رمز و راز طرز کار اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ + آشنایی با این دستگاه

0

طرز کار اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰

قطعا یکی از بهترین دستگاه‌های اسپرسو سازی که می‌توانید خریداری کنید، دستگاه اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ است. این دستگاه که اصالتی ژاپنی دارد، یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌های اسپرسو ساز موجود در بازار می‌باشد و اگر قصد خرید قهوه ساز دارید، حتما باید این محصول را نیز در نظر داشته باشید.

یک آموزش تخصصی باعث می‌شود تا نه تنها راحت‌تر با این دستگاه کار کنید، بلکه با درست کار کردن با آن، عمر مفیدش را نیز افزایش دهید. از همین رو تصمیم گرفتیم تا در این مطلب طرز کار اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ را به شما آموزش دهیم و راهنمایی‌هایی تخصصی را خدمتتان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

  مباشی 2020

نوشیدنی‌هایی که می‌توانید با اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ درست کنید!

همه‌ی ما تمایل داریم تا با خرید فقط یک دستگاه، کاربرد چندین دستگاه را دریافت کنیم. اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ نیز دقیقا همان محصولی است که در یک قالب، به ما چندین کاربرد را ارائه می‌دهد. از نوشیدنی‌هایی که می‌توانید به وسیله این دستگاه تولید کنید می‌توان به اسپرسو سینگل، اسپرسو دبل، کاپوچینو، لته، موکا، ماکیاتو و… اشاره کرد.

البته کیفیت نوشیدنی نهایی که به دست می‌آورید، به دو موضوع بستگی دارد. یکی این که کار با دستگاه را به خوبی بلد بوده و به بهترین نحو با آن کار کنید و یکی این که از قهوه‌ی خوبی استفاده کرده باشید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید قهوه دارید، حتما به فروشگاهی معتبر مانند فروشگاه قهوه الفاکافه مراجعه کنید تا بتوانید محصولی با بالاترین کیفیت را بخرید. الفاکافه همیشه در تلاش بوده تا بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کند و لذت چشیدن طعم واقعی قهوه را به آن‌ها هدیه دهد.

نوشیدنی‌هایی که می‌توانید با اسپرسو ساز مباشی 2020 درست کنید

شیوه‌ی کار با اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰

اسپرسو درواقع عصاره‌ی قهوه می‌باشد. این عصاره با عبور بخار آب داغ و همراه با فشاری زیاد به دست می‌آید. اگر می‌خواهید در نهایت به یک اسپرسو باکیفیت و خوش‌طعم دست پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا تمامی مراحل زیر را به دقت انجام دهید. به طور کلی نحوه درست کردن اسپرسو با این دستگاه، به دو بخش اصلی تقسیم‌بندی می‌شود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

عصاره گیری قهوه

اولین قدم برای تهیه‌ی یک اسپرسو خوش طعم، عصاره گیری قهوه است. این کار با استفاده از دستگاه اسپرسو ساز مباشی به راحتی انجام پذیر است و شما می‌توانید در کمترین مدت زمان، به عصاره‌ای خوش‌طعم دست پیدا کنید. در زیر، مراحل عصاره‌گیری به ترتیب آورده شده‌اند:

  • ابتدا مخزن آب را از جای خود خارج کرده، پر از آب می‌کنیم و سپس به جای خود بازمی‌گردانیم.
  • فیلتر را داخل نگه‌دارنده‌ی فیلتر جاگذاری می‌کنیم.
  • مقدار کافی قهوه را به وسیله قاشق مخصوص درون فیلتر ریخته و سطح آن را صاف می‌کنیم. (توجه داشته باشید که صاف کردن سطح نباید سبب فشردگی قهوه شود. فشرده شدن قهوه، باعث می‌شود تا عبور بخار از داخل آن به خوبی صورت نگرفته و عصاره‌گیری به نحو صحیح انجام نشود)
  • نگه‌دارنده‌ی فیلتر را به محل تعبیه شده متصل کنید. دقت داشته باشید که نگه‌دارنده به درستی در جای خود قرار گرفته باشد. قرار نگرفتن درست نگه‌دارنده، علاوه بر اختلال در فرآیند عصاره‌گیری، می‌تواند به دستگاه شما آسیب برساند.
  • دستگاه را روشن کنید.
  • صبر کنید تا عقربه‌ی دما به مقداری بالاتر از ۸۰ درجه رسیده و تقریبا در وسط صفحه قرار گرفته باشد.
  • هنگامی که چراغ فنجان سبز شد، فنجان خود را زیر نگه‌دارنده‌ی فیلتر گذاشته و دکمه‌ای که عکس فنجان دارد را فشار دهید.
  • در این هنگام، فنجان شروع به پر شدن می‌کند. پس از این که به اندازه کافی فنجان پر شد، دکمه را مجددا فشار دهید تا فرآیند خاتمه یابد.
  • دستگاه را خاموش کنید.
  • نگه‌دارنده‌ی فیلتر را در بیاورید و قهوه را خالی کنید. سپس هم نگه‌دارنده و هم فیلتر را بشویید.

به همین آسانی توانستید عصاره‌ای باکیفیت را به دست آورید! یکی از بهترین انواع قهوه‌ای که می‌توانید برای این دستگاه استفاده کنید، قهوه روبوستا است. اگر قصد خرید قهوه روبوستا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا با مراجعه به فروشگاه الفاکافه، این محصول را تهیه کنید. چرا که علاوه بر دریافت محصولی باکیفیت، امکان سفارش آنلاین نیز برای شما فراهم شده است و می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را از طریق اینترنت سفارش داده و درب منزل دریافت کنید.

نحوه تهیه‌ی فوم شیر

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید با دستگاه اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ انجام دهید، تهیه‌ی فوم می‌باشد. به همین منظور در این بخش این کار را مرحله به مرحله آموزش دادیم تا بتوانید به آسانی فومی باکیفیت را تهیه کنید.

  • نازل را در موقعیتی مناسب قرار دهید.
  • دستگاه را روشن کنید.
  • صبر کنید تا عقربه‌ی دما به مقداری بالاتر از ۸۰ درجه رسیده و تقریبا در وسط صفحه قرار گرفته باشد.
  • پس از روشن شدن چراغ بخار، دکمه‌ای که در کنار آن علامت بخار دارد را فشار دهید.
  • سر نازل را به سمت یک ظرف گرفته و پیچی که در سمت راست صفحه‌ی کنترل دستگاه قرار دارد را بپیچانید.
  • صبر کنید تا بخار خروجی کاملا صاف و عاری از قطرات آب باشد.
  • پیچ کنترل را مجددا پیچانده و جریان بخار را قطع کنید.
  • شیر را در ظرف مورد نظر ریخته و سر نازل را داخل آن قرار دهید.
  • جریان بخار را مجددا وصل کرده و تا زمانی که به اندازه کافی فوم بدست آورید، صبر کنید.
  • پس از به دست آوردن فوم کافی، دستگاه را خاموش کنید.
  • حتما سر نازل را تمیز کنید تا از ایجاد و رشد باکتری‌ها جلوگیری شود.

تهیه فوم شیر با قهوه ساز

در این بخش سعی کردیم تا شما را با نحوه تهیه فوم به صورت اصولی آشنا کنیم. توجه داشته باشید که مهم‌ترین چیز در تهیه‌ی یک فوم باکیفیت، بخار خروجی از نازل دستگاه است. اگر بخار خروجی حاوی قطرات آب باشد، متاسفانه یا اصلا فومی به دست نمی‌آید، یا اگر که فومی هم ساخته شود، حجم آن کم خواهد بود. اگر قصد خرید قهوه ساز را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پس از بررسی مدل‌های مختلف، مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و با مراجعه به فروشگاه آنلاین الفاکافه، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا علاوه بر آشنا کردن شما با دستگاه اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰، نحوه کار با این دستگاه را به شما ارائه کنیم. امیدواریم مطالب بیان شده مفید واقع شده باشند و یک اسپرسو خوش عطر را به شما هدیه دهند!/۵۳۱۵۹۰

نظرات