صاحب صدای کلیپ الو اوحدی کیست ماجرای کامل و واقعیت ها +‌کلیپ کامل

0

صاحب صدای کلیپ الو اوحدی کیست ماجرای کامل و واقعیت ها +‌کلیپ کامل

صاحب صدای کلیپ الو اوحدی و دختربچه ای که زنگ زد به اوحدی پیدا شد در کلیپی تازه یک خانم جوان مدعی شده صاحب صدای کلیپ الو اوحدی می باشد اما از طرفی دیگر مادر دختر بچه ای به نام مروا شیخ الاسلامی ادعا می کند دختر او صاحب این صدا است اما ماجرا چیست؟

صاحب صدای کلیپ الو اوحدی کیست ماجرای کامل و واقعیت ها +‌کلیپ کامل

ماجرای کلیپ الو اوحدی و دختربچه ای که زنگ زد به اوحدی

اخیرا ویسی از گفتگوی یک کودک با اپراتور نمایندگی خودرو در کلیپی به نام الو اوحدی با صدای یک دختر بچه در شبکه های اجتماعی پربازدید شده و به یکی از محبوترین کلیپ های فضای مجازی تبدیل شد و کاربران پیگیری این هستند که صاحب صدای ویس دختر بچه ای که زنگ زد به اوحدی کیست؟

حالا پس از گذشت چند روز یک خانمی با انتشار ویدئویی مدعی شده که صاحب صدای الو اوحدی هستم. اما از طرفی دیگر مادر دختر بچه ای به نام مروا شیخ الاسلامی ادعا می کند دختر او صاحب این صدا است. کلیپ الو اومدی و دختربچه ای که زنگ زد به اوحدی را ببینید:

به تازگی یک خانم جوانی مدعی شده که صاحب صدای ویدئوی پربازدید در شبکه‌های ‌اجتماعی که می‌گفت: «الو اوحدی» است. او با انتشار یک استوری همزمان بطور زنده ویس تماس با پرسنل یکی از نمایندگی های فروش خودرو به نام اکبری را اجرا کرد که در ویدئوی زیر ببینید:

حواشی

همچنین مادر این دختر بچه با انتشار تصاویرش میگوید که مروا شیخ الاسلامی دختر او صاحب این صدا میباشد .
گفتنی است، چندی پیش انتشار یک فایل صوتی از گفتگوی تلفنی بک دختربچه با پرسنل یکی از نمایندگی های فروش خودرو در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است. ویسی از گفت و گوی بامزه یک کودک با اپراتور نمایندگی خودرو در شبکه‌های بسیار پربازدید شد.

اینروزها با در شبکه های اجتماعی همه دوست دارند مشهور شوند و بر سر زبان ها بیفتند. ساخت ویدئو و کلیپ های گوناگون از سرگرمی تا رقص و جوک و مدل و …. از این قبیل موضوعات می باشد که حسابی فضای مجازی را پر کرده و راست و دروغ آنها مشخص نیست. بطور مثال خواستگاری فلان چهره مشهور از دختر وزیر تا مربی تا استاد از این دسته از کلیپ های پر سرو صداست که با هدف شهرت و جذی فالور و بازدید تولید و منتشر میشود.

نظرات