بیوگرافی و مصاحبه مهدی نیکوکار رتبه یک کنکور انسانی ۱۴۰۲ +‌عکس و راز موفقیت

0

بیوگرافی و مصاحبه مهدی نیکوکار رتبه یک کنکور انسانی ۱۴۰۲ + کارنامه و عکس و راز موفقیت

بیوگرافی مهدی نیکوکار

مهدی نیکوکار ۱۸ ساله و متولد سال ۱۳۸۴ در روستای رویین شهر اسفراین در کنکور سراسری ۱۴۰۲ رتبه یک را در گروه آزمایشی علوم انسانی کسب کرد. مهدی نیکوکار از اسفراین در کنکور شرکت کرده بود و توانست عنوان رتبه ۱ کنکور انسانی را در کشور به دست آورد. پدرش کارگر بافندگی و مادرش خانه دار است و می گوید: پدر و مادرم هر دو تا راهنمایی بیشتر درس نخواندند و در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم.

بیوگرافی مهدی نیکوکار رتبه یک کنکور انسانی 1402 + کارنامه و عکس و راز موفقیت و مصاحبه

مهدی نیکوکار نفر اول کنکور علوم انسانی ۱۴۰۲ کیست

مهدی نیکوکار, نفر اول کنکور علوم انسانی ۱۴۰۲ اهل روستای رویین در ۲۶ کیلومتری شمال شهر اسفراین است. دوران دبستان در این روستا و مابقی را در شهر اسفراین گذارند. مهدی نیکوکار دارنده مدال المپیاد ادبی است و مدال طلای این مسابقات را کسب کرده است.

محل تحصیل

او دانش اموز تیزهوشان شجیعی در اسفراین بوده و به دلیل علاقه به رشته حقوق، رشته علوم انسانی را در دوران دبیرستان انتخاب کرد و حالا با تلاش و پشتکار توانست به رتبه اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ را کسب کند.

مهدی نیکوکار نفر اول کنکور علوم انسانی 1402 کیست

خانواده

پدر و مادر تا مقطع راهنمایی تحصیل کرده اند و پدر کارگر ساده بافندگی است. ۳ برادر دارد و فرزند چهارم خانواده است.

مصاحبه مهدی نیکوکار

مهدی نیکوکار که حالا به عنوان نفر اول رشته انسانی در کنکور ۱۴۰۲ در سراسر کشور به شهرت رسیده است در مصاحبه ای می گوید؛ اهل روستا هستم ؛ پدر و مادرم تا راهنمایی درس خوانده‌اند، روزانه ۱۰ ساعت درس خواندم و قصد دارم در رشته حقوق دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم.

نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲ گفت: اهل روستای رویین در ۲۶ کیلومتری شمال شهر اسفراین و ۵۲ کیلومتری جنوب شرقی شهر بجنورد هستم که ۶ سال از تحصیلم را در این روستا و مابقی را نیز در شهر اسفراین گذراندم.

بیوگرافی و مصاحبه مهدی نیکوکار رتبه یک کنکور انسانی 1402 +‌عکس و راز موفقیت

راز موفقیت

آقای نیکوکار مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست و بیان کرد: اگر هدف داشته باشیم و در راستای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا به آن خواهیم رسید. کلاس‌ های مختلف کنکور تضمینی برای موفقیت در این آزمون علمی و قبول شدن در رشته های دلخواه دانشگاهی نیست. از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکرده‌ام و تنها در آزمون‌های آزمایشی برای ارزیابی سطح خود استفاده کردم که کاملا هدفمند و با برنامه‌ریزی بوده است.

بیوگرافی مهدی نیکوکار نفر اول کنکور انسانی 1402 +‌عکس و راز موفقیت

آقای نیکوکار با توجه به اینکه مدال طلا ی المپیاد را کسب کرده بود و معاف از کنکور بود، اما با این حال در کنکور ۱۴۰۲ شرکت کرد و رتبه اول را به دست اورد.

نظرات