بازیگر نقش ناهید در فیلم طلاخون کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بازیگر نقش ناهید در فیلم طلاخون کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

بهار قاسمی بازیگر نقش ناهید در فیلم طلاخون میباشد که نقش قاتل را بازی میکند. بهار قاسمی متولد فرودین سال ۱۳۷۲ میباشد و از سال ۹۲ وارد بازیگری شده و مهمترین آثار هنری وی بازی در فیلم دختر و طلاخون و خون سرد می باشد. ادامه معرفی و آشنایی با بازیگر نقش ناهید در فیلم طلاخون با ما همراه باشید.

بازیگر نقش ناهید قاتل در فیلم طلاخون کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

بازیگر نقش ناهید در فیلم طلاخون

بهار قاسمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۷۲ در تهران می باشد. او دانش اموخته رشته بازیگری است و تاکنون در فیلم دختر و سریال خون سرد و نمایش های آرتورو، نیلوفر ، نفت هامان کشان بازی کرده است.

فیلم طلاخون به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه‌ کنندگی حسن کلامی می باشد و بهار قاسمی در نقش ناهید قاتل زنجیره ای در فیلم طلاخون باز میکند که برای خرج زندگیش دست به قتل زنان می زند و مادر دو دختر خردسال نیز می باشد.

ناهید نمایانگر زنی سخت‌کوش بود که روی مرز باریکی از شخصیت مثبت و منفی حرکت می‌کند و در نهایت باطن واقعی خودش را به بیننده نشان می‌دهد. بازی کردن چنین شخصیتِ دووجهی کار بسیار دشواریبود اما خدارا شاکرم که موفق شدم و مردم هم از بازی من لذت بردند.

بازیگر نقش ناهید قاتل در فیلم طلاخون

طلاخون چهارمین کارگردانی ابراهیم شیبانی است که در جشنواره ۹۹ اکران شد. او پیشتر کارگردانی فیلم‌ های «هیچ‌ کجا، هیچ‌ کس»، «صحنه جرم، ورود ممنوع! » و «زهر عسل»را بر عهده داشته است. در این فیلم ترنم کرمانیان در نقش حنانه دختر ناهید در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. شهاب حسینی، حسام منظور، زهرا خوشکام، بهار قاسمی، ترنم کرمانیان و … بازیگران این فیلم را تشکیل می‌ دهند.

 

خانم بهار قاسمی درباره ورود به بازیگری می گوید: تقریبا هفت هشت سالی می‌شود که وارد این فضا شده‌ام. آشنایی من با آقای شیبانی از جایی آغاز شد که من به آموزشگاهی برای تست سریال «آبان» رفتم. البته این کار هرگز ساخته نشد اما موجب آشنایی من با ایشان شد. آقای شیبانی در ابتدا برای «طلاخون» بازیگران مطرح و شناخته شده‌ای را در نظر داشتند اما یک روز به من گفتند نظرت چیست که این نقش را تو بازی کنی.

بازیگر نقش ناهید در فیلم طلاخون کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

تشابه اسمی بین بازیگران

بهار قاسمی ، با چند تن از بازیگران دیگر تشابه فامیلی دارد مانند ارسلان قاسمی ، گیتی قاسمی بازیگر سریال زیرخاکی ، ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ اشاره کرد که با هیچ کدام نسبت فامیلی ندارد.

بازیگر نقش ناهید قاتل در فیلم طلاخون کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

سوابق بازیگری بهار قاسمی

فیلم سینمایی طلا خون به تازگی وارد نمایش خانگی شده و جزو کارهای موفق بهار قاسمی می باشد که در آن نقش ناهید را در طلا خون را ایفا میکرد.

سریال خونسرد و رئالیتی شو ارتش سری ، تجربه های دیگر بهار قاسمی در نمایش خانگی بود. او در رئالیتی شو ارتش سری در کنار بازیگرانی چون بهنام تشکر ، شقایق دهقان ، غلامرضا نیکخواه و الیکا عبدالرزاقی ،هنرنمایی می کند.

نظرات