اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آسمان همیشه ابری نیست با نقش + خلاصه داستان

0

سریال آسمان همیشه ابری نیست : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های مجموعه همراه با اسامی عوامل با بازی سمیرا حسینی،کاوه خداشناس، افسانه خشتی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال آسمان همیشه ابری نیست

این مجموعه به کارگردانی سعید عالم‌زاده، نویسندگی احمد خداکریم و تهیه‌کنندگی امیرهوشنگ پوررحمانی محصول سال ۱۳۸۹ در زانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این سریال برای بار اول از شبکه یک پخش شد و طرفداران زیادی داشت.

خلاصه داستان

درباره ۵ دوست و هم کلاسی است که هر یک در زندگی خود با مشکلاتی مواجه می شود. این دختران که در سنین نوجوانی هستند، روزهای تلخ و شیرینی را تجربه می‌کنند و زندگی شان با فراز و فرودهایی همراه است…

خلاصه سریال آسمان همیشه ابری نیست

اسامی بازیگران سریال آسمان همیشه ابری نیست با نقش

سمیرا حسینی

متولد آبان ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است.خانم بازیگر اولین بار با فیلم سینمایی گیس برده سال ۸۵ بازی در سینما را تجربه کرد این خانم حسینی در کنار بازیگری دست به قلم هم دارد، اولین بار در سال ۱۳۸۸ فیلمنامه آوای گمشده را نوشت گه توسط سعید ابرهیمی فر ساخته شد. از جمله آثار وی می توان به صاحبدلان،ما چند نفر،کلانتر،ظهر آبی،زیر یک سقف،دخمه و… اشاره کرد.

بازیگران سریال آسمان همیشه ابری نیست

سمیرا حسینی در سریال آسمان همیشه ابری نیست

جعفر دهقان

زادهٔ ٢١ فروردین ۱۳۳۹ در نظرآباد هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.در سال ۱۳۷۲، او با بازی در فیلم حماسه مجنون توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد. از جملهآثار این هنرمند بزرگ می توان به تنگنا،مریم مقدس،هفت گذرگاه،زیر آسمان،دستفروش،آتش سرد،معمای شاه،سرنوشت،یوسف پیامبر،مردان آنجلس و… اشاره کرد.

عوامل سریال آسمان همیشه ابری نیست

دیگر عوامل

نویسنده فیلمنامه: احمد خداکریم،بازنویسی فیلمنامه: امیر پوررحمانی،منشی صحنه: داریوش اسقائی،عکاس: مهدی آشنادوست،دستیار تدوین: امیر ایرانشاهی،برنامه ریز و دستیار کارگردان: گلچهره دانش،طراح گریم: بابک شعاعی،طراح صحنه و لباس: شهریار کلهر،صدابردار: حمید یارندپور،صداگذاری و میکس: امیر نعیمی،موسیقی متن: محمد محمد علی،خواننده: محسن یگانه،مدیر تولید: مریم فاطمی،تدوین: محسن توکلی،مدیر تصویربرداری: امیر قربانخانی

نظرات