مدلهای جدید و شیک صندل زنانه

2

مدلهای جدید و شیک صندل زنانه

صندل زنانه : در این پست مجله اینترنتی حرف تازه و در بخش دنیای مد با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدلهای صندل زنانه مجلسی آشنا شوید و برای خرید ایده بگیرید.

صندل زنانه

 

صندل زنانه

 

صندل زنانه

قرن‌ ها پیش، صندل، پاپوشی مختص ماهی‌ گیران بود که به آن ها کمک می ‌کرد آبی را که وارد کفش‌ شان می‌ شد، به راحتی تخلیه کنند. اما امروزه استفاده از کفش ‌های باز و نیمه ‌باز بین مردان، زنان و کودکان در همه سنین، به ویژه در فصل گرم تابستان، رواج دارد.

یک صندل زنانه مناسب باید از کف پا، انگشتان، پاشنه و رویه پای شما محافظت کند. بهتر است جلوی صندل نیز پوششی وجود داشته باشد تا از وارد شدن هر نوع ضربه به انگشتان جلوگیری شود.

صندل زنانه

 

صندل زنانه

 

صندل زنانه

زیباترین مدلهای صندل زنانه مجلسی

صندل زنانه

 

صندل زنانه

 

صندل زنانه

صندل زنانه باید به میزان کافی بندهای محافظ داشته باشد تا بتواند تعادل پا را حفظ کرده و از جلو و عقب رفتن زیاد پا در آن جلوگیری کند. جنس بندهای به کار رفته در صندل باید طوری باشد که سبب فشار آمدن به پا و ایجاد تاول در پشت پا یا انگشتان نشود. گاهی اوقات فشار زیاد بندهای به کار رفته در صندل می ‌تواند به سیاه شدن ناخن و حتی افتادن آن منجر شود.

صندل زنانه

 

صندل زنانه

 

صندل زنانه

کالکشن جدید صندل زنانه سال ۲۰۱۹

صندل زنانه

 

صندل زنانه

 

صندل زنانه

صندل‌ ها باید طوری طراحی شوند که پای شما بتواند کار خود را چه هنگام پیاده‌ روی و چه به هنگام رانندگی به خوبی انجام دهد. زیره یا کفی خیلی سفت با هر قدمی که برمی ‌دارید به پای شما آسیب می ‌رساند.

مدل صندل زنانه

 

یک صندل خوب باید آن قدر نرم و انعطاف ‌پذیر باشد تا بتواند به راحتی خم شود. از طرف دیگر زیره صندل نباید آن قدر شل و نرم باشد که سبب ایجاد درد کف پا شود. بهترین انتخاب برای کف صندل، زیره‌ هایی با جنس چرم است تا در عین حال که نرم و انعطاف ‌پذیر است از پا نیز محافظت ‌کند. همچنین کف صندل باید از جنسی باشد که گرمای زمین را در فصل تابستان به پا منتقل نکرده و پا را نسوزاند. زیره‌ های لاستیکی نیز که در سطوح خیس لیز می ‌خورند و سبب زمین خوردن فرد می ‌شوند، مناسب نیستند.

 

2 دیدگاه در “مدلهای جدید و شیک صندل زنانه

  1. مبینا گفت:

    سلام می خوام صندل چرم بخرم و کف پام صافه برای همین باید طبی خرید کنم
    خالم هم مشکل منو داره و از برند چرم سورنا خریداری کرده به نظرتون ازشون خرید کنم؟ خالم خیلی تعریف می کنه
    برند مادیس هم برند خارجیه فقط خیلی گرونه به نظرتون کدومو بخرم

  2. صهبا گفت:

    لطفا آدرس فروشنده روبگید

نظرات