی ممکن است کاربرد زیادی داشته باشند، استفاده از آن‌ها را نادیده می‌گیرند. قطعاً وقتی کیفیت محصولات خانگی بالا باشد، شما می‌توانید سال‌های سال از آن‌ها استفاده کنید. در این بین ممکن است طراحی این لوازم در استفادهٔ طولانی‌مدت، شما را دل‌زده کند. این در حالی است که کمپانی اکیا سادگی را یک اصل مهم در طراحی محصولات و لوازم خانگی قرار داده و از هرگونه تزیینات اضافه دوری کرده‌است. این سادگی در کنار زیبایی، سبب می‌شود که در استفادهٔ طولانی‌مدت از لوازم خانگی، احساس ناخوشایندی نداشته باشید. اگر به فروشگاه آنلاین مسترکالا سر بزنید، خواهید دید که تمام محصولات خانگی ایکیا در عین سادگی، بسیار زیبا هستند.

طراحی عالی

آنچه در بررسی محصولات خانگی ایکیا در فروشگاه مسترکالا مورد توجه قرار می‌گیرد، طراحی قوی و فوق‌العادهٔ محصولات خانگی ایکیاست. هر یک از محصولات این برند، طوری طراحی شده‌اند که در کنار سادگی، کارایی فوق‌العاده‌ای نیز دارند. تمامی تزیینات اضافه در این لوازم حذف شده و زمانی که از لوازم خانگی این برند استفاده کنید، متوجه خواهید شد که چقدر راحت، خوش‌دست و شیک هستند. بی‌دلیل نیست که محصولات این برند با شعارِ “زیبا، راحت، با دوام” شناخته می‌شوند.

محصولات خانگی ایکیا

کیفیت بی‌نظیر

کیفیت فوق‌العادهٔ محصولات و لوازم خانگی ایکیا، چیزی نیست که بتوان به‌سادگی از آن گذشت و ما بارها به کیفیت بالای این محصولات اشاره کرده‌ایم. کمپانی ایکیا حتی برای تولید ساده‌ترین لوازم خانه مانند: ظروف پلاستیکی و سایر ابزارآلات، از بهترین مواد اولیه و متریال‌های درجه‌یک استفاده می‌کند. تمامی مواد مصرفی در تولید محصولات و لوازم خانگی این برند، ضمن کیفیت بالا، استحکام و ماندگاری طولانی‌مدت و البته حفظ زیبایی ظاهری در استفاده‌های مکرر، با محیط‌زیست نیز سازگاری دارند.

قیمت ارزان

با توجه به کیفیتی که محصولات ایکیا دارد، انتظار می‌رود که قیمت آن بالا باشد. در صورتی که تمامی محصولات این کمپانی در مسترکالا، با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسند. این‌که چگونه کمپانی ایکیا توانسته است بدون پایین آوردن سطح کیفیت تولیدات خود، آن‌ها را با قیمت ارزانی به فروش برساند، خود نقطه‌قوتی برای اعتماد به این برند شناخته می‌شود. اگر بخواهیم دلیل این موضوع را بررسی کنیم، می‌توانیم آن را در طراحی سادهٔ لوازم خانگی جست‌وجو کنیم. از طرفی مونتاژ و اسمبل محصولات خانگی ایکیا در دبی سبب شده‌است که هزینهٔ واردات لوازم این کمپانی و در نهایت قیمت تمام‌شدهٔ لوازم بری خانواده‌ها کاهش یابد. خلاقیت و نوآوری در کنار طراحی ساده و زیبا و در نهایت قیمت مناسب محصولات خانگی ایکیا، سبب شده‌است که این برند به شهرت و محبوبیت بسیاری در بین کاربران خود برسد.

محصولات خانگی ایکیا

مستر کالا

حال که با ویژگی محصولات خانگی IKEA آشنا شدید و از آنجایی که این برند نماینده رسمی در ایران ندارد می‌توانیم بهترین فروشنده محصولات این برند را در ایران معرفی کرده و مزایای خرید از آن را مورد بررسی قرار دهیم. محصولات و لوازم خانگی ایکیا در دسته‌بندی‌های مختلف سال‌هاست که در خانه‌های اکثر ایرانی‌ها مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت و عملکرد بهینهٔ این محصولات بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. بنابراین شما نیز می‌توانید با اعتماد به کیفیت محصولات این کمپانی، کالاهای موردنیاز خود را تهیه کنید، اما مهم آن است که برای خرید لوازم خانگی، به نمایندگی محصولات ایکیا در ایران مراجعه کرده و از اعتبار آن نیز اطمینان حاصل کنید. وقتی مسترکالا را به‌عنوان فروشنده برتر لوازم خانگی برند ایکیا معرفی می‌کنیم، این اطمینان را به شما می‌دهیم که هیچ دغدغه‌ای از بابت خرید محصولات این کمپانی در این فروشگاه نخواهید داشت.

خرید محصولات ایکیا در ایران

فروشگاه مسترکالا شرایطی را فراهم کرده‌است که مشتریان بتوانند انواع محصولات خانگی موردنیاز خود را با بهترین شرایط و نازل‌ترین قیمت‌ها خریداری کنند. اولین مزیتی که در خرید لوازم خانگی ایکیا در این فروشگاه آنلاین مورد توجه قرار می‌گیرد، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی فوق‌العادهٔ این آنلاین‌شاپ از خدمات فروش خود است. به این صورت که مشتری هفت روز فرصت دارد تا در صورت عدم رضایت از محصول خود، آن را بازگرداند. اگرچه ممکن است شما با انواع لوازم خانگی به خصوص لوازم برقی آشنایی داشته باشید، اما بهتر است برای خرید این لوازم، حرفه‌ای‌تر عمل کنید. درواقع بهتر است در خرید لوازم خانگی، از متخصص آن راهنمایی و مشاوره بگیرید. از آنجا که تنوع هر یک از لوازم خانگی بسیار بالاست، می‌توان اهمیت این موضوع را درک و توجیه کرد.‌ نمایندهٔ فروش لوازم خانگی ایکیا در ایران، با ارائه خدمات مشاورهٔ تخصصی، به شما کمک می‌کند که بهترین لوازم را متناسب با نیاز کاربری خود تهیه کرده و در استفاده از آن به عملکرد بهینه برسید.

نکته

از آنجا که فروشگاه آنلاین مسترکالا تمامی محصولات متنوع و گستردهٔ کمپانی ایکیا را در لیست فروش خود موجود کرده‌ است، شما می‌توانید هر بار که به وسیله‌ای نیاز دارید، آن را با اطمینان و بدون دغدغه در این فروشگاه سفارش دهید. به‌علاوه این‌که طیف کاملی از محصولات خانگی در دسته‌بندی‌های مختلف در این فروشگاه، این امکان را برای زوج‌های جوان فراهم ساخته است که بتوانند جهیزیهٔ کامل خود را به‌صورت یکجا از MRKalla تهیه کنند. قطعاً چنین خریدی ازلحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر خواهد بود.

محصولات خانگی ایکیا

جمع‌بندی

در این مطلب ضمن معرفی یک برند معتبر جهانی در حوزهٔ محصولات و لوازم خانگی تحت‌عنوان برند ایکیا و بهترین مرجع خرید محصولات این کمپانی سوئدی در ایران، اهمیت خرید محصولات مصرفی خانگی ایکیا و خرید آن‌ها از www.mrkalla.com را مورد بررسی قرار دادیم. شما می‌توانید برای خرید انواع لوازم خانگی با بهترین کیفیت، تضمین اصالت کالا و نازل‌ترین قیمت، به این فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید./۵۲۹۲۷۵

نظرات