نحوه فعالسازی ۲۰۰ گیگ اینترنت همراه اول خبرنگاران

0

نحوه فعالسازی ۲۰۰ گیگ اینترنت همراه اول خبرنگاران برای روز خبرنگار ۱۴۰۲

همراه اول مانند هر سال به مناسبت روز خبرنگار هدیه ویژه ای را برای خبرنگاران در نظر گرفته است. ۲۰۰ گیگ اینترنت هدیه داد.

نحوه فعالسازی ۲۰۰ گیگ اینترنت همراه اول خبرنگاران برای روز خبرنگار ۱۴۰۲

هدیه همراه اول به خبرنگاران برای روز خبرنگار

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی برای خبرنگاران کشور فعال شد.

این بسته ۲۰۰ گیگابایتی یک‌ساله پس از ارسال پیامک اطلاع رسانی برای خبرنگاران فعال شده و خبرنگارانی که هنوز بسته سال گذشته خود را کامل مصرف نکرده‌اند می توانند به صورت همزمان از بسته جدید نیز استفاده کنند.

در آستانه ۱۹ مرداد بیست و نهمین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران توسط همراه اول، این اپراتور ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران ایرانی، اظهار امیدواری کرده که همکاری و همراهی این قشر فرهیخته، موجب ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی در کشور شود.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز ثبت‌نام اینترنت خبرنگاری از روز ۱۷ مرداد و از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.

عیسی زارع‌پور پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی، در جمع خبرنگاران درباره اینترنت خبرنگاری اظهار کرد: اینترنت هدیه خبرنگاری مانند سال‌های گذشته به خبرنگاران ارائه می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران از ۱۷ مرداد ماه (فردا) به مدت یک ماه فرصت دارند تا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.

کد فعالسازی

اپراتور همراه اول یکی از پیشتازان ارائه خدمات ویژه در مناسبت های مختلف است و حالا در روز خبرنگار امسال نیز ۲۰۰ گیگ اینترنت برای خبرنگاران زحمتکش در نطر گرفته است. تمامی خبرنگاران سرار کشور می توانند با مراجعه به سایت همراه اول با کد دستوری ذکر شده هدیه خود را فعال کنند.

نظرات