بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست بیوگرافی و عکس های جدید میانسالی

0

بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست بیوگرافی و عکس های جدید میانسالی

بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست بیوگرافی و عکس های شخصی و ناگفته های بازی گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری را می خوانید

بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست بیوگرافی و عکس

مجموعه «فوق سری» با کارگردانی مهدی فخیم زاده ساخته شده و این روزها از شبکه آی فیلم پخش می‌شود و بازیگران بسیار زیادی در این سریال مشغول بازی هستند که یکی از آن ها بازیگر نقش «باران» می باشد که با بازی گلناز خالصی تماشایی می شود. گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری است.

باران در سریال فوق سری کیست و الان کجاست

گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری

گلناز خالصی بازیگر تئاتر ،سینما و تلویزیون متولد ۱۳۶۵ در شهر تهران می باشد . او فوق لیسانس پژوهش هنر بوده و از شاگردان مهدی فخیم زاده در آموزشگاه سینمایی هنر و اندیشه می باشد و فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس به تلوزیون و سینما راه یافت.

سوابق بازیگری

گلناز خالصی بازیگر سریال علمدار اظهار داشت: من شاگرد آقای فخیم زاده بودم و کارکردن با ایشان نه سخت تر و نه آسانتر از آن چیزی بود که فکرش را می کردم. کار با آقای فخیم زاده بسیار شیرین و لذت بخش است، او چنان اعتماد به نفسی به من داد که در این گروه حرفه ای احساس غریبی و کوچکی نمی کردم.

بازیگری یک حس درونی است تا بتوانم با ایفای نقش های مختلف خودم را ظاهر کنم، من دوره کودکی خیلی آرامی داشتم و بچه ای کم حرف بودم، اما از یک سنی به بعد خلق و خویم عوض شد

پدر و مادرم پزشک هستند. پدرم نه فقط موافق نبود من در عرصه بازیگری فعالیت کنم، بلکه همیشه از بازیگری بد می گفت، و بیشتر علاقمند بود من درس بخوانم، اما من که شور و عشق بازیگری داشتم به او گفتم که درسم را می خوانم، تدریس هم میکنم، اما مایلم در عرصه بازیگری هم فعالیت داشته باشم، در حال حاض پدر و مادر با کارهایم موافق هستند

بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست

گلناز خالصی در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم گلناز خالصی در این سال، بازیگری در سریال فوق سری به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده محسوب می‌شود.
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی گلناز خالصی بازی در سریال فوق سری بوده است. گلناز خالصی سال ۱۳۹۳ سریال فوق سری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهدی فخیم‌زاده همکاری داشته است

عکس جدید بازیگر نقش باران در سریال فوق سری

عکس جدید بازیگر نقش باران در سریال فوق سری

گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص این سریال گفت: باران دختری مرموز است که بین سنت و مدرنیته گیر کرده، او در خانواده ای سنتی پرورش یافته بود و علاقه زیادی هم به تشکیل خانواده داشت، اما در عین حال حرف حرف خودش بود و زیربار صحبت های خانواده خود و همسرش نمی رفت. متاسفانه ۷۰ درصد مردم ما دچار این مشکل هستند.

وی در ادامه افزود: “باران” کار اول من بود و به دلیل اینکه فاصله زیادی با شخصیت من داشت، بابت ایفای آن استرس زیادی به من وارد بود، دختر آرام و حرف گوش کنی هستم و باران کاملا سرتق بود، اما مهدی فخیم زاده، محمد صادقی، حبیب دهقان نسب و تمام عوامل پشت صحنه به گونه ای به من کمک کردند که بعد از ۴ روز توانستم به خوبی با آن ارتباط برقرار کنم و آن را جزئی از خودم بدانم.

آثار

سریال علمدار به کارگردانی داریوش موحد
سریال فوق سری به کارگردانی مهدی فخیم زاده
نقش مکمل سینمایی مشت آخر به کارگردانی مهدی فخیم زاده

نظرات