جدیدترین مدل های تاج عروس شیک ویژه ۱۴۰۲ + نکات مهم انتخاب تاج

0

تاج عروس ۱۴۰۲ : یکی از اکسسوری های مهم عروس خانم ها است که در خرید آن باید به نکاتی توجه کنید. به همین دلیل ما مدل های شیک تاج ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

تاج عروس

جدیدترین مدل های تاج عروس شیک ویژه ۱۴۰۲ + نکات مهم انتخاب تاج

انواع تاج  :

مدل پادشاهی : این تاج‌ها کاملا رسمی هستن و بیشتر عروس‌ها ازشون استفاده نمی‌کنن چون که یکم استایل عروس رو افراطی می‌کنن. همچنین این تاج‌ها خیلی بلندن و ثابت‌ نگه داشتنشون برای مدت طولانی روی سر کار سختیه، اما استفاده ازشون میتونه جلوه‌ زیبا و جسورانه‌ای به عروس بده.

مدل دو‌‌ ردیفی : تاج عروس دو‌‌ ردیفی برخلاف تاج‌ عروس پادشاهی افراطی نیست و با بیشتر مدل مو‌‌ها خوب میشه. همونطور که از اسمشون مشخصه این تاج‌ها دو ردیف دارن.

انواع تاج عروس

گل : این تاج‌ها از طبیعت الهام گرفته‌ شدن و از گل، ساقه و برگ ساخته شدن. تاج گل‌ها تصویر الهه‌های یونان رو تداعی می‌کنن و به دلیل ارتباط با طبیعت خیلی رمانتیک هستن. این مدل تاج‌ها برای عروس‌ها‌یی مناسبن که می‌خوان در روز عروسی استایل بوهمین داشته‌ باشن.

تلی : این تاج‌ها معمولا از کریستال و مروارید ساخته شدن و ظاهری بسیار زیبا و زنانه دارن.

راهنمای خرید تاج عروس

لباس عروس با کدام مدل مناسب است :

تاج و لباس باید مکمل هم باشن و با‌ هم در تضاد نباشن. باید اول تصمیم بگیرین که می‌خواین تمرکز روی کدوم یکی از اینا باشه. اگه می‌خواین تمرکز روی لباس باشه، تاج ساده انتخاب کنین. اگه می‌خواین که تمرکز روی تاج باشه، لباس ساده‌تر انتخاب کنین. برای ست کردن تاج با لباس، از اجزای لباس عروس ایده بگیرین. برای مثال، اگه روی لباستون مروارید کار شده، تاجی که روش مروارید داره گزینه خوبیه. اگه بخشی از لباستون رنگیه، بهتره اون تناژ رنگی توی تاجتون هم باشه.

تاج عروس پادشاهی

کدام مدل مناسب صورت است :

اگر صورت شما گرد است یا کمی تپل هستید باید به دنبال تاج هایی باشید که حالت تعادل را در صورتتان ایجاد کند. تاج های گردی که مانند تل دورتادور سرتان را می پوشاند برای شما مناسب نیست.به جای آن تاج های کشیده که در مرکز سر و بر روی پیشانی قرار میگیرند و بلند هستند انتخاب مناسبی برای شما است.

اگر صورت شما کشیده بوده و پیشانی بلند هستید از تاج های کوتاه تر استفاده کنید یا تاج هایی را انتخاب کنید که بر روی پیشانی شما می نشیند. تاج های دارای ظرافت بیشتر با چهره شما سازگاری بیشتری خواهد داشت.

راهنمای خرید تاج با صورت

انتخاب مناسب آن با موی عروس :

اگه مو‌ها‌ی پر‌پشت و فرفری دارین، مدل ها‌ی تلی ظریف توی موهاتون گم میشن و به طور کلی جالب به نظر نمی‌رسه. همچنین، تاج‌های بزرگ روی موی صاف قشنگ نمیشن. مدل تلی یک یا دو ردیفه برای مو‌های کوتاه گزینه مناسبی هستن. همه آن ها و مدل مو‌ها به هم نمیان. پس موقع انتخاب حواستون باشه که بین آن و مدل مو هماهنگی وجود داشته باشه.

تاج عروس پرنسسی

تناسب با جواهرات :

اگه تصمیم دارین که از تاج استفاده کنین، جواهرات بزرگ رو کنار بذارین. یه گردنبند بزرگ یا گوشواره چهل‌ چراغی انتخاب مناسبی برای استفاده در کنار تاج نیست و استایلتون رو اغراق‌آمیز میکنه.باید تصمیم بگیرین که می‌خواین کدوم اکسسوریتون بیشتر به چشم بیاد. اگه گردنبند بزرگ و خاص دوست دارین، تاج کوچیک انتخاب کنین. اگه اکسسوری مورد‌ علاقتون تاجه، پس بهتره تمرکز رو روی تاج نگه‌ دارین و بقیه اکسسوری‌ها رو ساده‌تر انتخاب کنین.

مدل های شیک تاج عروس

مدل های شیک تاج عروس ویژه ۱۴۰۲

قیمت تاج عروس

نکات مهم خرید تاج عروس

تاج رنگی عروس شیک و مدرن

تاج رنگی عروس

همراه ما باشید

نظرات