فیلم / آواز خوانی مردم بر سر مزار مادر شادمهر عقیلی در بهشت زهرا

1

فیلم / آواز خوانی مردم بر سر مزار مادر شادمهر عقیلی در بهشت زهرا

روز جمعه ۲۰ مردادماه، همزمان با هفتمین روز درگذشت مادر شادمهر عقیلی، گروهی از نوازندگان و خوانندگان در بهشت‌ زهرا (ع) بر سر مزار آصفه شوقی پور، مادر شادمهر عقیلی رفته و ترانه‌های شادمهر را اجرا کردند. این خبر را بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در صفحه اینستاگرامش رسانه ای کرد.

فیلم مراسم خاکسپاری و آواز خوانی مردم در بر سر مزار مادر شادمهر عقیلی در بهشت زهرا

مراسم خاکسپاری مادر شادمهر عقیلی ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ با حضور خانواده و اقوام و بستگانش در بهشت زهرای تهران بدون حضور شادمهر عقیلی برگزار شد. وی ۱۳ مرداد از دنیا رفت.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: امروز جمعه ۲۰ مردادماه، گروهی از نوازندگان و خوانندگان در بهشت‌زهرا (ع) بر سر مزار آصفه شوقی‌پور، مادر شادمهر عقیلی رفته و ترانه‌های شادمهر را اجرا کردند که در ویدئوی زیر می بینید:

گفتنی است، مادر شادمهر عقیلی روز جمعه ۱۳ مردادماه درگذشت.

مراسم خاکسپاری مادر شادمهر عقیلی

مراسم خاکسپاری مادر شادمهر عقیلی، بدون حضور فرزندش در بهشت زهرای تهران ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد، این مراسم با حضور مردم و اقوام و بستگان این مورحومه برگزار شد. شادمهر که سال ها پیش از ایران مهاجرت کرده، برای خاکسپاری مادرش به ایران نیامد، اما در پستی اینستاگرامی به فوت مادرش واکنش نشان داد.

عکس با نوه و عروسش

همچنین همسر شادمهر عقیلی، خواننده مشهور ایرانی ساکن خارج از کشور با انتشار عکسی در سوگ درگذشت مادر همسرش متنی را منتشر کرد و نوشت:
به یاد مادر عزیزمان مادربزرگ ملینا همیشه در قلب ما هستی بابت عشق بی قید و شرطت ممنونم.

فیلم مراسم خاکسپاری مادر شادمهر عقیلی در بهشت زهرا

شادمهر عقیلی تحت تربیت و آموزه های بانو آصفه شوقی پور بزرگ شد و رشد کرد. او در مسیر زندگی وارد هنر موسیقی شد. مادرش چند بار به دیدن پسرش رفته بود که عکس با عروس و نوه اش را در زیر می بینید:

شادمهر عقیلی ۵۰ ساله خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. او پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا به فعالیت هنری ادامه داد.

1 دیدگاه در “فیلم / آواز خوانی مردم بر سر مزار مادر شادمهر عقیلی در بهشت زهرا

  1. تمنا گفت:
    1
    1

    آمریکایی که شادمهر توش زندگی میکنه هم اینجور حرکات رو انجام نمیدن
    طرف فوت شده این مسخره بازیا براچیه

نظرات