جدیدترین مدل های کوله پشتی پسرانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۲ + نکات مهم خرید کیف مدرسه

0

کوله پشتی پسرانه ابتدایی : خرید یک کیف مناسب برای سلامتی کودک و دانش آموز مهم است .به همین لیل ما در حرف تازه برای شما علاوه بر مدل های شیک کوله پشتی پسرانه ویژه ابتدایی،راهنمای خرید آن را هم برایتان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کوله پشتی پسرانه ابتدایی

جدیدترین مدل های کوله پشتی پسرانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۲ + نکات مهم خرید کیف مدرسه

تحقیقات نشان می‌دهد بیش از ۴۰ درصد از کسانی که از کوله پشتی استفاده می‌کنند دچار کمر درد هستند. این آمار نشان می‌دهد که هنگام انتخاب و خرید کوله پشتی باید به ویژگی کوله پشتی مناسب و استاندارد توجه کرد و مطابق آن انتخاب و خرید را انجام داد؛ بنابراین انتخاب کوله پشتی مدرسه مناسب برای فرزندان ما اهمیت بسیار زیادی دارد و چنانچه جنس، شکل، وزن و طریقه حمل و نقل کوله پشتی نامناسب باشد، می‌تواند عوارض ناگواری را برای فرزندان ما در پی داشته باشد.

کوله پشتی پسرانه

نخستین نکته مهم در انتخاب کوله پشتی مدرسه مناسب، توجه به سایز و اندازه آن است. سایز مناسب کوله پشتی مدرسه نیز به فرد استفاده کننده از آن بستگی دارد. به عبارت دیگر اندازه و سایز فرد استفاده کننده است که تعیین می‌کند کوله پشتی مدرسه چه اندازه باید باشد، بنابراین در مرحله اول باید اندازه و سایز فرزندان خود را در نظر بگیرید.

کیف مدرسه پسرانه

امروزه کوله پشتی‌های مختلف با جنس‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شوند که هریک از این جنس‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود است؛ بنابراین برای انتخاب جنس مناسب کوله پشتی مدرسه، در ابتدا به نکات زیر دقت کنید.

کوله پشتی‌های تولید شده با الیاف مصنوعی جدید عمر طولانی‌تری دارند، اما کوله‌پشتی‌های چرمی و یا برزنتی به راحتی تغییر شکل نمی‌دهند و حالت اولیه خود را حفظ می‌کنند.
کیف های تولید شده با الیاف مصنوعی نسبت به چرم سبک‌تر هستند. اگر یک کیف چرمی انتخاب کنید، حتی اگر خالی هم باشد و وسیله‌ای هم درون آن نباشد باز سنگین تر است.
کوله پشتی‌های تولید شده با الیاف مصنوعی مانند پلی استر و نایلون از الیاف طبیعی مانند پنبه نسبت به آب مقاوم‌تر هستند.
الیاف طبیعی مانند کنف نسبت به مصنوعی از نظر زیست محیطی پایدارتر هستند. اگر به داشتن یک کوله‌پشتی سازگار با محیط زیست اهمیت می‌دهید، الیاف طبیعی را انتخاب کنید.

کیف مدرسه ابتدایی

از دیگر ویژگی کوله پشتی مناسب می‌توان به بند آن اشاره کرد. بند کوله پشتی که روی شانه دانش آموز قرار می‌گیرد باید پهنایی به اندازه ۵ سانتی متر داشته باشد. این بند‌ها زمانی مناسب هستند که دور بازو جمع نشوند، در عضلات بازو و یا شانه فرو نروند تا از این طریق به اعصاب این ناحیه از بدن آسیب وارد ننمایند.همچنین طول این بند‌ها باید با یکدیگر برابر و مساوی باشد. یعنی یکی کوتاه و دیگری بلند نباشد.

نکات خرید کیف مدرسه

بند‌های کمری کوله پشتی‌های مناسب نیز اغلب این توانایی را دارند که ۵۰ تا ۷۰ درصد وزن را از روی ستون مهره‌ای و شانه‌ها برداشته و آن را به استخوان لگن انتقال دهند تا با این کار فشار بین استخوان‌ها، عضلات و مفاصل به طرز بهتری تقسیم شود؛ بنابراین هنگام انتخاب و خرید کوله پشتی باید بند‌های کمری آن‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرد. همچنین کوله پشتی‌ای که دارای پد پشتی است راحتی بیشتری را ایجاد می‌نماید و از احتمال آسیب رسیدن به دانش آموز توسط اشیای نوک تیزی که داخل کوله پشتی وجود دارد به میزان زیادی می‌کاهد؛ بنابراین یک کوله پشتی مناسب کوله پشتی‌ای است که پد پشتی مناسبی داشته باشد.

راهنمای خرید کوله پشتی مدرسه

کوله‌پشتی‌هایی که جیب‌ها و فضا‌های مجزای متعددی دارند خصوصا برای دبستانی‌ها جذاب‌ترند. اما وجود حداقل دو سه فضای مجزا برای کوله‌پشتی‌های مدرسه‌ای لازم است. وجود چندین فضای مجزا به توزیع یکسان وزن هم کمک می‌کند. لوازم سنگین‌تر را باید در قسمت عقبی کوله که به پشت بدن نزدیک‌تر است جاگذاری کنید و لوازم سبک‌تر را در جیب‌های جلویی قرار دهید.

قیمت خرید کیف مدرسه

کیف مدرسه

مدل های جدید کیف پسرانه

مدل های کوله پشتی پسرانه

همراه ما باشید

نظرات