اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری ۲ بازگشت با نقش +‌داستان

0

سریال زخم کاری ۲ با نام سریال زخم کاری ۲ بازگشت یکی از آثار موفق محمدحسین رضویان است که داستان آن به زندگی مالک در ژانر جنایی و دارم می پردازد. در این اثر جواد عرتی و رعنا آزادی ور به عنوان بازیگران اصلی حضور دارد و بازیگران جدید نیز به جمع بازیگران فصل دوم زخم کاری اضافه شده است. در ادامه با معرفی بازیگران فصل دوم زخم کاری با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

اسامی بازیگران سریال زخم کاری ۲

بازیگران فصل دوم زخم کاری ۲ عبارتند از:

  • جواد عزتی (مالک)
  • رعنا آزادی‌ ور (سمیرا)
  • الهه حصاری (کیمیا)
  • مرتضی امینی‌ تبار (میثم)
  • سعید چنگیزیان
  • سید جواد هاشمی
  • کامبیز دیرباز
  • مهران غفوریان
  • الناز ملک
  • هانیه توسلی
  • عباس جمشیدی‌ فر
  • مهدی زمین‌پرداز
  • امیرحسین هاشمی
  • مائده طهماسبی

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری ۲ بازگشت با نقش +‌داستان

در فصل دوم زخم کاری بازگشت، علاوه بر بازیگران فصل اول مانند جواد عزتی، رعنا آزادی‌ ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی، شاهد حضور بازیگران جدید مانند الناز ملک و مهران غفوریان و کامبیزدیرباز با نقش های جدید و جذاب خواهیم بود.

درباره فصل دوم زخم کاری

سریال «زخم کاری ۲» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان محصول سال ۱۴۰۲ می باشد که در شهریور ماه ۱۴۰۲ رونمایی و در بستر فیلیمو در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است.

خلاصه داستان زخم کاری ۲

در داستان زخم کاری ۲ اینگونه آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!»

گویا داستان فصل دوم ادامه داستان فصل اول زخم کاری است و باید دید چه شخصیت ها و نقش هایی از دست سمیرا در فصل اول زنده ماندند تا وارد قصه شوند.

موضوع و قصه سریال زخم کاری در مورد فردی به نام مالک اسـت. مالک از مدیران شرکتی موفق اسـت کـه توسط نعمت ریزآبادی اداره میشود. ریزآبادی، مالکی را مأمور می کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد، میخواهند مبلغ قرارداد کـه چندین میلیون دلار اسـت؛ رابه حساب شرکت واریز کنند ولی…

علیرضا جعفرزاده، تدوین‌گر سینما با انتشار پوستر سریال زخم کاری ۲ کـه تصویری از شخصیت سمیرا را بر خود دارد، نوشت: «این تصویر جدید سریال زخم کاری از صد تا فیلم وحشتناک وحشتناک‌تره. همین طوری از سمیرا میترسیدیم چـه برسه هم اکنون کـه دیوونه هم شده.»

زمان پخش زخم کاری ۲؛ بازگشت

فصل جدید سریال زخم کاری ۲ برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تولید شده و در حال حاضر در مراحل فیلمبرداری و تدوین است و همزمان، ساعت ۸ صبح جمعه ۱۷ شهریور از فیلیمو پخش خواهد شد.

تیتراژ

محسن چاوشی خواننده فصل دوم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان شد.آنطور که خبرنگاران حوزه موسیقی می‌گویند، بخشی از دستمزد محسن چاوشی برای سریال زخم کاری ۲ صرف جمع آوری ارزاق برای خیریه «جمعیت حیدر» خواهد شد.

سریال زخم کاری 2 چند قسمت دارد

سریال زخم کاری ۲ چند قسمت دارد

علیرضا جعفرزاده هم چنین با انتشار پستی نوشت: احتمالا این فصل در هم در ۱۵ قسمت تولید خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری ۲ بازگشت

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی در ۲۰ دی سال ۱۳۶۰ در تهران بدنیا آمد. مادر این بازیگر در قید حیات اسـت و پدرش درسال ۱۳۹۷ فوت کرد. او از کودکی بـه فیلمهای کمدی جری لوییس از جمله بیماری قلابی علاقه داشته و بـه واسطه دو برادر بزرگش با سینما آشنا شده اسـت. متاسفانه یکی از برادران این هنرپیشه درسال ۱۴۰۰ فوت شد.

بیوگرافی بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا سریال زخم کاری ۲ بازگشت

وی زاده ۱۷ فروردین ماه ۱۳۶۲ در تهران اسـت. درسال ۱۳۸۲ رعنا آزادی ور در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی بازی کرد و از این طریق بـه سینمای کشور ایران معرفی شد، او در آن فیلم با پرویز پرستویی همبازی بود. او بعد از گذشت یکسال دوری از سینما درسال ۱۳۸۴با بازی در سه فیلم توانست موقعیت خودرا در سینما تثبیت کند.

بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا سریال زخم کاری 2 بازگشت

بیوگرافی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار یکی از هنرمندان دهه هشتادی جوان وتازه کار کشورمان میباشد. او در سریال زخم کاری نقش میثم را ایفا می کند. با اولین تجربه بازیگری‌اش در زمینه تصویر توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد. او می‌گوید: ۱۵ ساله کـه بودم بعنوان مجری دریک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم و بعد ازآن، بازیگری تئاتر را در قم شروع کردم.

عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

بیوگرافی الهه حصاری بازیگر فصل دوم سریال زخم کاری ۲

وی زاده ی ۱۸ مردادماه ۱۳۶۹ در شهر تهران است. وی دو خواهر بنام‌هاي المیرا حصاری و ملیکا حصاری دارد. الهه حصاری دارای فوق دیپلم تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی اسـت و مربی یوگا اسـت. او برای اولین بار درسال ۱۳۸۶ در فیلم نطفه شوم بازی کرد و با بازی در نقش یلدا در سریال هشت و نیم دقیقه بـه اوج محبوبیت رسید.

بازیگر سریال زخم کاری 2 بازگشت

بیوگرافی سعید چنگیزیان

وی زاده ی ۲۲ آذرماه ۱۳۵۶ در شهر سمنان است ودر کودکی، شخصیت آرامی داشت و از همان زمان، سفر کردن را دوست داشت و البته در این زمینه هم از استعداد زیادی برخوردار بود. آقای سعید چنگیزیان بـه جرگه ي متاهلین پیوسته اسـت. او وقتی کـه ۲۳ ساله بود درسال ۱۳۷۹ با الهام کردا کـه همسن خودش بود، نامزد کرد و زندگی مشترک خودرا پس از گذشت مدتی شروع کردند.

عوامل سریال فصل دوم زخم کاری

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک متولد ۱۳۷۲ و اهل تهران اسـت او علاوه بر بازیگری نوازنده خوبی هم هست . بازیگری را با تئاتر آغاز کرده اسـت و در اکثر نمایش هاي امیر دژاکام حضور داشته اسـت . خانم الناز ملک با سریال سقوط مشهور شد.

عکس الناز ملک در بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت

عوامل سریال فصل دوم زخم کاری

نویسنده و کارگردان: محمد حسین مهدویان

تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد

مدیرتدارکات: فرامرز رضایی

دستیاراول کارگردان: حسین دیردار

برنامه ریز: بهمن حسینی

جلوه هاي ویژه می‌دانی: آرش آقا بیک

جلوه هاي بصری: امین پهلوان زاده

پشتیبانی فنی: علی شریفی

انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی

بازیگردان: میلاد اکبرنژاد

فیلمبردار: محمد فکوری نیا

مدیرتولید: پیمان حجازی

پشتیبانی تولید: مسعودرضا ملک لو

امور مالی: مهدی اسکندری

امور دفتری: معصومه صمیمی

برنامه ریزی: بهمن حسینی

مونتاژ: سجاد پهلوان زاده

طراح لباس: آرتا ماهان

طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی

میکس و‌مسترینگ: محمد سعید شایان

مجری طرح: کامران حجازی

تدارکات: فرامرز رضایی

نظرات