بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند کیست؟ اینستاگرام و عکس

0

اکرم بیرانوند : متولد سال ۱۳۶۹ همسر و دخترعموی علیرضا بیرانوند بوده که در سال ۱۳۸۹ در سن کم ازدواج کردند . حاصل آن یک دو فرزند طاها و بارانا می باشد. بارانا در سال ۹۵ بدنیا آمد و حالا ۷ ساله میباشد.

بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند کیست؟ اینستاگرام و عکس

بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند کیست؟ اینستاگرام و عکس

اکرم بیرانوند همسر و دختر عموی علیرضا بیرانوند است او در سال ۱۳۶۹ در خرم آباد چشم به جهان گشود و حالا به عنوان همسر یک فوتبالیست ایرانی به شهرت رسیده است.

آنها وقتی که ۱۸ ساله بود در سال ۱۳۸۹ ازدواج کردند که حاصب این دو فرزند یک پسر و یک دختر به نام های طاها و بارانا میباشد. پسرشان وارد عرصه فوتبال شده و سعی دارد تا بطور حرفه ای فوتبال را دنبال کند

ماجرای خواستگاری و ازدواج

بیرانوند درباره ازدواجش میگوید که زمانی از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر آمد شبها به خانه عمویش میرفت و در آنجا رفته رفته به دختر عمویش علاقمند شد و زمانی به سن ۱۸ سالگی رسید از پدر و مادر خود خواست که به خواستگاری دختر عمویش بروند و او را خواستگاری کنند اما عمویش پاسخ منفی داد.

بیرانوند میگوید البته حق داشتند چون ما از نظرمالی بسیار وضعیت بدی داشتیم و عمویم نمیتوانست دخترش را به من که هیچ پول و شغلی نداشتم بدهد اما در نهایت وقتی قراردادم ۸۰ میلیون شد با ازدواج من موافقت کردند و البته دختر عمویم به من نیز علاقمند بود ولی به دلیل مخالفت پدرش نمیتوانست مقاومتی کند.

بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند کیست؟ اینستاگرام و عکس

چون از شهرستان به تهران آمده بودم وارد حاشیه های مجردی نشده و به جای تفریحات مجردی و دوستانه همیشه کنار همسر و فرزندم بودم.

همسر علیرضا بیرانوند، اخیرا وارد عرصه مدلینگ شد و عکس های وی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. این خانواده پس از مهاجرت به بلژیک خیلی زود مشهور شدند و عکس های آنها روی مجلات بلژیکی رفت. اما با پایان یافتن قرارداد علیرضا بیرانوند دروازه بان فوتبال به ایران بازگشتند. در حال حاضر بیرانوند دروازه بان پرسولیس است

عکس همسر علیرضا بیرانوند در جشن برترین های لیگ

همسر علیرضا بیرانوند کیست؟ عکس های همسر علیرضا بیرانوند و فرزندانش

 

همسر علیرضا بیرانوند برخی واقع در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس و برترین های لیگ برتر مانند دیگر همسران فوتبالیست ها حضور داشته و از همسرش حمایت می کند. او یک پرسپوبیسی دو آتیشه است و بعد از ازدواج به فوتبال علاقه مند شده است. او با فرزندانش در این مراسم حضور داشت .

بیرانوند درباره ازدواجش میگوید که زمانی از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر آمد شبها به خانه عمویش میرفت و در آنجا رفته رفته به دختر عمویش علاقمند شد و زمانی به سن ۱۸ سالگی رسید از پدر و مادر خود خواست که به خواستگاری دختر عمویش بروند و او را خواستگاری کنند اما عمویش پاسخ منفی داد. البته حق داشتند چون ما از نظر مالی بسیار وضعیت بدی داشتیم و عمویم نمیتوانست دخترش را به من که هیچ پول و شغلی نداشتم بدهد اما در نهایت وقتی قراردادم ۸۰ میلیون شد با ازدواج من موافقت کردند و البته دختر عمویم به من نی علاقمند بود ولی به دلیل مخالفت پدرش نمیتوانست مقاومتی کند.

ازدواج با علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در برنامه دورهمی که مهمان مهران مدیری بود گفت: خاطره دیگری تعریف می‌کنم شما که مردم را نمی‌خندانی بذارید من آن‌ها را بخندانم. اینبار خاطره‌ای از خواستگاری خود تعریف کرد و توضیح داد: همسرم دختر عموی من است و ما چند بار خواستگاری رفتیم، اما جواب ندادند تا اینکه بعد از سه سال قبول کردند، جالب اینجاست که سال سومی که برای خواستگاری رفتم، قراردادم ۸۰ میلیون شده بود و آن‌ها جواب مثبت دادند و بعضی از فامیل‌ها می‌گویند که به خاطر پول خانواده عمویم راضی شدند، اما این موضوع را قبول ندارم چرا که من همسرم را دوست داشتم.

زندگی با فوتبالیست خوب است

اکرم بیرانوند بیان می کند: زندگی با یک فوتبالیست خوب است ولی به طور طبیعی هر شغلی سختی های خاص خودش را دارد. اینکه علیرضا یک فوتبالیست حرفه ای است و در تیم ملی بازی می کند، باعث افتخار من و فرزندانم است ولی خب قسمت سخت ماجرا به دوری از علیرضا برمی گردد. خیلی وقت ها ما نمی توانیم آنطور که باید در کنارش باشیم و علیرضا به خاطر بازی ها و اردوها مجبور است از ما دور باشد. این دوری و حس دلتنگی اذیت کننده است ولی خب شرایط کاری همسرم اینطوری است و باید با آن کنار می آمدم.

در حقیقت اوایل ازدواجمان کمی برای من سخت بود. با اینکه آن موقع علیرضا در تیم نفت بود، ولی خدارا شکر از همان موقع هم مردم خیلی به علیرضا لطف داشتند و ابراز علاقه می کردند. واقعیت این است که من بعضی وقت ها ناراحت می شدم ولی رفته رفته برای خودم این قضیه جا افتاد که با این موضوع کنار بیایم. از نظر من حس بسیار خوبی است که همسر آدم تا این حد محبوب باشد و در واقع متوجه شدم که ناراحتی من بی مورد بوده است.

نظرات