بیوگرافی نگار استخر عروسک گردان و همسرش + زندگی در آمریکا و عکس دخترش جدید

0

بیوگرافی نگار استخر عروسک گردان و همسرش + زندگی در آمریکا و عکس دخترش جدید

بیوگرافی نگار استخر

نگار استخر : متولد ۱۳۴۹ در شیراز بازیگر و عروسک گردان سینما و تلوزیون و تئاتر است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی نگار استخر بازیگر و عروسک گردان سنجد و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

نگار استخر کاسب سال ها به عنوان مجری و گوینده در تلویزیون فعالیت داشت ولی بعد از بازنشسته شدن به آمریکا  مهاحرت کرد و هم اکنون به همراه همسرش و دخترش در آمریکا زندگی میکند. او را با عروسک سنجد میشناسند او سالهای زیادیست که حضورش در تلویزیون کم رنگ شده است و فعالیتی در صداوسیما ندارد

نگار استخر یکی از عروسک گردان‌های با سابقه و با اخلاق کشورمان بوده که سالها در عرصه عروسک گردانی فعالیت حرفه ای داشته و توانسته عملکرد خیلی خوبی داشته باشد او اهل شیراز بوده و دارای یک فرزند دختر میباشد که در حال حاضر در آمریکا سکونت دارد چرا که به آمریکا مهاجرت نموده و از عروسک گردانی در ایران فاصله گرفته است هنوز درباره اینکه چرا او دیگر در تلویزیون فعالیت ندارد توضیح و مصاحبه ای نکرده اما بی شک او یکی از بهترین عروسک گردانها و مجریان برنامه کودک و نوجوان کشور بوده که با عروسک سنجد خاطرات زیادی را برای دهه ۷۰ و ۸۰ دیها خلق کرده است.

بیوگرافی نگار استخر و همسرش و دخترش نارگل از ایران تا آمریکا + عکس جدید نگار استخر

وی فارغ‌التحصیل رشته زبان انگلیسی و فوق‌ لیسانس ادبیات نمایشی دانشگاه تهران است و در دانشگاه هنر هم در رشته طراحی صحنه و لباس درس خوانده است.

سوابق هنری

این عروسک گردان و بازیگر و طراح صحنه ایرانی در سال ۱۳۴۹ در شیراز به دنیا آمده است. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد می باشد. وی در رشته طراحی صحنه نیز از دانشگاه هنر فارغ التحصیل شده و فوق لیسانسش را در رشته ادبیات نمایشی می باشد. در ادامه بیوگرافی نگار استخر عروسک گردان سنجد و همسرش و دخترش و ماجرای مهاجرت به آمریکا عروسک گردان سجند و مصاحبه و تصاویر و زندگینامه و زندگی شخصی و اینستاگرام او را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی نگار استخر و همسرش

شروع فعالیت سینمایی و هنری

نگار استخر با عروسک سنجد مشهور شد. وی عروسک گردان عروسک برنامه کودک و نوجوان به نام سنجد بود که بسیار در دهه های هفتاد و هشتاد معروف و مشهور و نزد مردم و بچه محبوب بود‌.عروسک گردان سنجد در ۱۳۷۷ کارش را با طراحی صحنه و لباس فیلم سینمایی شهر زنان آغاز کرده است.
یک سال بعد کارگردانی فیلم زن غرغرو را به عهده گرفت. سپس وارد کار کودک و نوجوان و عروسک گردان سنجد شد که اوج شهرتش محسوب می شد. این عروسک معرف وی به مردم و مخاطبان تلویزیون شد.
سنجد از جمله برنامه هایی بود که بسیار طرفدار داشت و از محبوبترین عروسک های دهه هفتاد بود‌.

بیوگرافی نگار استخر و همسرش

حرفهای نگار استخر درباره کم کار شدنش

خانم استخر درباره علت کم کاری در حرفه بازیگری و سینما گفته است که من بعد از شهرت و محبوبیت بیش از اندازه سنجد کاری در حد و اندازه بازی نکردم و همه مرا با سنجد می شناختند و به همین نام صدا می کردند.

ازدواج و همسر نگار استخر

ازدواج و همسر نگار استخر

نگار استخر چند سالیست ازدواج کرده و یک دختر به نام نارگل دارد.

فیلم ها و سریال های عروسک گردان سنجد

  • چشمان سیاه
  • صورتی
  • برنامه کودک سنجد
  • سام و نرگس
  • آقای رئیس جمهور
  • آخر بازی
  • شهر زنان
  • زن غرغرو که در همه آن ها طراح صحنه و لباس بوده است.

عکس نگار استخر و همسرش شهرام

گفتگو با نگار استخر درباره کار هنری او

دنیای کودکان را چگونه یافتی

کار برای بچه ها را دوست داشتم و همین باعث شد به دنیای بچه ها علاقه مند شوم و با موفقیت در اولین کار عروسکی ام متوجه شدم که توانایی ارتباط با بچه ها را دارم.مشکلی برای ارتباط بیشتر با بچه ها نداشتید ؛ فکر می کنم بهترین شکل همان ارتباط از طریق عروسک باشد؛ چون بچه ها از این طریق وارد ماجرا می شوند و دیگر فقط بیننده نیستند؛ بلکه با عروسک ارتباط برقرار می کنند و زبان عروسک را بیشتر می فهمند و بهترین روش ارتباط و صمیمیت با بچه ها همین کار است.

نوشته های میان برنامه را چه کسی می نویسد آیا خودتان هم نظر می دهید؛

کلا یک متن آماده شده داریم که توسط نویسنده برنامه نوشته می شود و یک چارچوب که در کنار چارچوب برنامه ، ما نیز نکاتی به آن اضافه می کنیم و یا تغییراتی در آن می دهیم ؛ ولی بیشتر متنهای کارهای عروسکی را خودم به همکاری عروسک گردان و گوینده عروسکی می نویسم.

چرا نوشته ها گاهی این قدر سنگین است که بچه ها متوجه نمی شوند؛

بعضی مواقع بنا به موضوعات خاص برنامه حتما باید کارشناسان و یا نویسندگان خاص نویسندگی برنامه را به عهده بگیرند و متنها رابرمبنای فهم بچه ها تنظیم کنند که هم برای بچه ها قابل هضم باشد و هم پیام برنامه را برساند که اگر این متنها از حالت نمایشی و عامیانه و قابل درک بودن خارج شود، برای بچه ها سنگین و غیرقابل فهم است.

اگر مجری جوان باشد یا این که سن و سالی داشته باشد آیا تاثیری بر مخاطبان که در درجه اول کودکان هستند خواهد گذاشت؛

بیشتر انرژی مهم ؛ که اگر هر سنی داشته باشد و این انرژی را نداشته باشد، نمی تواند موفق شود؛ چه بسا مجری مسن باشد، ولی با کلام و صحبتهایش می تواند با بچه ها ارتباط داشته باشد.

یک مجری برنامه کودک و نوجوان اصولا چقدر می تواند دوام بیاورد؛

تا زمانی که بتواند شیوه های جدید را برای برقراری ارتباط با بچه ها به کار بگیرد و از کلیشه های همیشگی موجود در برنامه ها دوری می کند و نبوغی داشته باشد که بچه ها دوست داشته باشند.

در آخر. کاری برای بچه ها باید بنا به سلیقه آنها ساخته شود و در ساخت برنامه ها باید از خودشان هم کمک بگیریم و حضورشان را باور کنیم.

عکس نگار استخر و همسرش شهرام

عکس جدید نگار استخر و همسرش شهرام

بیوگرافی نگار استخر و همسرش و دخترش از ایران تا آمریکا +عکس

بیوگرافی نگار استخر و همسرش و دخترش از ایران تا آمریکا +عکس جدید

نظرات