معرفی ۶ تا از لاکچری ترین جاهای دیدنی کیش ۱۴۰۲

0

وجود انواع تفریحات مهیج و دلهره‌آوار مثل شاتل سواری، بنانا سواری و… در کنار مکان‌های بسیار لوکس که درخور سخت پسندان است، دلایلی بر سفر به جزیره کیش هستند. تور سافاری کیش، هتل دریایی ترنج، کشتی‌های تفریحی کیش که از لاکچری‌‌های کیش هستند، امکانات منحصربه‌فردی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. علاوه‌بر گردشگران و مسافران، تورهای مسافرتی را نیز به سمت خود کشانده‌اند. برای رفتن به این مکان‌های دل‌انگیز، چالش‌هایی وجود دارند که افراد لاکچری پسند با برنامه‌ریزی دقیق به راحتی می‌توانند به این مکان‌ها سفر کنند.

اگر قصد سفر به نگین خلیج فارس را دارید برای مشاهده قیمت تور کیش روی لینک کلیک کرده و بعد از مشاهده و مقایسه آنلاین قیمت تورهای کیش ارائه شده در بازار اقدام به خرید کنید.

لاکچری ترین جاهای دیدنی کیش

تله کابین میکا مال

تله کابین میکا مال که یکی از لوکس‌ترین تله کابین‌های کشور است، امکانات بسیار زیادی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. وجود کابین‌هایی معمولی و VIP، شرایط را برای استفاده همه افراد از تله کابین فراهم نموده است. مسیری که با تله کابین طی می‌نمایید، فاصله بین اسکله تفریحی کیش و مجوعه تفریحی میکامال است که حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد. سفر شما در حدود ۳۰ دقیقه به طول خواهد انجامید که در این زمان، چشم‌انداز بسیار زیبایی را شاهد هستید. این تله کابین از ۳ ایستگاه که ابتدایی و انتهایی برای سوار شدن مسافران و ایستگاه وسط، برای کنترل میزان زاویه چرخش ۸۹ درجه بوده و دارای ۹ دکل است.

کابین‌های عادی که دارای تعداد ۲۰ عدد هستند، ظرفیتی ۸ نفره دارند که مکانی مناسب برای دورهمی خانوادگی و دوستانه به حساب می‌آیند. همچنین کابین‌های VIP، ۲ عدد هستند و ظرفیت ۴ نفره دارند که مناسب افرادی است که می‌خواهند از امکانات بیشتری برخوردار باشند. این تله کابین باشکوه، توانایی جابه‌جایی ۶۰۰ نفر در ساعت را دارد. کابین‌های معمولی دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایشگر تبلیغاتی، ارتباط بی‌سیم دوطرفه با ایستگاه تله کابین، تکنولوژی پخش موسیقی، نورپردازی داخلی و خارجی و… هستند و در کابین‌های VIP، علاوه‌بر موارد ذکر شده رایانه دستی یا iPad، اینترنت بی‌سیم و همچنین پذیرایی موجود بوده و در اختیار گردشگران قرار داده می‌شود.

کشتی‌ های تفریحی کیش

کشتی‌های تفریحی کیش که در شب بر روی دریای زیبا به حرکت در می‌آیند و امکانات و تفریحات مهیج نظیر اجرای دی جی، پذیرایی از مهمانان، قرعه کشی و… را در خود جای داده‌اند. کشتی‌ تفریحی اوستا کیش، تاپ تورز کیش، کارینا کیش، کشتی های آکواریومی کیش و… از انواع کشتی‌های موجود در کیش هستند. در این کشتی‌ها موسیقی به صورت زنده برگزار می‌شود و گاها حضور خواننده نیز بر میزان لوکس بودن آن می‌افزاید. با تهیه بلیط تور کیش، می‌توان به راحتی از این تفریحات و کشتی‌های مهیج استفاده کرد. توجه نمایید که کشتی آکواریومی کیش، از ۱۰ صبح تا ۵ عصر در حال فعالیت است و تا عمق ۳، به زیر دریا رفته و انواع آبزیان و موجودات دریایی را برای مسافران به نمایش می‌گذارد.

کشتی‌ های تفریحی کیش

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن کیش، یک تفریح لاکچری در ایران است. این پارک مهیج که روباز بوده، تفریحات دلهره‌آوری را در خود جای داده است. این پارک، تنها پارکی بوده که فلورایدر و موج سواری دارد و در آن شاهد رایدهای مهیج، سونا، استخر، جکوزی و… هستیم. پارک آبی اوشن مجهز به سیستم گرمایش بوده که در فصل سرما از این بابت جای نگرانی نیست. همچنین ظرفیت این پارک در روز حدود ۳۰۰۰ نفر خواهد بود. دیگر امکانات این پارک دینگل، پیچالوپ، رالی راید، موجاب، راید برکو مخصوص بچه‌ها، انواع کافه و رستوران، ماساژ و اسپا و… است. در پارک آبی امکاناتی نظیر انواع رستوران، پلومریا اسپا، انواع کافی شاپ، رایدها و استخرها، عکاسی ایماژ (فقط مختص آقایان) و… وجود دارد. امنیت و توجه به نکات ایمنی در این پارک آبی حرف اول را می‌زند و کودکان می‌توانند با آرامش و حس امنیت، به شادی و تخلیه انرژی بپردازند.

هتل دریایی ترنج

یکی دیگر از لاکچری‌ترین جاهای دیدنی کیش ، هتل زیبای پنج ستاره ترنج است. این هتل باشکوه که بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارند، در سال ۱۳۹۴ احداث گردید. این هتل دارای ۱۰۰ عدد اتاق بوده و در دو فاز به بهره‌برداری رسیده است. همه اتاق‌های آن دارای پنجره‌های شیشه‌ای هستند که علاوه‌بر تماشای غروب زیبای خورشید، بتوان از کف دریا و موجودات منحصربه‌فرد اقیانوس نیز دیدن کرد. این هتل دارای اتاق‌هایی با تخت‌های یک نفره، دو نفره و… بوده که متراژ هر کدام ۴۰، ۶۰، ۱۲۰ و… است. تفریحاتی نظیر ماساژ، سالن جیم با ورزش برروی آب، انواع رستوران، سالن اسپا، سالن بیلیارد، خانه بازی کودک و… در هتل ترنج وجود دارند.

هتل دریایی ترنج

مجموعه آوای خلیج فارس

مجموعه آوای خلیج فارس نیز از دیگر جاهای لاکچری کیش است. طراحی این مجموعه به صورت ستاره دریایی بوده که با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی کیش، در شمال شرقی جزیره ساخته شد. تفریحات و امکاناتی نظیر مرکز بازی، رستوران روی اسکله، آب‌نمای بزرگ، سالن کنسرت، آمفی تئاتر، گیم لندز، کافی شاپ، و… را در خود جای داده است. زیربنای این مجموعه شامل ۲۰ هزار متر مربع مساحت ساحلی، ۱۴۰۰ متر مربع اسکله هلالی و ۱۵ هزار متر مربع مساحت دریا، می‌شود. آبنمای طراحی شده در این مجموعه، بزرگ‌ترین آبنمای موزیکال خاورمیانه است. در مجموعه آوا شاهد پنل‌های سولار هستیم که به صورت نیمه شفاف بوده که در قسمت بیرونی قرار دارند و علاوه‌بر افزایش بصری، شاهد تامین بخشی از برق مصرفی در سازه هستیم که از نور خورشید دریافت می‌شوند.

تور سافاری کیش

سافاری یکی از مهیج‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات در کل دنیا است. تور سافاری کیش دارای رانندگان حرفه‌ای بوده که با لندکروز‌های موجود، بر روی تپه‌های شنی حرکات مهیج و دلهر‌آوری ایجاد می‌کنند. این آیتم جذاب که یکی از دیدنی‌ها و تفریحات کیش است، مسیری ۵ کیلومتری را طی می‌کند. این تفریح مهیح مناسب سن ۷ تا ۹۰ سال بوده که آیتم‌های کارتینگ، پينت بال، بانجي شوتينگ پارس، موتور دريفت، هرم موميايي پارس، تور موتور باگي، تور باگی خانواده، ترامپلين پارس، صاعقه، دکتر فیش پارس، فوتبال حبابی، لیزر تگ و… را نیز دارد. علاوه‌بر این، پکیج‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان بنا به خواسته و سطح انرژی خود، یکی را به دلخواه انتخاب نمود. پکیج آدرنالین، پکیج طلایی، پکیج کودک، پکیج ماه عسل، پکیج نوجوان، پکیج همدم و… از نمونه‌های موجود هستند.

تور سافاری کیش

سخن پایانی

تفریحات لاکچری کیش، طرفداران زیادی دارند که می‌توان به دلخواه از این تفریحات و جاهای دیدنی بازدید و استفاده کرد. مجموعه آوای خلیج فارس، هتل دریایی ترنج، سافاری، پارک آبی اوشن، کشتی‌های تفریحی و… همگی مهر تاییدی بر زیبا و لوکس بودن این جزیره زیبا هستند. وجود آبنمایی موزیکال که اولین آبنما در خاورمیانه است، وجود هتلی با طراحی بته جغه، تله کابین با کابین‌های وی‌آی‌پی بسیار مجهز و… همگی از جذابیت‌های این مکان‌های لاکچری هستند. علاوه‌بر این، با تهیه بلیط تور کیش، می‌توان علاوه‌بر اینکه به راحتی و با برنامه‌ای دقیق به همه این جاهای دیدنی سر زد و از آنها لذت برد، با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه یک سفر عالی را سپری کرد.

نظرات