بیوگرافی حورا سادات یوتیوبر افغان و حواشی قتل او + ماجرای طلاق و قاتلش کیست

0

بیوگرافی حورا سادات یوتیوبر افغان و حواشی قتل او + ماجرای طلاق و قاتلش کیست

حورا سادات، یک یوتیوبر و چهره اینستاگرامی معروف در افغانستان بود که در سن ۲۷ سالگی به دست افراد ناشناس توسط مرگ موش مسموم و به قتل رسید. این زن جوان افغان دوشنبه ۳۰ مرداد بطرز مشکوکی به قتل رسید. برخی از کاربران طالبان را متهم به این قتل می‌کنند و برخی دیگر براین عقیده هستند که ممکن است نامزد سابق او عامل قتل حورا باشد. خبر مرگ و قتل این دختر باعث نگرانی در بین چهره های مجازی در شبکه‌های اجتماعی افغانستان شده است

بیوگرافی حورا سادات یوتیوبر افغان و حواشی قتل او + ماجرای طلاق و قاتلش کیست

قاتل حورا سادات کیست

حورا سادات یوتیوبر افغانی تبار اهل کابل بود که در سال ۱۳۷۷ به دنیا آمده بود که متاسفانه ۳۰ مرداد به طرز مشکوکی به قتل رسید. او ویدیوهایی از کابل تهیه می‌کرد و روی یوتیوب منتشر می‌کرد و با به اشتراک گذاشتن همین ویدئوها و کلیپ ها در شبکه های مجازی به شهرت رسیده بود. هنوز قاتل اصلی حورا سادات بازدشت نشده و فقط یک زن و یک مرد به اتهام قتل این یوتیوبر افغان بازداشت شده اند

بیوگرافی حورا سادات یوتیوبر افغان و همسرش کیست + زندگی شخصی و ماجرای مرگ

زندگینامه و بیوگرافی حورا سادات یوتیوبر افغانستانی

حورا سادات متولد ۱۳۷۷ در کابل و نزدیک به ۲۷ سال سن داشت، در چنل‌ های مختلف یوتیوب از جمله «کابل فنس» و «استار فنس» کار کرده بود. پس از تحولات سیاسی در افغانستان به عنوان فعال اجتماعی فعالیتش را در یوتیوب بیشتر کرد و با مردم مصاحبه می کرد و گزارش تهیه می کرد. او مدتی با مردی به نام لطیف نامزد کرد اما این نامزدی فرجامی نداشت و در نهایت از هم جدا شدند.

حورا سادات، یکی از جوانان افغانستانی بود که در حوزه فضای مجازی و یوتیوب فعالیت داشت. ویدیوهای او درباره مشکلات اجتماعی بسیار بازدید بالایی داشتند.

او به عنوان یک خبرنگار و یوتیوبر حرفه‌ای در افغانستان شناخته می‌شد. حورا با تولید مستندها و مصاحبه‌های جنجالی موفق شد توجه زیادی را به خود جلب کند و تعداد زیادی دنبال‌کننده به دست آورد. او با تولید برنامه‌هایی با محتواهای اجتماعی در شهر کابل، موضوعات و مشکلات مختلف را به چالش کشید.

همچنین ببینید: بری وایت قهرمان کشتی کج کیست +‌بیوگرافی و علت فوت بری وایت کشتی کج کار

زندگینامه و بیوگرافی حورا سادات

سوابق

حورا سادات یوتیوبر افغان، در چنل‌ های مختلف یوتیوب از جمله «کابل فنس» و «استار فنس» کار کرده بود. او به مناطق مختلف شهر می‌رفت و با مغازه‌داران، خانواده‌ها و افراد مختلف در بازارهای کابل در مورد زندگی و روزمرگیهایشان با آنان مصاحبه می‌کرد

این یوتیوبر که مخاطبان خاص خود را داشت در ناحیه هجدهم شهر کابل به قتل رسیده و جسد وی در منطقه کارته سخی به خاک سپرده شده است.

مسوولان امنیتی طالبان نیز قتل حورا سادات را تایید کرده و اعلام کردند که در رابطه با این قتل دو نفر بازداشت شده‌اند.

زندگینامه و بیوگرافی حورا سادات یوتیوبر افغان و همسرش + زندگی شخصی و ماجرای مرگ

ازدواج و همسر حورا سادات

حورا سادات مدتی پیش با مردی به نام لطیف نامزد کرد. اما این ازدواج فرجامی نداشت و آنها س از مدت کوتاهی از هم جدا شدند. در آن زمان حورا تائید کرد که رسما از لطیف طلاق گرفته
خبر لطیف و حورا دو یوتیوبر مشهور افغان که حدود یک سال باهم نامزد یا در نکاح بودند در شبکه های اجتماعی غوغا کرد این دو جوان که شهرت زیادی در یوتیوب پیدا کرده بودند رسما از هم طلاق گرفتند

برخی می گویند شاید نامزدش عامل قتل این دختر باشد. اما هنوز هیچ چیز مشخث نیست و قاتل دستگیر نشده است.

حورا سادات و همسرش کیست

دلیل مرگ حورا سادات یوتیوبر افغان

مرگ حورا یوتیوبر جوان افغان موجی از انتقادها را بر علیه طالبان برانگیخته، اما پلیس امنیه طالبان اعلام کرد دو نفر را در رابطه با قتل حورا سادات بازداشت کردند.

تاکنون درباره این مرگ مرموز و قتل اظهاراتی از خانواده حورا سادات منتشر نشده است و فوت او در هاله ای ابهام قرار دارد. سخنگوی پلیس طالبان جزئیاتی بیشتری ارائه نکرده ولی افزوده که تحقیقات درباره چگونگی و عاملان قتل او جریان دارد.

در روزهای گذشته قتل حورا سادات چهره اینستاگرامی موجی از ناراحتی و انتقادها را بر علیه طالبان برانگیخته و با واکنش های زیادی همراه بوده است. پس از بازگشت طالبان به قدرت، شماری از جمله برخی خبرنگارانی که کار شان را از دست دادند به راه‌اندازی کانال‌های یوتیوب روی آوردند.

برخی از یوتیوبرها در افغانستان پس از تایید خبر کشته شدن حورا به ادعای برخی توسط طالبان، با انتشار ویدیوهایی نسبت به مرگ همکار شان ابراز تسلیت و تاسف کرده‌اند و از مسئولان خواسته‌اند که عاملان قتل او را پیدا و مجازات کنند.

عکس های حورا سادات

‏خبرهای جدید درباره علت قتل یوتیوبر افغانستانی

سخنگوی فرماندهی امنیه طالبان در کابل قتل حورا‌سادات، صفحه‌ی «ایکس‌‌اش»‌ نگاشته که حورا سادات سه روز پیش در حوزه هژدهم شهر کابل به قتل رسیده است و دو تندر رابطه با قتل او بازداشت شده‌اند.

اما منابع محلی می گویند: این زن جوان روز شنبه هفته گذشته در یک رویداد مشکوک جان باخته است.

طبق اظهارات منابع، جسد این یوتیوبر در کارته سخی شهر کابل به خاک سپرده شده است.

برخی نیز می گویند که دلیل مرگ او خصومت‌های شخصی بوده است. با این حال، دلیل اصلی این رویداد هنوز مبهم است. بعد از انتشار گسترده خبر مرگ حورا سادات در تاریخ ۳۰ مرداد در فضای مجازی و ادعاهای برخی افراد این قتل را به طالبان نسبت دادند و برخی دیگر اعتقاد داشتند شوهر او به عنوان فردی متعصب ممکن است عامل این جنایت باشد؛ زیرا او مخالف فعالیت‌های همسرش در پلتفرم یوتیوب بود.

در حالی که طالبان این اتهام را رد می‌کنند، خالد زدران، سخنگوی پلیس طالبان در کابل اعلام کرد که دو نفر از جمله یک زن را به اتهام قتل حورا سادات دستگیر کرده‌اند. زدران اعلام کرد که حورا سادات سه روز قبل در منطقه ۱۸ کابل، توسط افراد ناشناس به قتل رسیده است.

آیدی اینستاگرام حورا سادات

با نشانی hora.sadat.official می باشد که می‌توانید تصاویر و عکس ها و ویدئوهای وی را که هنو بعد از مرگش در دسترس است مشاهده نمایید

نظرات