زمان پخش و تکرار و بازپخش برنامه بگو بخند از شبکه نسیم [+ ساعت تکرار]

0

زمان پخش برنامه بگو بخند از شبکه نسیم : «برنامه بگو بخند» مسابقه مهیج و جذاب در حوزه طنز و کمدی است که برای پخش در شبکه نسیم تولید شده و در روزهای سه شنبه تا جمعه در ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. جزئیات زمان و ساعت پخش و معرفی کامل برنامه بگو بخند شبکه‌نسیم سیما و زمان پخش و تکرار این برنامه می پردازیم

برنامه بگو بخند

ساعت و زمان دقیق پخش برنامه بگو بخند از شبکه نسیم + تکرار و بازپخش

«برنامه بگو بخند» به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا در خرداد ۱۴۰۲ از شبکه نسیم پخش می‌شود. برنامه بگوبخند یک تلنت در حوزه طنز و کمدی است . زمان پخش بگو بخند ساعت ۲۰ لز شبکه نسیم و تکرار آن نیز در ساعت های ۴۵ دقیقه بامداد و ۱۴ بعد از ظهر روز بعد خواهد بود

شهاب عباسی به عنوان کارگردان مسعود شریعت نیا به عنوان تهیه کننده در برنامه «بگوبخند» حضور دارند. سه قسمت اول برنامه بگوبخند در قالب ویژه‌ برنامه نوروزی در فروردین ماه از شبکه نسیم پخش شد.

بگوبخند از سه‌ شنبه تا جمعه با حضور شرکت‌کنندگان و داوران وارد بخش رقابتی می‌شود. پیش تولید این مسابقه از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و از سه‌شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

«بگو بخند» با شعر، استندآپ و نمایش مسابقه «بگو بخند» با معرفی استعدادهای برتر در حوزه کمدی و به کارگیری نفرات منتخب در برنامه‌های آینده تلویزیون است. «بگو بخند» رویکرد جدی‌تری دارد. تا به حال مسابقه «خنداننده‌شو»، بخشی از «عصر جدید» و همچنین مسابقه «زمانی برای خندیدن» مشابه «بگوبخند»، میزبان افراد بااستعداد در زمینه استندآپ بوده‌اند، اما امتیاز برنامه جدید شبکه‌ نسیم این است که محدود به استندآپ نیست و در هر قسمت شاهد اجرای نمایش و شعرخوانی هم هستیم. این تنوع اجراها باعث می‌شود «بگوبخند» مسابقه‌ای تکراری نباشد. حضور افراد معلول در مسابقه و اجرای «کمدی نشسته» نیز جزو نقاط قوت برنامه است. بهتر است بخش‌های مربوط به پشت صحنه در «بگو بخند» کوتاه‌تر و مدت زمان برنامه کمتر شود.

نظرات