دانلود کامل مهمونی ۲ قسمت ۱۲ با حضور یکتا ناصر را ببینید +‌فیلم

0

دانلود کامل مهمونی ۲ قسمت ۱۲ با حضور یکتا ناصر را ببینید +‌فیلم

قسمت ۱۲ مهمونی ۲ با حضور یکتا ناصر که اینروزها با نقش زری در سریال نیسان آبی محبوب شده در ادامه مطلب تماشا کنید.

دانلود کامل مهمونی ۲ قسمت ۱۲ با حضور یکتا ناصر را ببینید +‌فیلم مهمونی یکتا ناصر

فصل دوم مهمونی در قسمت ۱۲ میزبان یکتا ناصر بود و خاطره نیسان آبی را برای کاربران زنده کرد.

دانلود برنامه مهمونی یکتا ناصر قسمت ۱۲ دوازدهم :

برنامه مهمونی این هفته با حضور یکتا ناصر چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ از نماوا و فیلیمو منتشر شد و به یکی از قسمت های پربازدید فصل دوم مهمونی تبدیل شد. برای دانلود برنامه مهمونی یکتا ناصر قسمت ۱۲ دوازدهم به ادامه مطلب بروید✔….

برنامه مهمونی ایرج طهماسب – فصل دوم💗
کیفیت های دانلود: نسخه ۱۰۸۰p ، ۱۰۸۰p ،نسخه ۷۲۰p ، نسخه ۴۸۰p ، Full HD BluRay
محصول ۱۴۰۲ با لینک قانونی نیم بها
کارگردان: ایرج تهماسب
ژانر: عروسکی،کمدی و خانوادگی
تاریخ انتشار: فروردین ۱۴۰۲
تعداد قسمت‌ها: ….
ویژه شبکه نمایش خانگی
تهیه‌کننده: حسن خدادادی

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. یکتا ناصر در سریال ها و فیلم های زیادی از جمله آثار همسرش ایفای نقش کرده است. یکتا ناصر فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

همچنین ببینید: فیلم کامل سکانس جنجالی کتک کاری رامبد جوان و بچه مهمونی و واکنشها را ببینید

سوابق

یکتا ناصر به دلیل علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت در سال ۷۶ برای بازی در مجموعه تلویزیونی گلهای کاغذی انتخاب شد. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

براساس آمارهای جدید از شبکه های اجتماعی ، مخاطبان استقبال زیادی از برنامه مهمونی ایرج طهماسب کرده اند و حتی کلیپ ها و موشن های قسمت های جذاب و جالب این برنامه در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

هوتن شكيبا، كاظم سياحى، بهادر مالكى، سهيل مستجابيان، الى امامى، امير اديب، نازنين شعبانى به عنوان صداپيشگان عروسك‌های جدید این مجموعه نمایشی حضور دارند و همچنین عیسی یوسفی‌ پور، محمد لقمانيان، پيمان فاطمى، شيما بخشنده، على پاكدست، نگار شهبازى نيز به عنوان عروسك‌گردان این پروژه هستند.

نظرات