بازیگر نقش آوا در سریال آمستردام کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

0

آوا در سریال آمستردام : آوا دارویت بازیگر نقش آوا در سریال آمستردام می باشد. او متولد ۲۲ شهریور ۱۳۷۲ در ایتالیا بازیگر سینما و تلویزیون است. وی بعد از گرفتن لیسانس وارد کلاس های بازیگری شد تا اینکه در سال ۱۳۹۴ وقتی ۲۲ ساله بود اولین تجربه خود را در سریال معمای شاه بدست آورد. ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش آوا در سریال آمستردام را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش آوا سریال آمستردام

بازیگر نقش آوا در سریال آمستردام کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

آوا دارویت بازیگر نقش آوا در سریال آمستردام متولد ۲۲ شهریور ۱۳۷۲ در ایتالیا بازیگر سینما و تلویزیون است. او بعد از گرفتن لیسانس وارد کلاس های بازیگری شد تا اینکه در سال ۱۳۹۴ وقتی ۲۲ ساله بود اولین تجربه خود را در سریال معمای شاه بدست آورد.بازیگری در سینما را با ‘فیلم تمرینی برای اجرا’ به کارگردانی ، نویسندگی و تهیه کنندگی محمدعلی سجادی از سال ۹۴ شروع کرد او چهره اش با سریال پرمخاطب هست و نیست در بهمن ۱۳۹۶ میان مردم به شهرت رسید.

او با بازی در سریال نمایش خانگی آمستردام بار دیگر خودش را ثابت کرد.

آوا دارویت

گفتگو با آوا دارویت

کدام نقش خودتان را دوست داشتید ؟

بازی در فیلم اسکی باز را به حدی دوست داشتم که با عشق در آن کار کردم و می توانم بگویم بیشتر از همه کارهایم آنرا دوست دارم

کدام رنگ ها را دوست دارید ؟

من رنگ های شاد را دوست دارم و نمی توانم یکی رو انتخاب کنم اما سبز را می پسندم.

نحوه قبول نقش شما چگونه است ؟

من در ابتدا اون جلسه ابتدایی که با کارگردان داریم برام خیلی مهم است که اون انرژی مثبت را از فضا بگیرم و بعد نقشی باشد که بتوانم از عهده آن بر بیایمسعی می کنم نقش هایی رو انتخاب کنم که به کاراکتر فعلا نزدیک تر است یا اینکه در حوزه روانشناسی نمونه عینی اش را دیده باشم.

پیشنهاد شما برای علاقمندان به بازیگری چیست ؟

خوب در ابتدا باید سعی کنند خیلی خوب یاد بگیرد ،کلاس های بازیگری بروند ، کتاب بخوانند، فیلم ببینند و تلاش کنندش

بیوگرافی آوا دارویت

همراه ما باشید

نظرات