آیا ادارات دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات ۹ مرداد ۱۴۰۲

0

آیا ادارات دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات ۹ مرداد ۱۴۰۲

آیا ادارات دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات ۹ مرداد ۱۴۰۲ به علت آلودگی در تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زابل و زاهدان و آیا تعطیل است؟ اطلاعیه تعطیلی ادارات فردا ادارات فردا تعطیله ،فردا ادارات تعطیل است یا نه و وضعیت تعطیلی ادارات فردا دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ در تهران و شهرها از حرف تازه میخوانید.

آیا ادارات دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات 9 مرداد 1402

اخبار تعطیلی ادارات فردا دوشنبه ۹ مردادماه

هنوز خبری مبنی بر تعطیلی ادارات روز دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ از سوی مراجع ذی صلاح اتخاذ نشده و ما تا ساعاتی دیگر خبرهای جدید تعطیلی فردا را به اطلاع شما خواهیم رساند.

تعطیلی ادارات خوزستات و اهواز برای دوشنبه نهم مرداد ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده است.

این خبر در حال تکمیل است…

وضعیت هواشناسی شهرها فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بعضی مناطق کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: یکشنبه (۸ مرداد) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش ادامه خواهد داشت و در مناطق ذکر شده واقع در جنوب شرق کشور رگبار پراکنده رخ می‌دهد .

وی با تاکید بر اینکه طی دو روز آینده دریای خزر مواج خواهد بود، گفت: به‌تدریج دوشنبه(۹ مرداد) از مقدار ناپایداری در کشور کاسته می‌شود و فقط رگبارهای ضعیف در مناطق بیان شده انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۰ و ۱۱ مرداد) نیز در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: روند افزایش نسبی دما به‌ویژه در شمال غرب سواحل شمالی همچنین در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شنبه در شمال شرق، شرق، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران و البرز، مناطقی از مرکز و غرب کشور وزش باد افزایش می‌یابد و سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود که این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۸ مرداد ) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ( ۹ مرداد) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات