بیوگرافی کوشان حداد آهنگساز آثار مهدی یراحی کیست +‌علت بازداشت و سوابق

0

بیوگرافی کوشان حداد آهنگساز آثار مهدی یراحی کیست +‌علت بازداشت و سوابق

کوشان حداد، آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ در تهران به دنیا آمد و تولدش در دهم اسفند ۱۳۵۸ بود. او به تنهایی یا به همراه مهدی یراحی بسیاری از آثار موسیقی مهدی یراحی را بر عهده داشت.

کوشان حداد در ماه شهریور سال ۱۴۰۲ بازداشت شد و به زندان منتقل شد. قبل از این، مهدی یراحی نیز بازداشت و دستگیر شده بود.

بیوگرافی کوشان حداد آهنگساز آثار مهدی یراحی کیست +‌علت بازداشت

بیوگرافی کوشان حداد

کوشان حداد آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ متولد ۱۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران است. کوشان‌ حداد که بیشتر آثار مهدی یراحی را بر عهده داشت در شهریور ماه ۱۴۰۲ بازداشت شد. پیش از او مهدی یراحی نیز بازداشت و دستگیر شد.

وی یکی از آهنگسازان مشهور کشورمان است که با بسیاری از خوانندگان به عنوان “تنظیم کننده” و “آهنگساز” همکاری داشته است.

فعالیت هنری او در صنعت موسیقی از دهه ۸۰ با “مهدی یراحی” آغاز شد و در اوج فعالیتش در سطح بین المللی به عنوان یکی از تنظیم کننده های برجسته شناخته می‌شد. همچنین او به عنوان رفیق فاب مهدی یراحی نیز شناخته می‌شود. آهنگ جدید “روسریتو” با صدای مهدی یراحی در این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و پس از انتشار آن، او بازداشت شد.

سوابق

حداد یکی از آهنگسازان معروف کشورمان است که به عنوان تنظیم کننده و اهنگساز بخوانندگان زیادی همکاری داشته است. او فعالیت هنری خود را در حوزه موسیقی از دهه ۸۰ به همراه مهدی یراحی آغاز کرد و در دورانی یکی از پرکارترین تنظیم کننده های این عرصه بوده است.

کوشان حداد کیست و اهل کجاست

او علاوه بر همکاری با مهدی یراحی رفیق فاب او نیز محسوب میشود. آهنگ جدید روسری با خوانندگی مهدی یراحی اینروزها جنجالی شده و پس از انتشار این ترانه، او بازداشت شد.

آقای حداد با خواننده های مختلفی از جمله محسن یگانه، فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، علی اصحابی، بهنام صفوی و مهری یراحی همکاری داشته است.

روابط عاطفی “کوشان حداد”

آقای حداد، مربی موسیقی اهل تهران، یکی از هنرمندان بی‌حاشیه کشورمان است و به همین خاطر اطلاعات چندانی در مورد روابط عاطفی وی در دست نیست.

بیوگرافی و بازداشت کوشان حداد آهنگساز آهنگ روسری مهدی یراحی

علت بازداشت و دستگیری

به گفته قوه قضاییه، در پی انتشار ترانه‌ای غیرقانونی به نام روسری از سوی مهدی یراحی و تشکیل پرونده قضایی، این خواننده با دستور دادستان تهران بازداشت شد.

تریبون هنر: بر اساس اخبار رسیده، کوشان حداد، آهنگساز و تنظیم کننده به همراه مهدی یراحی بازداشت شده است.

حداد که همکاری هایی با مهدی یراحی در زمینه تنظیم آثارش داشته، در ششم شهریور به همراه او بازداشت شده است. هنوز دلیل بازداشت کوشان حداد اعلام نشده.

آدرس پیج اینستاگرام کوشان حداد

اگر به آثار کوشان حداد علاقه دارید و یا اینکه قصد دارید از زمان شروع کلاسهای آموزش موسیقی این استاد مطلع شوید و شرکت کنید، می‌توانید به آدرس پیج اینستاگرامی kooshan_h@ مراجعه کنید.

نظرات