بیوگرافی علی اکبر قلیچ مجری و خواننده و همسرش + عکس و اینستاگرام

0

بیوگرافی علی اکبر قلیچ مداح و خواننده و همسرش +‌زندگی خصوصی و عکس های جدید

علی اکبر قلیچ متولد ۱۹ مهر ۱۳۷۲ در تهران، خواننده مذهبی و مداح اهل بیت است. وی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته مکانیک و دانشجوی لیسانس علوم سیاسی است، از خوانندگی به سمت مداحی رفته و حالا در هر دو زمینه مداحی و خوانندگی پاپ فعالیت می کند.

خواننده و مداح جوان که مداحی و نوحه خوانی در بیت رهبری از فعالیت های وی بوده و جزو خواننده های آتیه دار و جوان کشورمان محسوب می شود. به جز خوانندگی او را باید مداح نامید که در محرم ۹۶ جلوی رهبر مداحی کرد

علی قلیچ یکی از مداحان و نوحه خوان کشور ایران در بیت رهبری می‌باشد که می‌توان گفت یکی از خوانندگان جوان نیز به حساب می‌آید و جدیداً مجریگری برنامه از سرگذشت را بر عهده گرفته است .

برنامه از سرگذشت از ابتدای ماه محرم از شبکه نسیم پخش شده است.

علی قلیچ خواننده و مداح بیت رهبری به عنوان مجری در برنامه از سرگذشت حاضر شده است.

بیوگرافی علی اکبر قلیچ

علی اکبر قلیچ یکی از مداحان جوان بیت رهبری می باشد، که در تاریخ ۱۹ مهرماه سال ۱۳۷٢ در تهران به دنیا آمده است.

ایشان علاوه بر مداحی، خواننده نیز می‌باشد.

علی قلیچ در رشته مکانیک تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع فوق دیپلم در همین رشته به پایان رسانیده است. همچنین در رشته علوم سیاسی تحصیل کرده است.

علی قلیچ علاوه بر خوانندگی در زمینه مداحی هم فعالیت می‌کند، که در محرم سال ۱۳۹۶ مقابل رهبر مداحی نمود.

بیوگرافی علی اکبر قلیچ خواننده و مداح کیست و اهل کجاست

زندگینامه علی اکبر قلیچ

علی اکبر قلیچ مداح و خواننده متولد ۱۹ مهر ۱۳۷۲ در نازی آباد تهران است که با حضور در شبکه نسیم و اجرای برنامه از سرگذشت به شهرت رسید. او متولد ۱۹ مهر۱۳۷۲ در تهران بوده و در سبک موسیقی مذهبی، عرفانی اسلامی خوانندگی و ترانه سرایی می کند. در ادامه با بیوگرافی علی قلیچ، عکس های جدید علب اکبر قلیچ و آهنگ ها و زندگی شخصی و هنری وی در مجله حرف تازه آشنا شوید:

خواننده و مداح جوان که مداحی و نوحه خوانی در بیت رهبری از فعالیت های وی بوده و جزو خواننده های آتیه دار و جوان کشورمان محسوب می شود. به جز خوانندگی او را باید مداح نامید که در محرم ۹۶ جلوی رهبر مداحی کرد

زندگینامه و بیوگرافی علی اکبر قلیچ خواننده ومداح

سال های فعالیت

متولد نازی آباد تهران است و از کودکی و از ۵ سالگی در هیئت ها به مداحی و نوحه خوانی مشغول بوده است. او موسیقی را با آموزش تنبور آغاز کرد و سپس تحت نظر کیخسرو پور ناظری و سهراب پور ناظری تئوری موسیقی را فرا گرفت.

خواننده و مداح جوان بیت رهبری به عنوان مجری در برنامه از سرگذشت حضور دارد و در این برنامه که از شبکه نسیم پخش می شود حضور دارد.

ازدواج و همسر علی اکبر قلیچ

از زندگی خصوصی و شخصی علی اکبر قلیچ مداحی جوان کشورمان خبری در دست نیست

بیوگرافی علی اکبر قلیچ خواننده مذهبی و همسرش / زندگینامه و عکس های جدید

سوابق از موسیقی تا مداحی

علی قلیچ را باید هم مداح بنامیم و هم خواننده. او به عنوان خواننده پاپ بین مردم شهرت دارد هر چند بیشتر ترانه ها و آلبوم‌هایی که منتشر کرده تم مذهبی دارد. اما در از کودکی و از ۵ سالگی در هیئت ها به مداحی و نوحه خوانی مشغول بوده است.

تئوری موسیقی را پیش استادانی مانند سهراب‌ پورناظری گذراند، اما معتقد است، استعداد بسیار مهم است و بعد می‌توان با پشتکار راهی را که انتخاب کرده‌ای ادامه دهی. با همه اینها به نظرم خواندن باید به اصطلاح در خونت باشد.

او موسیقی را با آموزش تنبور آغاز کرد و سپس تحت نظر کیخسرو پور ناظری و سهراب پور ناظری تئوری موسیقی را فرا گرفت.

مداحی های علی اکبر قلیچ

اولین قطعه رسمی که از علی اکبر قلیچ شنیده شد ترانه ترکش از آلبوم بی‌سیم‌چی بود که با استقبال گسترده مخاطبان این دسته قرار گرفت.

از دیگر آثار این هنرمند میتوان به «ارباب تشنه لب»، «رکعت هشتم»، «برکت مذاکره»، «تیتراژ سریال مهر طوبی» و «مرگ= آمریکا» که اثری مشترک از حامد زمانی و علی اکبر قلیچ است، اشاره کرد.

مداحی در بیت رهبری

آقای علی قلیچ در شب هشتم محرم سال ۹۶ به بیت رهبری رفت و در حسینیه امام‌خمینی(ره) در حضور مقام معظم رهبری نوحه‌ خواند

بیوگرافی علی قلیچ خواننده مذهبی و همسرش / زندگینامه و عکس های جدید

اجرا در برنامه از سرگذشت

علی قلیچ که مداحی و نوحه خوانی در بیت رهبری از فعالیت های وی بوده و جزو خواننده های جوان و آینده دار محسوب می شود که به تازگی به عنوان مجری برنامه از سرنوشت از اول ماه محرم روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

خواننده و مداح جوان بیت رهبری به عنوان مجری در برنامه از سرگذشت حضور دارد و در این برنامه که از شبکه نسیم پخش می شود حضور دارد

پیج اینستاگرام علی قلیچ

Ali Ghelich

گفتگو و مصاحبه علی اکبر قلیچ

گفتگو و مصاحبه علی اکبر قلیچ

کمی از خودتان برایمان بگویید، از کی خوانندگی را شروع کردید؟

متولد سال ۷۲ در محله نازی‌آباد هستم.

نازی‌آباد یکی از محله‌‌های قدیمی تهران است . در ماه محرم برای امام حسین(ع) عزاداری می‌کنم. از بچگی در هیات‌ محله‌مان مداحی می‌کردم و اکنون نیز این کار را انجام می‌دهم.

از چند سالگی مداحی را شروع کردید؟

پنج، شش ساله بودم که برخی از آوازها یا نوحه‌‌ها را برای خودم زمزمه می‌کردم و همین باعث شد خانواده‌ام متوجه شوند در این زمینه استعداد دارم. پدرم علاقه‌مند بود در هیات‌ها و عزاداری امام حسین(ع) مداحی کنم به همین دلیل مداحی در ایام محرم را شروع کردم و همچنان این کارم ادامه دارد و از خدا می‌خواهم به من توفیق دهد که نام سالار شهیدان روی زبان و در کلامم باشد.

کف هیئت ها بزرگ شدم وهمه بزرگواران همچون حاج محمود کریمی، حاج محمد طاهری،حاج آقای سازور و بقیه عزیزان در حق بنده لطف داشته اند پای منبر این ها گریه کردم،سینه زدم واشک ریختم به برکت این ها یک سوزی هم به صدای ما داده است.

شروع موسیقی

تئوری موسیقی را پیش استادانی مانند سهراب‌ پورناظری گذرانده‌ام، اما خودم نیز پیگیر آن بوده‌ام و در این زمینه زیاد مطالعه کرده‌ام. معتقدم استعداد بسیار مهم است و بعد می‌توان با پشتکار راهی را که انتخاب کرده‌ای ادامه دهی. با همه اینها به نظرم خواندن باید به اصطلاح در خونت باشد.

به نظرم انرژی این‌گونه کارها از جای دیگری تامین می‌شود و خدا کمک می‌کند. معمولا وقتی در جمعی قرار است برنامه اجرا کنی، حتما استرس هم هست اما واقعیت این است که ته دلم روشن بود و چون برای امام‌حسین(ع) می‌خوانم، استرسم خیلی کم بود.

عکس های جدید علی اکبر قلیچ

بیشتر کارهایم مذهبی است، اما ترک‌هایی نیز دارم که شعرش مفاهیم دیگری دارد.من برای اعتقاداتم می‌خوانم و این آرزوی قلبی‌ام است.

علی اکبر قلیچ کیست و اهل کجاست

عکس های علی اکبر قلیچ

آغاز کار هنری

علی قلیچ در تهران در نازی آباد به دنیا آمده است و فعالیت خود را از سنین بچگی و زمانی که ۵ سال سن داشته در هیئت‌ها مداحی و نوحه خوانی را آغاز نموده است.

این چهره فعالیت خود را در عرصه موسیقی را نیز با یادگیری تنبور شروع نمود و پس از آن زیر نظارت اساتیدی از جمله: کیخسرو پور ناظری و سهراب پورناظری تئوری موسیقی را سپری کرد.

آقای قلیچ شب هشتم ماه محرم به بیت رهبری فرا خوانده شد و در حسینیه امام خمینی رحمت الله در مقابل مقام معظم رهبری نوحه خوانی کرد و مورد استقبال جای گرفت،به دو علت ابتدا اینکه ایشان به عنوان خواننده پاپ میان مردم مطرح شده است البته اغلب آهنگ‌ها و آلبوم‌هایی که انتشار نموده تم مذهبی نیز دارند. دوم اینکه ایشان با ۲۴ سال سن و حاضر شدن در این مراسم نمایانگر این می‌باشد، که رهبر معظم انقلاب برای جوان‌هایی که در هر حرفه‌ای باشند ارزش قائل می‌باشد.

نظرات