بازیگر نقش هدی در سریال پرده نشین کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

0

هدی در سریال پرده نشین : ویشکا آسایش بازیگر نقش هدی در سریال پرده نشین است. او زادهٔ ۱۶ آبان ۱۳۵۱ بازیگر ایرانی است. فعالیتش را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و نقش قطام بنت شجنه را در مجموعهٔ تلویزیونی امام علی بازی کرد. نخستین تجربهٔ حضور او در سینما مربوط به بازی در درام ساحره بود که برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و این جایزهٔ را برای بازی در کمدی ورود آقایان ممنوع کسب کرد. ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش هدی در سریال پرده نشین را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش هدی سریال پرده نشین

بازیگر نقش هدی در سریال پرده نشین کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

ویشکا آسایش بازیگر نقش هدی در سریال پرده نشین زادهٔ ۱۶ آبان ۱۳۵۱ بازیگر ایرانی است. او فعالیتش را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و نقش قطام بنت شجنه را در مجموعهٔ تلویزیونی امام علی بازی کرد. نخستین تجربهٔ حضور او در سینما مربوط به بازی در درام ساحره بود که برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و این جایزهٔ را برای بازی در کمدی ورود آقایان ممنوع کسب کرد.ویشکا آسایش در سال ۱۴۰۰ برای بازی در فیلم «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی جایزه ویژه هیئت داوران جشنوراه فیلم های آسیایی لس آنجلس را دریافت کرد.او چند هفته قبل تر نیز از جشنواره بین المللی فیلم ریورساید و جشنواره فیلم زمستان نیویورک هم برای این فیلم ، جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرده بود.

وی در این سریال پرده نشین نقش مادری را دارد که ۲۰ سال از فرزند و وطن به خاطر مشکلات خانوادگی بازگشته و حالا درگیر جریاناتی می افتد.

ویشکا آسایش در پرده نشین

گفتگو با ویشکا آسایش در سریال ورود آقایان ممنوع :

فکر مي‌کنيد در اين فيلم چه نکته متفاوتي براي شما وجود داشت که موفق بوديد؟

خب، يک دليل که فکر مي‌کنم در اين کار موفق بودم، به خاطر تمرين‌هاي آن بود. من تابه‌حال تجربه اين تمرينات را نداشتم.

آيا براي رسيدن به اين مدير خشک و اتوکشيده، الگوي خاصي مدنظرتان بود؟

بچه که بودم به مدرسه انستيتو مريم مي‌رفتم که مدرسه‌اي فرانسوي با کادري از ارامنه بود. آن‌جا چندين مادر روحاني داشتيم. مادر روحاني‌ها هميشه پوششي داشتند. يک مادر روحاني هم داشتيم که خيلي سخت‌گير بود. من کودکستان، مهدکودک، آمادگي و کلاس اول را آن‌جا رفتم که کلاً چهار سال شد و این الگو من بود.

واقعاً در آن لحظه که خنده‌تان مي‌گرفت، چگونه خودتان را کنترل مي‌کرديد؟

تنها کلکي که در اين کار ياد گرفتم تا نخندم، اين بود که دائماً توي ذهنم تکرار مي‌کردم «چه بي‌مزه، چه بي‌مزه. اصلاً خنده‌دار نيست و خيلي هم بي‌مزه است!».

ویشکا آسایش

همراه ما باشید

نظرات