بیوگرافی منصوره سگوند دانشجوی آبدانانی کیست علت مرگ و فوت منصوره سگوند + عکس

0

بیوگرافی منصوره سگوند دانشجوی آبدانانی کیست علت مرگ و فوت منصوره سگوند + عکس

منصوره سگوند متولد سال ۱۳۸۴ در لرستان دانشجوی حقوق دانشگاه پیام‌ نور آبدانان بود که در ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ به دلیل ایست قلبی فوت کرد از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است. بنا بر گزارش ها علت دقیق فوت و درگذشت منصوره سگوند دانشجو آبدانان از سوی ‌رئیس‌ بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان ایست قلبی اعلام شد. بیوگرافی منصوره سگوند و عکس ها و اینستاگرام وی را در ادامه می خوانید

  • نام کامل: منصوره سگوند
  • شغل: دانشجوی حقوق ساکن شهر آبدانان
  • زادهٔ: ۱۳۸۴، لرستان
  • درگذشت: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ (۱۷–۱۸ سال)
  • بیمارستان رسول اکرم، آبدانان
  • علت مرگ ایست قلبی
  • ملیت ایرانی

بیوگرافی منصوره سگوند دانشجوی آبدانانی کیست و علت مرگ و فوت او + عکس

منصوره سگوند کیست بیوگرافی

منصوره سگوند اهل بخش زاغه لرستان دانشجوی حقوق آبدانان متولد ۱۳۸۴ بود که در ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ به دلیل ایست قلبی فوت کرد. بنا بر گزارش ها علت فوت منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان از سوی ‌رئیس‌ بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان تشریح شد. منصوره سگوند مدتی به عنوان دانشجو در آبدانان ایلام سکونت داشت. فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه “منصوره سگوند” از کارکنان نیروی انتظامی نبود و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.

علت دقیق فوت و علت مرگ منصوره سگوند چه بود؟

طبق گفته پزشک معالج، منصوره سگوند راس ساعت ۱۵:۱۵ عصر بیمار جوان ۱۸ ساله به نام منصوره‌سگوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان توسط واحد فوریت‌های پزشکی (۱۱۵) منتقل شد.‌

جزئیات حادثه و فوت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ‌دکتر صید نور علیمرادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشریح جزئیات اقدامات درمانی انجام شده برای منصوره‌سگوند دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان و انتقال آن به بیمارستان توسط فوریت‌های پزشکی اظهار داشت: در روز یکشنبه تاریخ ۱۴ خرداد ماه ‌ساعت ۱۴:۵۶ طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام می‌شود که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت ۱۵:۰۰ به محل حادثه می‌رسد.

وی ‌افزود: بیمار با ایست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط خانه توسط جمعیت حاضر در محل حادثه به پرسنل اورژانس تحویل داده می‌شود و عملیات احیاء داخل حیاط شروع و سپس داخل آمبولانس تا بیمارستان ادامه می‌یابد و در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در حین cpr تحویل بیمارستان می‌شود.

‌رئیس‌ بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان نیز در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به این بیمار متوفی در بیمارستان گفت: ‌راس ساعت ۱۵:۱۵ عصر بیمار جوان ۱۸ ساله به نام منصوره‌سگوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان توسط واحد فوریت‌های پزشکی (۱۱۵) منتقل شد.‌

صفری افزود‌: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء (cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ‌۱۶:۱۰ دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.

دکتر صید نور علیمرادی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشریح جزئیات اقدامات درمانی انجام شده به این بیمار و انتقال آن به بیمارستان توسط فوریت‌های پزشکی، گفت: در روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۴ ساعت ۱۴:۵۶ طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شده که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت ۱۵:۰۰ به محل حادثه می‌رسد.

اینستاگرام منصوره سگوند

صفحه شخصی و اینستاگرام منصوره سگوند با نشانی * در اینستاگرام فعال است. او عکس هایی از وریا غفوری و عکس های شخصی از خودش در پیج اینستاگرامش منتر کرده است.

جزئیات تازه از فوت منصوره سگوند

فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه “منصوره سگوند” از کارکنان نیروی انتظامی نبود و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.

“محمدباقر احمدی چگنی” اظهار کرد: بنابر اعلام اورژانس شهر آبدانان و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهر از توابع استان ایلام روز گذشته دانشجوی دختر لرستانی به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.

وی افزود: خبرهای تکمیلی به آگاهی مردم استان خواهد رسید.

پیش از این رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشریح جزئیات اقدامات درمانی انجام شده در خصوص این فرد گفته بود که در روز یکشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۴ ساعت ۱۴:۵۶ طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شده که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت ۱۵:۰۰ به محل حادثه می‌رسد.

دکتر صید نور علیمرادی افزود: بیمار با ارست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط خانه توسط جمعیت حاضر در محل حادثه به پرسنل اورژانس تحویل داده می‌شود و عملیات احیاء داخل حیاط شروع و سپس داخل آمبولانس تا بیمارستان ادامه می‌یابد و در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در حین cpr تحویل بیمارستان می‌گردد.

رییس بیمارستان رسول اکرم(ص) شهر آبدانان نیز در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به این بیمار متوفی در بیمارستان، اظهار کرد: راس ساعت ۱۵:۱۵عصر بیمار جوان ۱۸ساله بنام منصوره سگوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)آبدانان توسط واحد فوریت‌های پزشکی (۱۱۵) منتقل شد.

ایرج صفری خاطرنشان کرد: بیمار فاقد هرگونه علایم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء(cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یک ساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶/۱۰دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف و فوت این دختر دانشجو اعلام شد.

منصوره سگوند اهل بخش زاغه لرستان بود که مدتی به عنوان دانشجو در آبدانان ایلام سکونت داشت.

نظرات