متوسط هزینه های کودکان و نوجوانان چقدر است؟

0

امروزه هزینه های زندگی کودکان و نوجوانان فقط محدود به خوراک، پوشاک و رفع نیازهای اولیه از سمت والدین نمی‌شود. با رشد تکنولوژی و تغییر در نوع نیازهای کودکان و نوجوانان امروز، وجود بستری امن برای انجام تراکنش‌های مالی از سوی آنان بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. بانک پاسارگاد با هدف ارتقای سطح سواد مالی کودکان و نوجوانان و آسان‌سازی ارائه خدمات بانکی برای آنان از جدیدترین محصول خودش با نام زیپاد رونمایی کرد. زیپاد، اپلیکیشنی متفاوت با خدماتی متنوع برای کودکان و نوجوانان ایرانی است.

استقلال مالی کودکان با حساب دیجیتال

در این اپلیکیشن که توسط کیدزی ارائه شده است والدین می‌توانند برای اولین‌بار برای کودک خود بدون نیاز به حضور در بانک و تنها از طریق احراز هویت، حساب دیجیتال ایجاد کرده و امکانات و خدمات مالی متناسب با نیاز کودک و نوجوان دریافت کنند. کودک و نوجوان با دسترسی بی‌واسطه به ابزارهای فناوری و در صورت وجود بستری امن و مطمئن همچون زیپاد می‌تواند قسمتی از خریدهای خود، پرداخت‌های آنلاین دورن برنامه‌ها و انتقال وجه را به‌صورت آنلاین و بدون طی‌کردن مراحل سخت و پیچیده بانکی به‌راحتی انجام دهند. در این مطلب سعی داریم به شما نشان دهیم که متوسط هزینه های کودکان و نوجوانان برای خانواده‌ها چه میزان است و چه میزان از این خریدها را خود کودکان می‌توانند انجام دهند.

تجربه طعم استقلال مالی با زیپاد، محصول جدید بانک پاسارگاد

استفاده از امکانات فضای آنلاین مثل خرید درون برنامه‌ای، انجام بازی‌های آنلاین و… برای کودک و نوجوان، نیازمند پرداخت پول از طریق بستری امن و مطمئن است. والدین ایرانی از طریق اپلیکیشن زیپاد و ایجاد حساب کودک و نوجوان پاسارگاد می‌توانند علاوه بر نظارت بر تراکنش‌های مالی کودکان، آن‌ها را با فرهنگ پس‌انداز از طریق یکی از خدمات این اپلیکیشن به‌نام قلک مجازی آشنا کنند. همچنین  از دیگر خدمات زیپاد که برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده می‌توان به کارت بانکی زی‌کارت اشاره کرد. زی‌کارت، کارتی با طراحی مخصوص برای کودکان و نوجوانان است که می‌توانند تراکنش‌های مالی خود را از طریق آن انجام دهند. این اقدام در راستای بهبود و توسعه ارائه خدمات بانکی برای افراد زیر ۱۸ سال در نظر گرفته شده است.

 خدمات متنوع اپلیکیشن زیپاد در یک نگاه

بانک پاسارگاد با ارائه زیپاد به خانواده‌های ایرانی کوشیده تا تمام مراحل بانکی نیازمند حضور در شعبه را حذف کند و از طریق اپلیکیشن زیپاد به‌صورت آنلاین و بسیار راحت تمامی خدمات بانکی را برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان ارائه دهد. والدین ایرانی با استفاده از زیپاد می‌توانند علاوه بر ایجاد حساب بانکی برای فرزند خود، از خدمات جدید و متفاوت این اپلیکیشن همچون کیف پول دیجیتال، زی‌کارت، قلک مجازی و استفاده از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

خریدهایی که مستقیما توسط کودک و نوجوان انجام می‌شود

به‌صورت ماهانه هر کودک و نوجوان ایرانی سهم خرید اقلام ثابتی را در سبد خرید خانواده دارد. مواردی همچون خوراک، پوشاک، اسباب‌بازی و وسایل سرگرمی، لوازم‌التحریر و کتاب تعدادی از این موارد هستند. بنا بر گزارش اقتصاد آنلاین مصرف سرانه اسباب‌بازی برای هر کودک زیر ۱۴ سال در ایران حدود ۱۰ تا ۲۰ دلار است. همچنین گردش مالی نوشت‌افزار در کشور حدود ۶ هزار میلیارد تومان در سال است. که ۴۰ درصد آن سهم بازار داخلی و ۶۰ درصد آن اجناس وارداتی و خارجی است.

حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد، فرصتی برای امروز و آینده کودکان و نوجوانان ایرانی

حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد، نیاز امروز و آینده فرزندان ایرانی است. با داشتن حساب دیجیتال از طریق اپلیکیشن زیپاد، هر کودک و نوجوان ایرانی می‌تواند قسمتی از خرید آنلاین و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای خود را انجام داده و استقلال مالی را تجربه کند و با انجام این کار، درک درست و دقیق‌تری نسبت به مدیریت مالی پیدا کند. هر خانواده ایرانی با ایجاد این حساب کودک برای فرزند خود گامی به‌سوی انتقال تجربه استقلال مالی و آموزش سواد مالی برمی‌دارد و هر کودک و نوجوان ایرانی با داشتن حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد برنامه‌ریزی و مدیریت مالی را تجربه می‌کند تا در سال‌های آینده با تجربه بهتری در برابر شرایط و بحران‌های مالی احتمالی قرار گیرد.

نظرات