علت دقیق قتل محمدامین هماوند لیدر تیم نفت مسجدسلیمان +‌بیوگرافی و ماجرای کامل

0

علت دقیق قتل محمدامین هماوند لیدر تیم نفت مسجدسلیمان +‌بیوگرافی و ماجرا

محمدامین هماوند لیدر هوداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بر اثر تیراندازی و شلیک گلوله توسط افراد ناشناس به قتل رسید خبری است که از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی و رسانه های داخلی منتشر شده است. علت و دلیل قتل مشکوک لیدر‌هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توسط افراد ناشناس از همان دقایق اول توسط پلیس در حال تحقیق و پیگیری می باشد.

علت دقیق قتل محمدامین هماوند لیدر تیم نفت مسجدسلیمان +‌بیوگرافی و ماجرا

قتل لیدر هوداران تیم نفت مسجدسلیمان

مجله حرف تازه: لیدر هوداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بر اثر تیراندازی و شلیک گلوله توسط افراد ناشناس به قتل رسید خبری است که از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی و رسانه های داخلی منتشر شده است. علت و دلیل قتل توسط افراد ناشناس از همان دقایق اول توسط پلیس در حال تحقیق و پیگیری می باشد.

همشهری‌آنلاین: بامداد روز چهارشنبه به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به فوت یک شهروند بلافاصله دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد. در همین ارتباط سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی مسجدسلیمان اظهار کرد: بامداد روز چهارشنبه به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به فوت یک شهروند بلافاصله دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد.

ماجرای تیراندازی و کشته شدن

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان بیان کرد: از همان لحظات اولیه کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

بنابر اطلاعات دریافتی فرد به قتل رسیده، محمدامین هماوند لیدر با اخلاق هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بوده است که سالیان سال به عنوان لیدر زردپوشان مسجدسلیمانی را همراهی کرد و زحمات زیادی برای این تیم کشید.

گفتنی است، باشگاه نفت مسجدسلیمان یک باشگاه فوتبال است که در استان خوزستان پایتخت بختیاری ایران و در شهر مسجدسلیمان،است.

این باشگاه توانست در فصل ۹۳–۱۳۹۲ جواز صعود از لیگ آزادگان به لیگ برتر خلیج فارس را کسب کند. ورزشگاه بهنام محمدی در شهر مسجدسلیمان، ورزشگاه خانگی این باشگاه است. با ورود این تیم به لیگ برتر و در پی مصوبه هیئت وزیران مبنی بر عدم حمایت وزارتخانه‌های دولتی از ورزش قهرمانی، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که مالک اصلی این باشگاه محسوب می‌شد، نتوانست در اولین سال حضور تیم در لیگ برتر، از این باشگاه حمایت مالی نماید، که در پی آن باشگاه با مشکلات مالی فراوانی روبرو شد و در نهایت به لیگ آزادگان سقوط کرد. این تیم در فصل ۹۷–۱۳۹۶ با هدایت محمود فکری قهرمان شد و به مسابقات لیگ برتر بازگشت.

نظرات