فیلم کامل ازدواج محمدرضا گلزار و همسر جوانش +‌عکس لورفته از همسر گلزار

2

فیلم کامل ازدواج محمدرضا گلزار و همسر جوانش +‌عکس لورفته از همسر گلزار

فیلم منتشر شده از ازدواج محمدرضا گلزار و مراسم عقد محضری او با کت و شلوار لاکچری دامادی و همسر جوانش با مانتو و شلوار سفید عروسی از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی غوغا کرده و به یکی از پربازدیدترین خبرهای روز تبدیل شده است. این فیلم امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ منتشر شده است/ اما ماجرا چیست؟

همسر محمدرضا گلزار کیست

تصویری از یک دختر ۲۶ ساله در فضای مجازی وایرال شده که برخی او را همسر محمدرضا گلزار می‌دانند. کاربران او را با نام آیسان آقاخانی معرفی کرده‌اند؛ دختری که متولد خرداد سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان است. این اطلاعات در حد حدس و گمان های کاربران و پیج های اینستاگرامی است.

فیلم لورفته از ازدواج محمدرضا گلزار و همسر جوانش را ببینید +‌عکس همسر گلزار

ازدواج محمدرضا گلزار و همسرش کیست

دفتر ازدواج طلایی که گفته می شود مربوط به مراسم عقد دیروز محمدرضا گلزار بوده با انتشار استوری خبرهای مربوط به ازدواج این بازیگر سینما را تایید می کند

۱۷ خرداد ۱۴۰۲ در فیلمی که از ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شده نشان میدهد که محمدرضا گلزار بازیگر سینما ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. در این نشان می دهد که محمدرضا گلزار با کت و شلوار دامادی و همسر جوانش با مانتو و شلوار سفید عروسی از محضرخونه رسمی خارج میشوند و سوار خودرو میشود. گفته میشود که این دفترخونه رسمی در پاسداران تهران قرار دارد که در ادامه این ویدیو جنجالی را مشاهده می کنید تصاویر و ویدیوهایی ساعاتی پیش با عنوان مراسم عقد و حضور گلزار در کنار همسرش منتشر شده است:

البته از چند سال پیش شایعه ازدواج‌ گلزار در شبکه های اجتماعی با دختر جوان و کم سن و سال کی از داغ ترین خبرها را به خود اختصاص داده، اما حالا در ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ محمدرضا گلزار بعد از مدت ها شایعه و جنجال به نظر می رسد بالاخره ازدواج کرده و فیلمی از وی در لحظه خروج با همسرش از یک دفترخانه رسمی منتشر شده است

پیام های تبریک

فن پیج‌های محمد رضا گلزار که تعداد بالایی نیز دارند با انتشار پست هایی در صفحات خود عروسی هنرمند محبوب خود را تبریک گفتند. همچنین محمدرضا گلزار نیز در صفحه خود یک استوری با کت شلوار و لباس مجلسی منتشر کرد به نوعی ازدواجش را تایید کرد.

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است و فارغ ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است و از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. گلزار در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت کرده است.

او در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، اولین گام را برای ورود به دنیای هیجان انگیز سینما برداشت. جالب اینجاست که او در همان گام اول هم به شهرت رسید و توانست نقش های مهم تری در سینما و بعد تلویزیون بگیرد.

2 دیدگاه در “فیلم کامل ازدواج محمدرضا گلزار و همسر جوانش +‌عکس لورفته از همسر گلزار

  1. ماریا گفت:

    بالاخره ازدواجش رو علنی کرد ؟؟؟

  2. ای آنی گفت:

    آقای به ظاهر همیشه مجرد تنهای عاشق این و آن !!!!!

نظرات