علت دقیق درگذشت و فوت جو لیندنر Jo Lindner بدنساز آلمانی + ماجرای مرگ

0

علت دقیق درگذشت و فوت جو لیندنر Jo Lindner بدنساز آلمانی مشخص شد + ماجرای مرگ

جو لیندنر (Jo Lindner) بدنساز آلمانی متاسفانه روز گذشته در سن ۳۰ سالگی درگذشت. Jo Lindner بدنساز و  یوتیوبر معروف اهل آلمان که در بین کاربران شبکه های اجتماعی با نام جو استیکس Joesthetics معروف شده بود، پس از سال ها تلاش در عرصه بدنسازی و تناسب اندام در نهایت ۲ جولای ۲۰۲۳ به علت ترکیدگی رگ (آنوریسم یا رگ‌ برآمدگی) درگذشت او در ۳۰ سالگی در آغوش نامزدش از دنیا رفت.

علت دقیق درگذشت و فوت جو لیندنر Jo Lindner بدنساز آلمانی + ماجرای مرگ

بیوگرافی Jo Lindner بدنساز کیست؟

جو لیندنر بدنساز که در بین کاربران شبکه های اجتماعی با نام جو استیکس Joesthetics معروف شده بود به علت ترکیدگی رگ (آنوریسم یا رگ‌ برآمدگی) فوت کرد. نیچا نامزد جو لیندنر خبر درگذشت ناگهانی این از یوتیوبر معروف را رسانه ای کرد و نوشت: «او در آغوش من بود… همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد… ۳ روز پیش مدام می گفت که در گردنش دردی احساس می کند … ما تا وقتی این اتفاق افتاد، اصلا گمان نمی کردیم که چیز جدی ای باشد. اگر شما او را مانند من می شناسید، می دانید که او شگفت انگیزترین و باورنکردنی ترین فرد در این دنیا بود.»

جو لیندنر (Jo Lindner) بدنساز و اینفلوئنسر و یوتیوبر معروف اهل آلمان بود که در عرصه ورزش بدنسازی فعالیت می کرد و مربی و مدل تناسب اندام بود

Jo Lindner بدنساز کیست؟

هفته گذشته، جو از درد گردن شاکی شده و گفته بود که می‌ترسد تمرین بیش از حد، باعث حمله قلبی به دلیل وضعیت عضلانی نادرش شود. او سال ها به بیماری RMD (بیماری عضلانی موج دار) مبتلا بود؛ این بیماری نادر که بر عضلات فرد بیمار تأثیر می گذارد و ماهیچه ها را نسبت به لمس یا حرکت بسیار حساس می کند. افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، می توانند با کشش یا ضربه، حالتی موج مانند به عضلات خود دهند که می تواند دردناک یا ناراحت کننده باشد.

جو قبلاً به برادلی مارتین یوتیوبر گفته بود: «قلب نیز یک عضله است، این بزرگترین نگرانی من است که اگر عضله قلبم دچار گرفتگی شود، چه اتفاقی می افتد.»

این یوتیوبر بدنساز در مکان های مختلفی زندگی می کرد، اما تایلند را بیشتر دوست داشت. آنجا بود که او ویدیوها و تصاویر زیادی را برای طرفدارانش در اینترنت می ساخت. او آخرین عکس خود را دو روز پیش منتشر کرد که در آن از داروها و تغییر ماهیچه هایش صحبت کرده بود.

مرگ جو لیندنر (Jo Lindner) بدنساز

مرگ جو لیندنر (Jo Lindner) بدنساز

جو لیندنر ملقب به جوستتیک بدنساز آلمانی در سن ۳۰ سالگی بطور ناگهانی فوت کرد. دلیل اصلی فوت او عارضه آنوریسم یا رگ‌برآمدگی عنوان شده است.

خبر مرگ جو لیندنر بدنساز بزرگ آلمانی طرفداران بدنسازی را در سراسر جهان شوکه کرده و باور نمی کنند که چنین اتفاق تلخی برای او رخ دهد.

پس از اعلام خبر درگذشت جو لیندنر ، بسیاری از کاربران در موتورهای جستجو به دنبال علت مرگ جوستتیک گشتند چرا که همه می‌دانستند او تا چه حد مراقب سلامتی خود بود.

گفته می‌شود علت مرگ جو لیندر ، بدنساز، آنوریسم بوده است. آنوریسم یا رگ‌برآمدگی عبارت است از بزرگ شدن یا بیرون‌زدگی دیواره یک سرخرگ در اثر ضعف دیواره سرخرگ و افزایش قطر سرخرگ بیش از یک و نیم برابر قطر معمول آن رگ. این عارضه معمولاً در آئورت (سرخرگ بزرگی که از قلب منشاء گرفته و در سینه و شکم به سمت پایین حرکت می‌کند) یا سرخرگ‌هایی که مغز، پاها، یا دیواره قلب را تغذیه می‌کنند، ایجاد می‌شود.

علت دقیق درگذشت و فوت جو لیندنر Jo Lindner بدنساز آلمانی + ماجرای مرگ

پیج اینستاگرام

jo lindner نزدیک به ۹ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و یوتیوب داشت.

جو لیندنر بدنساز معروف به جو استیکس یا جوستتیک بدنساز آلمانی بود در سن ۳۰ سالگی به صورت ناگهانی فوت کرد. .نامزد این یوتیوبر بدنساز که نیچا نام دارد، توضیح داد که جو در آغوش او جان داده است.

نظرات