شبکه های پخش زنده دربی ۱۰۱ پرسپولیس و استقلال امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

0

شبکه های پخش زنده دربی ۱۰۱ پرسپولیس و استقلال امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

فرکانس و شبکه های پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال پرسپولیس و استقلال دربی ۱۰۱ فینال جام حذفی امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲با لینک مستقیم و بدون سانسور از شبکه های تلویزیونی و پخش اینترنتی از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه “ورزشگاه آزادی” برگزار میشود برای علاقه مندان به فوتبال را در این صفحه قرار دادیم . با ما همراه باشید.

شبکه های پخش زنده دربی 101 پرسپولیس و استقلال امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

مسابقه فوتبال دو تیم پرسپولیس و استقلال دربی ۱۰۱ در چارچوب فینال جام حذفی امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه های پخش زنده تلویزیون و شبکه های اینترنتی پخش میشود. اگر دسترسی به تماشای این مراسم ندارید می توانید در شبکه های زیر به صورت آنلاین تماشا کنید که ما لینک مستقیم تماشای آنلاین بازی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و استقلال را قرار داده ایم

تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی، امروز چهارشنبه دهم خرداد باید از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کند تا دربی ۱۰۱ را برگزار کند.

لینک های مستقیم تماشای انلاین دربی ۱۰۱ پرسپولیس و استقلال

پخش زنده دربی ۱۰۱ از شبکه تلوبیون

https://telewebion.com/live

پخش زنده شبکه ورزش

https://tv3.ir/live

مسابقه فوتبال دو تیم تراکتور و نساجی مازندران به‌صورت مستقیم از شبکه های سه و تلوبیون و ورزش پخش می‌شود.

این بازی به صورت مستقیم از شبکه‌ ورزش و ۳ پوشش داده خواهد شد.

این دیدار ساعت ۲۰ عصر امروز در فینال جام جذفی لیگ برتر برگزار می‌شود.

داور ایبن بازی اشکان خورشیدی و گزارشگر پیمان یوسفی می باشد.

دربی ۱۰۱ تقابل بهترین خط حمله لیگ با مستحکم‌ترین خط دفاع مسابقات است. آبی پوشان با ۵۲ گل زده زهردارترین هستند و پرسپولیس فقط ۱۳ گل در ۳۰ بازی لیگ خورده است. تقابل این دو می‌تواند تماشایی باشد. جمعی از بهترین بازیکنان کشورمان در این میدان ناب فوتبالی حضور دارند که می‌خواهند فصل خود را رویایی و طلایی تمام کنند.
درون دروازه دو تیم نیز دو دروازه بان ملی پوش می ایستند، علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی که برای گل نخوردن تیمشان تلاش خواهند کرد.

اجرای این برنامه توسط محمدرضا احمدی، با حضور محمد فنایی، حمید استیلی و هادی طباطبایی از پیشکسوتان داوری و فوتبالی، با تولید و پخش آیتم های مختلفی در استودیوی «فوتبال برتر» همراه خواهد بود.

بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال نیز که در قالب فینال جام حذفی برگزار می شود، توسط ۱۲ دوربین HD پوشش و از ساعت ۱۹ و ۴۵ و با گزارش پیمان یوسفی، به صورت مستقیم و با صدای استریو از شبکه ۳ سیما پخش می شود.

استقلال که تا هفته های پایانی لیگ، مدعی اصلی کسب قهرمانی محسوب می شد، با شکست در دربی پایتخت، جام را به پرسپولیس واگذار کرد و حالا آبی پوشان به هیچ وجه نمی خواهند که دومین جام داخلی را نیز به شاگردان یحیی گل محمدی واگذار کنند.

ریکاردو ساپینتو برای این مسابقه چند مهره کلیدی خود را در اختیار ندارد. مهدی مهدی پور که به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده است، کوین یامگا نیز هنوز نتوانسته در تمرینات گروهی شرکت کند و وضعیت عارف غلامی نامشخص است و به نظر می رسد این بازیکن نتواند در دربی روز چهارشنبه شرکت کند.

در نتیجه می توان گفت که سرمربی پرتغالی برای درون دروازه، از سیدحسین حسینی استفاده خواهد کرد. با توجه به آسیب دیدگی عارف، این مرادمند خواهد بود که از ابتدا بازی می کند. او در کنار رافائل سیلوا زوج خط دفاعی را تشکیل می دهد. در سمت راست نیز صالح حردانی انجام وظیفه می کند چرا که شرایط یامگا مطلوب نیست. جعفر سلمانی گزینه اول ساپینتو در سمت چپ است. در مرکز میدان نیز روزبه چشمی به همراه سعید مهری و آرش رضاوند خط میانی آبی ها را تشکیل می دهند. محمد محبی و مهدی قایدی در راست و چپ نقش وینگرهای کناری استقلال را خواهند داشت و ارسلان مطهری نیز از ابتدا در نوک خط حمله بازی می کند.

ترکیب احتمالی استقلال در دربی ۱۰۱

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

ترکیب پرسپولیس در فینال جام جذفی

علیرضا بیرانوند
مرتضی پورعلی‌گنجی
گئورگی گولسیانی
دانیال اسماعیلی‌فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
سعید صادقی
مهدی ترابی
سروش رفیعی
وحید امیری
عیسی آل‌کثیر

نظرات