قیمت ساخت کفش و کفی طبی در سال ۱۴۰۲

0

قیمت ساخت کفش و کفی طبی، موضوع جالبی برای همه کسانی است که قصد دارند جهت ساخت کفش و کفی طبی اقدام کنند. اگر نمی دانید کفش و کفی طبی چیست و چرا به آن طبی گفته می شود و اگر نمی دانید که برای دریافت قیمت ساخت کفش و کفی طبی باید به کجا مراجعه کنید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 ساخت کفش و کفی طبی در کلینیک پایار

کفی و کفش طبی چیست؟ چه کسانی باید به بهترین مرکز ساخت کفی طبی مراجعه کنند؟

کفی ها و کفش های طبی، آن دسته از پاپوش هایی هستند که به صورت اختصاصی برای افراد ساخته می شوند. مهم ترین اصل در ساخت کفش و کفی طبی ، تناسب داشتن آن با ساختار پا است. ممکن است با رفتن به فروشگاه های لوازم پزشکی، با انواع و اقسام کفش های طبی رو به رو شوید، اما باید بدانید، کفی ها و کفش های طبی واقعی برای هر فرد به صورت اختصاصی ساخته می شوند، و به همین دلیل است که پا در آن بی نهایت احساس راحتی می کند، و شما هیچ گاه از راه رفتن با کفش های طبی واقعی که در بهترین مرکز ساخت کفی طبی ساخته شده است، خسته و دلزده نخواهید شد.

پس به جرات می گوییم، کفش های طبی موجود در بازار، کفش طبی نیستند و بهتر است اگر از وجود یک ناهنجاری در پای خود رنج می برید، حتما برای ساخت کفش ها و کفی های طبی اقدام کنید.

موضوع دیگری که می بایست در مورد آن نیز نکاتی را بیان کنیم، معرفی کسانی است که نیاز به پوشیدن کفش های طبی دارند؛ این گروه ها به شرح زیرند:

  • کسانی که به بیماری دیابت مبتلا هستند، برای آنکه پای شان را از ایجاد هر آسیب، حتی آسیب های کوچک، در امان نگه دارند باید برای ساخت کفش و کفی های طبی اقدام کنند.
  • افراد مبتلا به بیماری آتروز نیز برای کاهش عوارض ناشی از این بیماری بهتر است در مورد ساخت و پرداخت قیمت ساخت کفش و کفی طبی فکر کنند.
  • افراد مبتلا به صافی کف پا دیگر کسانی هستند که باید به تهیه و خرید این کفی و کفش های طبی روی آورند.
  • مبتلایان به بیماری سیور (Sever) نیز دیگر گروهی هستند که باید برای درمان این بیماری، کفش و کفی طبی بپوشند. این بیماری در اثر وارد آمدن فشارهای مازاد به صفحه رشد پاشنه پا ایجاد می شود.

نکته ای که در تکمیل این مبحث باید بیان کنیم این است که هر کفش و کفی طبی نمی تواند خاصیت درمانی داشته باشد. مطابق با نظر سنجی های انجام شده توسط مشرق، فارس و ایلنا، کلینیک ارتوپدی فنی پایار یکی از معتبرترین مراکز ساخت کفی و کفش طبی در کشور به شمار می رود. در این مرکز، دستگاه های اسکن پیشرفته ای وجود دارد؛ همین عامل باعث شده که کفش و کفی طبی ساخته شده توسط این مرکز مزیت های بالایی از خود نشان دهد.

ساخت کفش و کفی طبی

چرا قیمت کفی کفش معمولی از قیمت ساخت کفش و کفی طبی پایین تر است؟

سوالی که شاید برای برخی افراد ایجاد شود، این است که چرا قیمت ساخت کفش و کفی طبی از قیمت کفی کفش معمولی، بالاتر است. برخی مزیت های کفش های طبی که باعث این تفاوت قیمت شده، در ادامه آورده ایم:

۱- داشتن خواص درمانی

همان طور که در بالاتر نیز اشاره کردیم، مبتلایان به بیماری هایی مانند دیابت و یا آرتروز، خوب است برای داشتن یک کفش اختصاصی و متناسب با پای خود اقدام کنند. این کفش ها می توانند مشکلات ایجاد شده در پا را درمان کرده و حتی نقش حفاظتی نیز داشته باشند. کفش های طبی از آنجایی که مطابق با ساختار پا ساخته می شود می توانند به درمان ناهنجاری های پا کمک کنند.

۲- ایجاد راحتی در پا

کفش ها باید راحت باشند؛ اما مشکلی که ما داریم این است که کفش های معمولی بر اساس قالب های از پیش ساخته شده تولید می شوند و به همین سبب اصلا با شرایط پای فرد تناسب ندارند. کفش های طبی، مناسب پا هستند و باعث می شوند که فرد در زمان راه رفتن احساس خوبی داشته باشد.

۳- کاهش نیروهای وارده

یکی از چیزهایی که در کفش های معمولی، اذیت کننده است، نیروهایی است که از زمین به پا وارد می شود. کفش های طبی به دلیل اصولی که در سـاخت آنها رعایت شده می توانند از حجم فشارها و نیروهایی که به پا وارد می شود، کم کنند و باعث شوند که پا در زمان راه رفتن فشار زیادی را حس نکند. در مراکز سـاخت کفش و کفی طبی، اصول و استانداردها رعایت می شود.

قیمت ساخت کفش و کفی طبی

در مراکز فروش کفی طبی کفش، قیمت ساخت کفش و کفی طبی چقدر است؟

حالا که می دانید هدف از سـاخت کفش و کفی طبی چیست، خوب است در مورد قیمت نیز صحبت کنیم. از آنجایی که هر کلینیک، قیمت متفاوتی برای سـاخت این کفش ها و کفی ها بیان می کند، ما از ذکر دقیق قیمت ساخت کفش و کفی طبی معذوریم و تنها می توانیم به شما کمک کنیم تا بدانید که برای دریافت قیمت چه کاری باید انجام دهید.

تضمین شده ترین روش برای دریافت قیمت، مراجعه کردن به مراکز سـاخت و فروش کفی طبی کفش در کشور است. شما با این اقدام خود می توانید هم از داشتن یک کفش و کفی استاندارد و متناسب با پای خود بهره ببرید، هم در جریان قیمت قرار گیرید و هم برای سـاخت آنها قیمت مناسبی را پرداخت کنید. توصیه ای که به شما داریم این است که سعی کنید این وظیفه بسیار مهم را به عهده مراکزی قرار دهید که در کار خود حرفه ای بوده و از تجهیزات بروز و مدرن مانند دستگاه های اسکن دقیق استفاده می کنند.

کلام آخر

قیمت سـاخت کفش و کفی طبی و بیان مزیت هایی که این کفش ها و کفی دارند، موضوع صحبت ما در این مقاله بود. اگر می خواهید برای سـاخت کفش و کفی طبی اقدام کنید، بهتر است مراکز معتبر در کشور، مانند پایار را برگزینید./۴۴۷۶۱۸

نظرات