خانه عطر برنا

0

فروشگاه تخصصی خرید عطر در ایران

یک روز از روز های گرم تابستانِ صده نو خورشیدی ۱۴۰۱پس از گذر از پاندمی کرونا ویروس با کمک از پیشینه ی کاری مان در رسانه های همبودین؛ شبیه اینستاگرام و تلگرام، بر آن شدیم با اندیشه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و برداشتن گامی در راستای کمک به آسان سازی خرید برای مشتریان مان برای جلوه گاه پیدایش عطر برنا گام برداریم و برای آغاز تکاپو در پهنه اینترنت در روزگار فناوری دست بکار شویم.

درباره عطر برنا

خانه عطر برنا فعالیت حرفه ای خودش رو از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و به لطف خداوند و مشتریان گرامی و همراهان عزیز همواره کوشیده ایم بروزترین محصولات در این حوزه رو از برندهای معتبر دنیا، برای مشتریان تهیه و عرضه کنیم.

با توجه به تجربه ای که ما در شناخت محصولات اورجینال داریم، شما مشتریان عزیز میتوانید حس خوب و دلنشینی از تجربه خرید همراه با اعتماد را در خرید از فروشگاه بُـرنا لمس کنید.

با ما همراه باشید تا با عطر برنا بیشتر آشنا شویم

   عطر برنا

گستره تکاپوی ما

فروش عطرهای مردانه ، زنانه و ادکلن‌های اسپرت در فروشگاه تخصصی ما ، که با همکاری کارشناسان و عطرشناسان آموزش‌دیده و حرفه ای همواره کوشیده‌ایم تا تمام ویژگی‌های یک محصول را در برگه‌ی ویژه‌ی هر عطر بگنجانیم.

شما میتوانید با استفاده از پالایه‌های کناری ویترین گالری بُـرنا به سادگی و با آرامش خاطر تجربه‌ی خرید از عطر برنا را بدست آورید.

عطر برنا

عطر های مردانه

برای خرید عطر مردانه اورجینال در گونه‌های جورواجور میتوانید از ویرتین‌ما و دسته‌بندی عطرهای مردانه بُـرنا بازدید نمایید و از بین بهترین برندها انتخاب کنید.

برند عطرها

برندهای روز دنیا و نام آشنایی از قبیل، شنل، فراری، کارولینا هررا، روبرتو کاوالی و یا زرجوف و دیگر برندهایی که میتوانید با جستجوی برند های عطر برنا در گوگل آگاهی بیشتری از مارک ها و برندهای عطرهایی که در فروشگاه ما بفروش میرسد را ببینید و بشناسید.

خوشبوی هایی که در ویترین بُـرنا برای شما آماده کرده ایم، غلظت‌ها و نسخه‌های پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوکلن، ادوفرش و حتی اکستریت پرفیوم میباشد. که باعث ایجاد تنوع در وارسی، گزینش و خرید عطر می‌گردد.

عطر برنا

عطر های زنانه

برای خرید عطر زنانه اورجینال در گونه های جورواجور میتوانید از ویرتین ما و دسته بندی عطرهای زنانه برنا بازدید نمایید و از بین بهترین برندها انتخاب کنید.

امکانات فروشگاه در آینده…

نکته مهم دیگری که وجود دارد گنجایش عطرها میباشد که این ویژگی را نیز به زودی برای شما آماده میکنیم تا برای گزینش عطر بر پایه گنجایش یا میل عطر بتوانید از گزینه‌ها مقدار دلخواه خود را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

اگر  انگیزه خرید از فروشگاه برنا را دارید، متناسب با فصل،  خوی عطر و یا حتی گروه بویایی آن را برگزینید و یادتان باشد از تب یا زبانه‌ی ویژگی‌های آنرا بخوانید.

عطر برنا

هزینه و قیمت گذاری عطر

عطرها در بازه‌های قیمتی گوناگونی هستند و چیدمان زیادی در ویترین ما دارند. تفاوت قیمت خوشبوی‌ها به دلایل زیادی ایجاد می‌شود که میتوانید در بلاگ عطر برنا بخوانید. نُت های به کاررفته در هر خوشبوی، برند سازنده‌ی آن، ویژگی و غلظت آن ها از دلایل تاثیرگذار در قیمت عطر هستند.

پیش از خرید عطر  بهتر است بودجه‌‌ای که در اختیار دارید را مدنظر قرار دهید، تعیین بودجه به شما کمک می‌کند که در بازه قیمتی مشخصی به دنبال عطر دلخواه خود بگردید. مشخص است هر چقدر بودجه شما بیشتر باشد، عطر با ماندگاری بالا و کیفیت بهتر می‌توانید خریداری کنید.

ولی به طور کلی برای خرید عطر باید کمِ کم ۱ میلیون تومان را درنظر بگیرید.

مجوز و پروانه عطر برنا

سایت ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی اینماد میباشد که میتوانید در پانوشت وب سایت و یا در برگه ی درباره ما روی آن تلیک کنید و در پاپ آپ یا برگه های بازشده نسبت به بازدید از مجوز فروشگاهی ما اطمینان بدست آورید. برای دیدن نماد اعتماد میتوانید نشانی را کپی و پس از تلیک بر روی آن بازدید کنید: atrborna.com/enamad

برای پیوستن به AtrBorna نیز بایست از تلفن همراه و کد پذیرش که برای شما فرستاده می‌شود بهره ببرید. همچنین میتوانید پس از احراز هویت با موبایل، نسبت به افزودن ایمیل و پیوند به شبکه‌های اجتماعی، ویژگی بایومتریک (اثر انگشت) به سادگی هر چه تمام تر برای خرید و رهگیری سپارش‌های خود از رایش کاربری تان اقدام کنید

دستیاری مشتریان پس از خرید

مشتریان عزیز چنانچه مشکلی در پرداخت، دریافت کالا و یا گله مندی و پیشنهادی داشته باشند، با شماره تلفن عطر برنا با کارشناسان فروش و پشتیبانی گفتگو کنید.

برای گفتگوی تلفنی و فرستادن دور نگار با شماره ۰۲۱۳۳۳۴۰۰۸۱ یا فرستادن پیام به رایانامه cs@atrborna.com از ما یاری بخواهید.

بازگشت وجه خرید

اگر کالایی که از گالری برنا خریداری کرده اید را بخواهید بازگشت دهید، پس از در میان گذاشتن با درج تیکت به پشتیبانی و آشکار شدن مُشکل، اگر همسو با آساها و پیمان های ما باشد میتوانیم پول شما را به کیف پولتان در رایش کاربری عطر برنای من بازگشت دهیم.

پیمانگری نژاد کالا

کالا های عطر برنا دارای گواهی خرید میباشد همه‌ی خوشبوی‌های ما اورجینال، اصل و شرکتی میباشند.

ترابری عطر به سراسر ایران:

عطرهایی که خریداری میکنید با بسته‌بندی مناسب و آماده ی فرستادن به شهرستان ها با راه‌کارهای گوناکون مانند پُست میتواند فرستاده شود و به دست شما برسد، همچنین با چند شرکت که در بخش لُجستیک کار میکنند پیمان نامه امضاء خواهیم کرد تا از شکستن و آسیب‌رسیدن به شیشه‌ی عطرها جلوگیری کنیم.

سخنی با شما

آرنگ ما عطر برنا خوشبو تر از عطر (شعار)

بینش ، هدف و تمرکز بنیادین ما تنها بر فروش عطر ها و ادکلن‌ها میباشد که امیدواریم با همراهی تان در کنارِهم همیشه خوشبو باشیم، خوشرو باشیم و از زندگی نهایت لذت را ببریم.

محمد قشقایی بنیانگذار عطر برنا

خرید اینترنتی از خانه عطر برنا

پس از اینکه با فرنودهای پیش از خرید عطر آشنا شدید، نیاز هست که به یک فروشگاه شناخته شده مانند عطر برنا بروید و انواع مختلف عطرها و ادکلن‌ها را بررسی کنید و همپوش با خواسته‌های خود یکی از آن‌ها را برگزینید.

عطرهایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای ضمانتنامه و گارانتی هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند. گوناگونی قیمت و مدل عطرها هم بسیار زیاد هست که می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش دهد.

عطر برنا

شما مشتریان گرامی میتوانید با دنبال کردن ما در رسانه های همبودین ، و پیام رسان های ایرانی با نام کاربری  @atrborna با آگاهی در لحظه، از کد تخفیف ها و قرعه کشی و جوایز با خبر شوید.

هم  اینک برای بازدید از عطر برنا به نشانی www.atrborna.com  بروید و عطر دلخواه خود را سپارش دهید تا در هرجای ایران عزیزمان که هستید، برای شما بسته‌بندی، آماده‌سازی و فرستاده شود./۲۰۰۹۹۲

نظرات