ساعت و زمان مبارزه امیر علی اکبری و داستین جیسون در بانکوک ۲۴ تیر ۱۴۰۲ +‌تاریخ مسابقه

0

زمان مبارزه امیر علی اکبری و داستین جیسون در بانکوک مشخص شد +‌تاریخ مسابقه

امیر علی اکبری با داستین جیسون فایتر کانادایی قرار است ۲۴ تیر ۱۴۰۲ در بانکوک با هم مبارزه کنند.

با اعلام سازمان «چمپیون شیپ» مـبـارزه امیر علی اکبری فایتر ایرانی با داستین جیسون فایتر کانادایی در تاریخ ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۲ (۱۴ جولای ۲۰۲۳) برگزار خواهد شد و این ورزشکار مبارزه در قفس مقابل هم قرار خواهند گرفت.

ساعت و زمان مبارزه امیر علی اکبری و داستین جیسون در بانکوک 24 تیر 1402 +‌تاریخ مسابقه

زمان مبارزه امیر علی اکبری و «داستین‌جیسون» قهرمان کانادایی روز ۱۴ جولای (۲۴تیرماه) در چارچوب مسابقات MMA در ورزشگاه نمادین بوکس لامپینی شهر بانکوک (کشور تایلند) مبارزه خواهد کرد.

امیر علی رکورد ۱۲ پیروزی و ۳ شکست را در کارنامه خود دارد و برای رسیدن به قهرمانی باید این مبارزه کانادایی را شکست دهد.

«داستین‌ جیسون» یک فایتر بسیار معمولی است که تقریبا به صورت آماتور در رشته های رزمی فعالیت کرده و در کارنامه وی هیچ فعالیت حرفه ای در ورزش های رزمی، کشتی و… دیده نمی شود و به همین دلیل با فیلم مبارزاتی که از این فایتر وجود دارد، علی اکبری فایتر ایرانی به راحتی قادر به شکست این مبارز کانادایی است. مسابقات پیشین این ورزشکار کانادایی به اندازه ای آسان بوده که اگر وی بتواند برنده دیدار مقابل امیر علی‌اکبری شود، در واقع یکی از بزرگترین پیروزی های خود را در این سازمان حرفه ای رقم زده است، چرا که او تا پیش از این با حریفان چندان مطرحی روبه رو نشده است. / خبرورزشی

گفتنی است، سازمان وان چمپیونشیپ ONE Championship یا همان ONE FC یکی از معروف ترین سازمان های برگزارکننده مبارزات MMA، موی تای و کیک بوکسینگ در آسیا میباشد که در سال ۲۰۱۱ در سنگاپور تاسیس شد. این سازمان رویدادهایش را در آسیا برگزار میکند و تا به این لحظه بیس از ۱۰۰ رویداد در کشورهای مختلف آسیا برگزار کرده است. مبارزات این سازمان در داخل یک قفسی دایره ای شکل برگزار میشوند.

نظرات