معرفی بهترین رمان های عاشقانه جهان و پرفروش ترین رمان های رمانتیک و عاشقانه

0

بهترین رمان های عاشقانه : رمان‌های عاشقانه همواره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موجود در بازار هستند. کتاب‌های عاشقانه را تنها عاشقان و کسانی که به کسی دل بسته‌اند مطالعه نمی کنند.به همین دلیل ما بهترین رمان های عاشقانه را برای شما آماده کرده ایم. هنراه ما باشید.

بهترین رمان های عاشقانه

معرفی بهترین رمان های عاشقانه جهان و پرفروش ترین رمان های رمانتیک و عاشقانه

بهترین رمان های عاشقانه

ملت عشق :

ملت عشق نامی است که در ایران برای کتاب الیف شافاک متداول شده است. در ترکیه این کتاب با عنوان «چهل قانون عشق» شناخته می‌شود. ملت عشق در سال ۲۰۱۰ به صورت هم‌زمان به دو زبان انگلیسی و ترکی منتشر شد. این کتاب تاکنون بیش از ۵۰۰ بار در ترکیه تجدید چاپ و به بیش از ۳۰ زبان زنده ترجمه شده و توانسته رکورد پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه را نیز به دست آورد.

رمان های عاشقانه

عشق سالهای وبا :

کتاب عشق سالهای وبا بعد از کتاب صد سال تنهایی گابریل گارسیا مارکز، از نظر شهرت و محبوبیت جایگاه خاصی دارد. این کتاب یکی از عاشقانه های معروف جهان رمان است.در سال ۲۰۰۷ از روی این کتاب یک فیلم هم ساخته شده است.

پرفروش ترین رمان های عاشقانه

جنگل نزوژی :

این کتاب در سال ۱۹۸۷ در ژاپن منتشر شد و پس از سی سال در ایران به چاپ رسیده است. این رمان نقطه عطف آثار هاروکی موراکامی محسوب می شود.رمان در فضایی کاملا رئال نوشته شده و ماجرای دو جوانی است که بعد از خودکشی دوست مشترکشان، با تنهایی، ترس و احساساتی متزلزل روزگار می گذرانند و نویسنده از این دریچه راوی بی سر و صدای افسانه انسان هاست.

کتاب های عاشقانه

دفتر خاطرات :

این کتاب نوشته‌ی نیکلاس اسپارکس داستان عشق پرشور دختر و پسری را می‌خوانیم که زمانی قلب یکدیگر را ربوده بودند. دفتر خاطرات که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده و در سراسر جهان با استقبال بی‌نظیر خوانندگان مواجه شده شور عشق را در شما بیدار خواهد کرد.مانند بیشتر کتاب‌های نیکولاس اسپارکس، از این کتاب احساسات‌برانگیز نیز فیلمی عاشقانه و درام با همین عنوان در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است. این فیلم محصول آمریکاست و نیک کاساوتیس کارگردانی آن را بر عهده دارد.

رمان عاشقانه خارجی

غرور و تعصب :

کتاب غرور و تعصب محبوب‌ترین رمان جین آستن و یکی از معروف‌ترین رمان‌های تاریخ ادبیات جهان است. قهرمان داستان یکی از جذاب‌ترین قهرمانان در کل ادبیات به حساب می‌آید. در این رمان، بازیگوشی و انضباط، جنب وجوش و خویشتن‌داری، ارزش‌های رمانتیک و فضیلت‌های کلاسیک و بسیاری ویژگی‌های دیگر در تقابل و تعادل قرار گرفته‌اند.

رمان غرور و تعصب

رنج‌های ورتر جوان :

رمان عاشقانه رنج‌های ورتر جوان که در سال ۱۷۷۴ منتشر شد اثر یوهان ولفگانگ فون گوته، شاعر، نمایش‌نامه‌نویس، رمان‌نویس، طبیعت‌پژوه آلمانی و نویسنده تراژدی فاوست و دیوان غربی – شرقی است. بخش عمده کتاب به شکل نامه‌هایی است که شخصیت اصلی کتاب خطاب به دوستش، ویلهلم نوشته است و از عشق نافرجامش می‌گوید. از آدم‌هایی که با بدخلقی به همدیگر آزار می‌رسانند و پیوسته در خاطرات ناگوار گذشته غرق شده‌اند.

رمان عاشقانه ایرانی

احتمال عشق در نگاه اول

این کتاب اثر جنیفر ای. اسمیت، کتابی است درباره‌ عشق، سرنوشت و امید، دوری و بخشش. همچنین، کتابی درباره‌ پیامدهای هر عمل؛ این‌که چطور یک اتفاق کوچک مانند از دست دادن پرواز، بابت ۴ دقیقه تأخیر، می‌تواند زندگی شما را متحول کند.

رمان احتمال عشق در نگاه اول

من پیش از تو :

کتاب من پیش از تو مشهورترین اثر جوجو مویز، داستانی عاشقانه و احساسی است که به محض انتشار، در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های بریتانیا قرار گرفت. این رمان که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نیز به شمار می‌رود، با موضوعی بدیع و خارج از کلیشه‌ها، عاشقانه‌ای غمگین را به تصویر می‌کشد که تا مدت‌ها در ذهن شما ماندگار خواهد ماند.رمان پرطرفدار جوجو مویز در سال ۲۰۱۶ دستمایه‌ی ساخت یک فیلم اقتباسی به تهیه‌کنندگی برادران وارنر شد. فیلم سینمایی من پیش از تو را «تیا شروک» کارگردانی کرده است و فیلم بسار مشهوری نیز هست.

رمان من پیش از تو

تاریخ عشق :

رمان تاریخ عشق نوشته نیکول کراوس با ترجمه ترانه علیدوستی در آذرماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد و بعد از یک سال بیش از ۱۰ بار تجدید چاپ شد. داستان کتاب تاریخ عشق در چند زمان و از زبان راویان متفاوت که بعضی از آن‌ها اسم‌های مشترک دارند، روایت می‌شود که شاید در ابتدا مقداری سخت و گیج کننده باشد اما با جلو رفتن داستان این موضوع حل می‌شود و شما متوجه می‌شوید که با یک کتاب خوب طرف هستید.

رمان تاریخ عشق

همراه ما باشید

نظرات